Ik lijk ook echt iets te zien!! Duim en hoop zo op een mooie duidelijk streepje op de kV!! Ik had ook erg buikpijn en last van me rug,net of ik ieder moment erg ongesteld moest worden of bang dat het mis zou gaan, Maar het hoorde erbij, Duim voor je!!!
Ik lijk ook iets te zien op je laatste test. Ik wil je absoluut geen valse hoop geven, maar ik ben heel benieuwd naar je kv test.
Helaas wederom geen goed nieuws Zowel de kruidvat als de action zijn spierwit Het is vandaag 14 dagen geleden van de pregnyl en de IUI. Ik stop met de utrogestan De laatste ronde gaat in en dat is heel raar en onwerkelijk nog Nu maar wachten op de ongi. Ik kan nu alleen maar huilen op het moment. Wel super lief hoe jullie meeleven en meekijken Dat doet me echt goed Ik zal alles een plekje moeten gaan geven Want heel eerlijk ik raak niet meer zwanger dan was ik het al geweest. Maar ik heb er wel alles aan gedaan En het is zuur en jammer dat we niet verder kunnen. Maar het heeft niet zo mogen zijn. Ik heb 2 gedichten geschreven die ik wil delen met jullie. Dat helpt mij met verwerken. Ik heb ook een boek geschreven en ik hoop dat het ooit uit komt. Kleine vlinder Ik begin de moed te verliezen Ik moet voor mezelf gaan kiezen Je bent zo welkom vlinder klein Jij in ons midden zou fijn zijn Ik voelde je steeds dichtbij Elke keer was ik even blij Toch zal je niet naast ons staan Ik moet je laten gaan Ook al ben ik dol gelukkig met wat ik heb gekregen Maar de wens voor jou is altijd gebleven Dat laat je nooit meer helemaal gaan Soms nee vaak denk je er aan Hoe zou het zijn Maar ik moet verder de gedachte doet verdriet en pijn Je was zo welkom kleine schat De vraag blijft waar het nou aan lag Vlieg maar weg ik moet je laten gaan Daar komt weer een traan Je moet door Zo welkom zo fijn Nooit zal het zo zijn Veel verdriet Wat je aan de buitenkant niet ziet Soms moet je opgeven Om door te kunnen met leven Maar ook dat doet soms pijn Het had zo anders kunnen zijn..........
Ik vind het zo erg voor je elke keer als ik je verhalen lees. Ook ik had veel hoop bij de testen die je plaatste. Heel veel sterkte. XXX
Heel naar meid,probeer toch nog een beetje moed te houden voor de laatste poging,al weet ik heel goed dat dat na zoveel teleurstelling moeilijk is...
Ik wordt hier zo verdrietig van, laat staan hoe jullie je moeten voelen. Ik wil je een dikke knuffel geven Die laatste ronde hoop ik toch hoor.... Xxx
Verschrikkelijk Ilja! Maar nooit de moed verliezen hoor en hou hoop! Heb ik ook altijd gedaan en zie nu. Hopelijk snel raak!
De laatste kans gaat in En nu hebben we zoiets van gewoon die kans pakken Dan moet ik maandag voor FM Of zullen we de drukte afwachten en in januari nog een keertje ervoor gaan Het is zo lastig de laatste IUI dan stopt alles Steeds hou je die hoop we hebben nog zoveel keer Maar nu is de hoop echt weg merk ik Ik heb zoveel verdriet ervan Durf bijna die laatste keer niet eens aan te gaan Dan is het echt definitief Het is zo dubbel allemaal Maar jullie lieve woorden doen ons goed Dankjewel