de titel zegt het al de kraamzorg komt zo.. nu was ik net begonnen met een lijstje te maken met dingen die ik wil vragen... en nu is me lijstje nog steeds leeg. hebben jullie miss iedeen waar ik aan moet denken om te vragen? alvast bedankt voor t meedenken.
Ze vragen vooral veel aan jou. Daar hebben ze echt een lijstje voor. Dus dan komt het wel goed. Waar je zelf misschien even over na moet denken is of je wel of geen stagiaire erbij wil. Wij konden ook aangeven wat onze voorkeur was qua kraamhulp. Wat ouder, of juist jonger. Dat kon ik toen nog niet zo goed inschatten, maar nu wel. Voor vragen kun je ook altijd later nog eens bellen met het kraamcentrum
waar heb jij toen voor gekozen een jong of een ouder iemand? mij lijkt een jonge wel wat die heeft er nog "zin"in en is miss wat moderner met bepaalde dingen maar ja een oudere heeft de ervaring weer mee natuurlijk... en een stagaire ja nu vind ik t geen probleem maar asl ik t dan niet leuk vind mag ik toch zeggen dat ik het liever niet wil?
hier is het zo dat als het niet klikt met je kraam, om wat voor reden dan ook , je dit wel kan aangeven. ik denk dus dat als een stagaire niet bevalt je dit zeker wel mag melden. joyce
Mij moeder word mn kraamzorg! lekker makkelijk een bekende over de vloer!! Ze weet hoe ik ben en kan zijn .. dus lijkt mij super! Stagiares hoeven van mij niet zo .. maar dat is persoonlijk!
Ik wilde het liefst een ervaren persoon en dat is het ook geworden. Zij was echt super. De laatste 3 dagen hadden we een jonge meid. Leuk en gezellig, maar toch vond ik het wat minder fijn dan onze ''rot in het vak''. Verder vind ik het vaak toch merkbaar als iemand zelf al kinderen heeft. Dan weet ze echt waar je het over hebt. Maar ja, ook dat kan natuurlijk weer de verkeerde kant uit gaan, als ze het de hele dag over dr eigen bevallingen heeft bijvoorbeeld. Maar dat zal wel meevallen denk ik. De volgende kraamweek zou ik (als de keuze er is) weer kiezen voor iemand met veel ervaring. Hoe is het gegaan met de intake?
ik heb maar gezegd dat ik liever geen stagaire wil, verder vond ik het eigenlijk maar weinig voorstellen...
meestal maak je je er ook drukker omdan nodig. Ik was ook zenuwachtig en maakte me druk om dingen die niet nodig waren. Achteraf viel het zo mee. Ze was heel erg aardig en heeft vanalles uitgelegd. Gelukkig ging het bij jou dus ook goed.