Pffffff begin het echt zat te worden....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door zonnetje2, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje2

zonnetje2 Nieuw lid

25 mei 2008
    4
    0
    0
    Begin zo onderhand moedeloos te worden :(. 15-12-2009 mijn laatste menstruatie (geen idee wat me cyclus is want ben al zo 6 maanden aan het ontpillen met onregelmatige cyclus). Op 01 en 02 januari gemeenschap gehad met mijn man. Vanaf 04 jan (4 jan de hele dag heel erg buikpijn gehad) menstruatie achtige buikpijn , toenemende branderig gevoel in me borsten , tepelhof is groter , beurs gevoel bij schaambeen , vlagen van misselijk. Dus test gedaan nu dus ongeveer 14 dagen na gemeenschap gehad te hebben , test negatief , vroege zwangerschaps test van test point gedaan ook negatief. Nou mijn lichaam moet wel erg liegen wil ik niet zwanger zijn ;). De klachten van het ontpillen waren echt heel anders daarbij is het niet mijn eerste zwangerschap maar heb al hele lieve koters :). Vandaag bij gyn geweest en aangekaart , tja ik kan niet bevestigen dat je zwanger bent maar ook niet dat je het niet bent. Dus HCG geprikt....maar kan het zijn dat zelfs een vroege test nog niet positief is ?

2. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik denk dat je beter je bloed test kan afwachten
    heb hier ook geen verklaring voor en meestal zeggen ze negatief is negatief hoe hard en rot het ook klinkt
    ik hoop in ieder geval de jou bloed test positief uit komt

Deel Deze Pagina