Nou heb nu voor de zoveelste keer bloedverlies.... Ik ben vorige week net bij de gyneacoloog geweest voor controle en toen was het allemaal nog goed (had vorige week ook al bloedverlies gehad).... Maar gister opeens steken en erge buikpijn en ja hoor gisteravond weer helderrood bloedverlies ... Vanmorgen was het over maar weer kwam die buikpijn opzetten..... Heb de gyn maar gebeld en kan straks komen gelukkig.... Net weer naar de wc geweest en ja hoor weer bruinverlies Ze gaan straks naar het hartje luisteren of alles nog goed is.... Willen jullie voor me duimen dames..??? x van beetje emo sas
Tuurlijk duim ik voor je. Ik hoop echt dat alles nog goed is. Blijf moed houden meid. Ik denk aan je. Sterkte straks. Liefs Hope
dank je.... Als ik er straks weer ben zal ik direct ff een berichtje achterlaten... Ben nu aan het wachten op mijn moeder die gaat mee....ze mag weleens opschieten pfffff.... Bij de vorige keren bloedverlies had ik ook zoiets van oooo het zit wel goed maar nu heb ik zoiets van weet niet voel me er goed niet bij... Nou ja zal het straks wel horen.... x sas
Ook ik duim voor je mee Sas!!! Ik hoop dat je gewoon straks een heel mooi hartje mag horen!! Ik zie dat je nu bijna 17 weken bent....het zou misschien kunnen dat je gewoon ongesteld bent geworden ondanks je zwangerschap. Ja ik weet het...het is misschien ver gezocht maar niet onmogelijk. Ik hoop dat dit bij jou ook het geval is. Mijn duimen draaien hoor!! Heel veel sterkte straks!
Ik duim met je mee sas. Het bloedverlies kan mss ook komen doordat je moederkoek wat laag ingenesteld is. Ik zou me nog maar niet meteen te druk maken hoor, maar kan je wel perfect begrijpen. Doe het maar rustig aan meid! Heel veel succes straks (of nu?). Hou ons op de hoogte hé.
veel sucses sas! Ik weet hoe naar het is om bloedingen te krijgen. Heb ze zelf ook gehad en nog steeds kans op meerdere bloedingen. Mijn beebje heeft van dit alles trouwens helemaal geen last gehad. Bij mij ligt het aan de placenta. Hebben ze bij jou een oorzaak kunnen vinden?
Jee, wat vervelend dat je dit al een paar x heb gehad. Daar word je wel onrustig van ja!!! Succes en ga er vanuit dat alles goed.... Groetjes Chiesa
Oh meis wat n zorgen Hopelijk is alles helemaal in orde en was t oud bloed of ineens ongesteld zonder dat er wat mis is (t kan blijkbaar)
Is er al wat bekend over sas? Ben toch benieuwd hoe het er vergaan is! Hoop dat het allemaal toch goed is, of heb ik een post gemist?