Hai meiden! Ik hoop echt dat er iemand is die mij misschien wat advies kan geven of misschien soort gelijk verhaal heeft meegemaakt want ik kom er niet meer uit en weet even niet hoe of wat. Eind okt gestopt met de pil en sindsdien nog niet echt een regelmatige cyclus gehad, heb mijn regels van 7 dec tot 19 dec gehad..12 dagen wat erg lang is vind ik zelf!? We leven vandaag op 15 januari en zijn dus bijna 6 weken verder van de 7e af (1e menstruatiedag) en ik ben nog steeds niet ongesteld, ik begin me eigenlijk een beetje zorgen te maken. Sinds vorige week woensdag pijn in mijn onderbuik dat uitstraalt naar mn rug, dacht eigenlijk toen dat ik wel ongesteld zou gaan worden maar tot op heden nog niks dat er op lijkt. De "pijn" (het is meer een trekkend gevoel/spierpijn in onderbuik) word eigenlijk steeds heviger en nog steeds last van lage rugpijn. Ook heb ik veel slijm vanonderen...ene dag meer dan andere dag. Ik heb zondag een zwangerschapstest gedaan maar deze was negatief. Door dat slijm dacht ik misschien wel een eisprong maar zo laat een eisprong? Ben dins begonnen met ovutesten en het test lijntje was donkerde dan controlelijntje, dit ook woensdag, gisteren en vandaag zijn ze gelijk van kleur en dikte. Het zijn overigens predictorovutesten. Wanneer ze gelijk van kleur en dikte zijn betekend dit toch ook een positieve test? Vind het zo raar dat ze van kleur verschillen, dins en woens duidelijker dan gisteren en vandaag. Afijn, ik heb net weer een zwangerschapstest gedaan, dit omdat ik vanmorgen eigenlijk echt dacht zwanger te zijn; ben met vlagen misselijk, huil om de stomste dingen, borsten zijn gespannen (deze doen niet pijn en zijn naar mijn weten niet groter), afijn net dus test gedaan clearblue digital maar ook deze was negatief. Ik weet nu even niet zo goed hoe of wat....heb ik nou zoooo laat mn ovulatie en word ik over 2 weken dan ongi (dan zou ik een cyclus van 52 dagen hebben??) of zal ik toch zwanger zijn? Zit eraan te denken maar misschien naar huisarts te gaan, maar die ziet me ook aankomen. Hoop dat er iemand is die misschien wat advies voor mij heeft? X Naat
ik denk dat het toch je ei geweest is.. En misschien is je lichaam nog aan het "ontpillen" kan soms lang duren hoor.. Mocht je het niet vertrouwen zou ik idd even langs de HA gaan. Succes.!
Ik denk dat je 'gewoon' een onregelmatige cyclus hebt. Er zijn helaas wel meer meiden die dit hebben....als jij je er niet prettig bij voelt kan je altijd eens peilen hoe je huisarts hierover denkt. Succes!
Ik denk ook een eisprong (eigenlijk wel hoera dat je die hebt.....) en dat je dus idd een lange cyclus hebt. wacht het even af en als je nou over 2 weken niet ongi wordt even langs de huisarts? En je kunt als je wilt voor de zekerheid nog een test doen over ene paar dagen, al denk ik dat die niet positief zal zijn omdat je dus posi ovulietest hebt gehad en nega zwangerschap, het duidt meer op een eisprong. Groetjes en succes, Sas