Hoi allemaal, Binnenkort wordt onze dochter alweer 1! We zijn nu op zoek naar een leuk 'groot' verjaardagscadeau wat we haar kunnen geven. Van opa en oma zal ze een loopfietsje krijgen (pukylino) en ze heeft ook al een plastic loopwagentje (van chicco). We willen graag een cadeau geven waar ze een paar jaar wat aan heeft, liefst van hout. Nu zaten we te denken aan een karretje met blokken. Blokken om mee te bouwen, en een karretje om spulletjes mee te vervoeren, gaat ze vast leuk vinden als ze net iets ouder is. Nu kwamen we verschillende opties tegen, ben benieuwd of jullie hier nog verder ideeen of tips over hebben. Je hebt ze zonder stang, zoals bijvoorbeeld Blokkenkar Eend Ook met duwstang, zoals bijvoorbeeld IM Toy Deluxe blokkenwagen kopen? goedkoop speelgoed bestellen Dan heb je nog veel leuke wagens die iets minder direct voor blokken zijn maar die daar wel in kunnen, bijvoorbeeld I'm Toy Muis - Loopwagens - Altijd de laagste prijs bij Loopwagens.nl! of Scratch Stippen - Loopwagens - Altijd de laagste prijs bij Loopwagens.nl! En dan als laatste heb je karretjes die wat meer lijken op een poppenwagen, zoals bijvoorbeeld Woodtoys Bianco Italia - Loopwagens - Altijd de laagste prijs bij Loopwagens.nl! of een echte poppenwagen Janod Framboisine - Loopwagens - Altijd de laagste prijs bij Loopwagens.nl!. Jullie zien het wel.... Veel opties en ze zien er allemaal zo leuk uit! Ben dus wel benieuwd naar jullie tips. Waar wordt nu echt met veel plezier lang mee gespeeld?
Onze zoon heeft deze (tweedehands via marktplaats), omdat wij het moeilijk vonden om in te schatten of hij een wagentje leuk zou vinden. Een groot succes! Hij speelt er nu nog steeds mee. Wandelen nu wat minder, omdat hij inmiddels los loopt, maar hij heeft er vanaf 10-11 maanden tot nu druk mee gespeeld. Vooral de kraaltjes en de 'vormenstoof' aan de zijkant zijn een succes. Moeilijk hoor, er zijn zoveel wagentjes! Hier als tip; in het begin zijn de wagentjes vaak te licht, waardoor hij te snel gaat voor het kindje. Wij hebben er toen deurstoppers in gedaan, en naarmate het lopen beter ging, deurstoppers eruit en nu helemaal niets meer
Wij hadden deze gekocht Vtech Baby Walker Roze - Loopwagen - Baby Speelgoed - Internettoys mijn dochtertje was er helemaal weg van. het blad kan er ook vanaf zodat het op de grond ligt. het maakt geluid. we hadden ´m toen gekocht voor kerst (was ze 9 maanden) en nu ze 2 is kijkt ze er eigenlijk niet meer naar om.
Wij hadden er eentje vd kruitvat voor 10 euro... Prima ding voor the time being... Sinds ze los loopt staat dat ding weer op zolder...!
Wij hebben een soortgelijke als op de foto. Kar is hetzelfde, alleen dan met woezel en pip. Ik vond hem in eerse instantie nogal eng omdat ertotaal geen rem op zit. Maar dit bleek ongegrond. Wat ook fijn is is dat je hem twee kanten op kunt gebruiken. Onze dochter kon hem in het begin niet ged draaien/bijsturen en dan ging ze gewoon aan de andere kant staan duwen. Bij de meeste karretjes die ik ken lukt dat niet, omdat de stang dan te ver weg zit...
Wij hebben deze: I'M Toy speelhuis op wieltjes Ons zoontje is er erg blij mee en speelt dagelijks met zijn houten loophuisje.
Bedenk wel, alle linken die je geplaatst hebt, zijn geen echte loopwagens, dus die bieden niet de juiste ondersteuning voor de eerste stappers... Kan ze niet op leunen, want die kantelt snel. Maar als je niet perse die functie wilt, zijn het leuke opties! Wij hebben deze: Haba | Loopwagen | Ontdekking Geen moment spijt van gehad
Dank allemaal voor de ideeen! De karretjes uit mijn link zijn inderdaad niet het meest geschikt om te lopen, maar dat is ook niet het belangrijkste omdat ze al een ander (plastic) loopwagentje heeft wat ze daarvoor ook gebruikt. Ik vind het daarom vooral ook belangrijk dat er meer met het karretje te doen is zodat het langer leuk blijft om mee te spelen. Vandaar dat ik dacht aan een karretje waar je ook nog iets in kan vervoeren. Dat kan met de laatste zeker goed, maar die is nog best wel duur moet ik zeggen.
Ik ben helemaal gek van deze houdetn poppenwagen/loopkar. Geen blokken weliswaar maar deze kan ze ook nog lang mee spelen. Is ook echt geschikt als loopwagen omdat ie niet te hard doorrolt en heel stabiel is. Dushi Poppenwagen online bestellen? www.pogo-kids.nl