Hoi,allemaal In maart een curretage gehad en dit is mijn 2 de cyclus waarbij ik elke dag asperine heb geslikt ,elke dag 80 mg. De ongie zet pas de derde dag door ,maar dan echt heel veel en hele grote stolsels,het is alleen 2 dgn ,maar ik maak me een beetje zorgen over de stolsles,over dat ze zo groot zijn ,ik voel ze ook echt naar buiten komen. Jullie gebruiken ook asperine ,hoe zit het met jullie. En ik heb tijdens de vruchtbare dgn ook minder slijm ,ik voel me eisprong wel . Ik maak me toch een beetje zorgen . Ik wil graag weten of jullie cyclus is veranderd door gebruik van asperine Ally
Ik denk eerder dat je cyclus is veranderd door je miskraam en niet door het gebruik van asprine. Ik hoor hier wel vaker dat na een miskraam de cyclus veranderd.
Hoi Ally, Als ik jou was, zou ik het eens aan je huisarts of gynecoloog vragen, als je je er zorgen over maakt. Zelf heb ik er geen ervaring mee, met aspirine. groetjes, Wietske
bij mij is het andersom ik heb minder stolsels sinds ik asprine slikt (voorheen had ik ook grote die ik echt voelde ja bah!)en ik ben meer ongi maar gelukkig korter. qua slijmverlies weet ik het niet eigenlijk nooit opgelet. gr.
Ik slik juist aspirines na mijn eisprong. Het schijnt je menstruatie uit te stellen en dat zie ik weer als verloren tijd. Dus de laatste 2 weken van mijn cyclus. Wat verschillend toch allemaal he.