Wie kent dit? Ben nl. even de kluts kwijt en weet niet of ik nu wel of niet zwanger ben... Verlies al sinds de positieve test 2 weken geleden kleine beetjes bruine afscheiding..
Hm, dat weet ik niet goed, ik verlies nl al ruim 14 dagen bruin (en rose) bloed, maar heb vorige week vrijdag negatief getest.. Oh wacht ff, ik heb net wel ergens zitten lezen dat het wel normaal is als je wat bloed verliest in de eerste tijd van de zwangerschap, dit staat bij vragen aan de verloskundige.. Groetjes, Jorietje
Ik ken het niet, maar zolang het niet rood is(helder donker) zou ik me er niet druk om maken en anders even langs de VK of HA.. Liefs Britt
dit schijnt gewoon een innestelingsbloeding te zijn. bij sommigen is het een paar druppels en bij anderen duurt het soms weken. maar oud bloed kan ook restant zijn uit je baarmoeder. maarre als je posi test hebt gehad en het bloed is niet rood zou ik me niet druk maken!! anders ff je HA bellen.
Kun je het misschien vinden bij de vragen aan de verloskundige? Wie weet word je daar iets wijzer van meid... Maar volgens mij is het niet erg hoor, dat bruinverlies..
heb je meerdere keren positief getest, en is dit ook vastgesteld door je ha of heb je maar 1 keer positief getest????
@ smeetje... Ik raad je aan even naar je HA te gaan, wat nem zegt over dat bruin verlies niks uit maakt zolang het maar geen rood is...klopt helaas niet altijd... De ha kan je doorsturen voor een evt echo en een bloedtest, dan weet je gelijk waar je aan toe bent. Succes!
anders kun je toch beter even naar de ha gaan voor een bloedtest. welke test heb je eigenlijk gedaan?? liefs san.
Hoi, We zitten in hetzelfde schuitje. Als ik jou was zou ik naar de gyn gaan. Ze maken een echo en kunnen zien of het qua groei op schema ligt. Dat voorkomt een hoop stress. Hoewel ik dat nog heb. Ik mag nu elke week langskomen. Gewoon bellen daar zijn ze voor. Ik denk aan je. Janne
hoi smeetje, ik denk dat het verstandig is om het ff aan de ha voor te leggen en anders om een doorverwijzing te vragen naar een gyn. ikzelf had nl ook heel weinig maar licht bruinig en rossig verlies (bloed/slijmachtig) maar bleek dus innesteling te zijn terwijl dit op de dgn was dat ik ongie zou moeten worden. je ziet ik ben echt zwanger hoor en het gaat heel goed dus positief blijven denken hoor. gr saskia ps; zolang het maar niet helderrood is en je er geen krampen bij hebt.
Hee meiden, Zou er dan voor mij ook nog hoop zijn? Of is 18 dagen bruin/rose verlies en een negatieve test vorige week, genoeg om de hoop op te geven? Gr. Jorietje
Jorietje ik hoop dat er ook voor jou nog hoop is!! Zal duimen! Maandagmorgen bel ik direct de verloskundige, desnoods naar haar 06-lijn. Nu wil ik het weten ook, ik vraag in ieder geval om een doorverwijzing, woensdag is het 7 weken, dus misschien kunnen ze het hartje evt. ook wel horen. Ik laat het jullie weten!!
Ik heb net de vk gebeld en ik moest volgende week even bellen voor een afspraak en een doorverwijzing voor een echo. Nu konden ze nog geen hartje horen en konden ze er nog niets van zeggen. Ze had het wel erg veel over dat het het begin van een miskraam kon zijn, maar dat het vruchtje nog niet afgestoten was. Of het was niets ernstigs zei ze er toen maar achteraan.... Lekker... Moet ik nog een week in onzekerheid leven. Denk er al de hele dag aan! Het bruinverlies is wel bijna over, misschien is dat het enige positieve nu...
Vind het wel erg rtaar dat ze je zo met een kluitje in het riet sturen...bij 6 wkn kan je nl wel al het hartje ZIEN (niet horen)....Heb je geen ander die je kan bellen?
Hallo, Het schijnt heel normaal te zijn als je wat bloed verliest vooral in het begin van je zwangerschap. Ik zou er nog een testje tegen aangooien als ik jou was Veel Liefs Lieverdjuh...
Volgens mij gaat het alsnog mis, verloor vandaag toch rood bloed ipv bruin bloed. Nu wordt het al weer minder.. Het zal nog een lange week worden, volgende week woensdag kan ik pas een afspraak maken bij de vk..
@Smeetje, Had je iets van zwangerschapssymtomen (zere borsten etc?) en is dat minder geworden? Toen ik in Juli bruin verloor zei de vk dat een zwangerschapstest doen geen zin had, maar toen we 2,5 wk later in het zh kwamen was het eerste wat de gyn vroeg: Heb je nog een test gedaan?? Ik weet ook niet wat wijs is, maar je zit wel zo in een hoop onzekerheid. Sterkte! Mirre
Ik had alleen iets last van zere borsten rondom mijn eisprong, daarna eigenlijk niet echt. Verder geen klachten, die had ik bij mijn vorige zwangerschap ook niet. Ik heb nog 1 test thuis liggen, maar ik las dat de stof hcg nog wel even in je bloed bleef zitten. Ik heb 2x getest, 1x toen ik 2 dagen overtijd was en 1x toen ik 1,5 week overtijd was. Allebei positief.