felle pijn in m'n ribben

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by nijntje1984, Feb 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Hallo

Ik ben nu 23w3d zwanger van ons eerste kindje. Sinds een week of 2-3 heb ik regelmatig wat steekjes in m'n ribben aan de rechterkant (zowel vooraan als achteraan). Maar na een tijdje verdwijnt dat. Heb er ook niet elke dag last van.

Vandaag heb ik al sinds vanmiddag van de vreselijk stekende pijn in m'n ribben. Het kindje kan het volgens mij nog niet zijn, want het is ietsje onder mijn borst dat ik pijn heb. Voel de hele dag beweging, maar vooral onder in m'n buik.

Kunnen dat organen zijn die aan't verschuiven zijn? Of eventueel een kraakbeenonsteking? Want die pijn ken ik maar die trekt normaal weg als ik het masseer. En in dit geval blijft de pijn heel erg. Een warmwaterkruik in m'n rug leggen als ik daar pijn heb, helpt totaal niet.

Groetjes

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

als je zoveel pijn hebt zou ik overleggen met de huisarts.
    Het klinkt niet echt als iets dat bij de zwangerschap hoort.

Mirjam

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Bedankt voor je reactie!

Ik moet volgende week naar de huisarts om bloed te laten prikken, dus dan ga ik het zeker zeggen. Moest ik morgen nog zo'n pijn hebben, ga ik proberen om toch iets eerder te kunnen gaan.

Share This Page