Ik kan er echt zoooooooo niet tegen! Normaal gesproken ging ik erin liggen bakken uren achter elkaar...maar nu ik zwanger ben is het echt een drama! Ik loop de hele dag met klotsende oksels en moet wel 3x per dag een schoon shirt aantrekken... Ik kan gewoon mijn dagelijkse dingen niet doen Godzijdank is dit mijn laatste werkdag (om 23.00) en dan heb ik 3 weken vrij! Ik krijg morgen een huis vol visite en mijn huis is 1 grote bende omdat ik gewoonweg niks kan doen zonder dat ik zeiknat ben Ga dus morgenochtend om 06.00 opstaan...zet alles tegen elkaar open en ga dan maar aan de slag. Hopelijk kan ik daarna nog een uurtje dutten Dan nog niet te hebben over mijn dikke voeten en enkels kan wel janken! Sorry voor me zeurverhaal...het is ook nooit goed he...regen, zon hihihihi Schijnt de zon...begint de zomer loopt er weer zo'n zwangere gek te zeuren
Zit gelijk te denken aan die reclame... KLOTE ZON Ik moet straks nog mijn excuses aanbieden hahahahahahahaha
Hey meis, Je mag gerust zeuren hoor, en ik doe graag een potje mee, en desnoods zeg ik ook ''sorry zon" hahaha Maar het is echt geen pretje om met zo'n weer zwanger te zijn. Ik heb het helemaal gehad kan geen slippers meer aan en heb het ook bloed heet. Maar wat doen we eraan? Succes meid, jij moet nog een stukje langer dan ik. Liefs Bojenna
Ik sluit me hierbij aan hoor...en krijg net ook nog even te horen dat het volgende week alleen maar warmer word...BAH!
Ja meiden, zal ik dan ook maar even mee doen Het is niet te harden met die warmte en ook hier komt er niks uit mijn handen. Slapen gaat door de pijn in mijn lijf niet en dat haal ik dan normaal overdag in maar aangezien je nu je bed uit zweet kan dat dus ook niet meer! Hang heel de dag een beetje op de bank voor de ventilator maar daar wordt je ook aardig gaar van zeg pff! Straks maar even een lekker stukje wandelen als het wat afgekoeld is! Succes met je visite morgen en hopelijk kan je mannetje een hoop voor je overnemen Kussssss
Ik ben pas 15 weken zwanger maar heb helemaal dikke voeten en enkels! Komt dat ook door het warme weer?
Yep...toen ik 16 weken was hadden we ook 1 dag snikheet weer.....toen was ik ook helemaal opgezollen...fijn he En dan zeggen mensen...het is ook NOOIT goed he... Nee dat issut inderdaad niet hahahahahahahaha SORRY ZON!
hehe volgens mij heb ik er met mn 5-6 weken al last van.. met jullie leef ik helemaal mee! Nou ja allemaal nog ff volhouden.. en beetje afkoelen af en toe met een lekker nat washandje toch! en blijft het echt nog zo warm dan? normaal heerlijk hoor, maar hoeft van mij ook ff niet zo.
Ik geloof dat NL inmiddels een beetje aan het afkoelen is met al die regenbuien....maar hier aan de kust nog volop warmte en zon! Ik was al geen echte warmte liefhebber, maar nu helemaal niet! Pfff zweten doe je al als je ff je boterhammetje smeert. Ik heb net de keuken gestofzuigd en gedweild (lag al een paar dagen stil vanwege de warmte) en toen ben ik maar op bed gaan liggen Word ook vroeg wakker van de warmte. Dikke pootjes daar heb ik gelukkig geen last van maar kan knap duizelig/beetje misselijk worden van de warmte. Dus wat extra pakken Bar le Duc in huis gehaald om het een beetje uit te houden.
Ik denk dat 95 % van de zwangere het wel ietsjes minder warm wil hebben, Al hoop ik voor alle niet zwangere vakantiegangers dat het super mooi weer blijft.
Normaal vind ik dit heerlijk weer maar mijn voeten, enkels en onderbenen zijn nu zo dik van het vocht dat ik geen slippers meer aan kan en het doet zo'n pijn. Zo dat lucht op ff lekker klagen hahaha
pffff Hier nog een! normaal kon ik er ook al niet tegen maar nu.....ben pas 14 weken zwanger maar wordt echt helemaal gek! Van mij mag juist de zon wel schijnen, maar echt niet warmer zijn dan 25 graden! niet dat vieze benauwde vochtige weer! Bleh!
Ben blij dat het hier is gaan regenen (aan de kust hebben ze dit weer voor morgen voorspeld) Pff, ben veels te snel misselijk met dit weer
Bah doe ook even mee verschrikkelijk die hitte zweten als je al niks zit te doen Me handen en voetjes zijn ook aardig gezwollen bah En word er helemaal wallie van van die hitte
hier ook last van de warmte. kan geen kant op en tot overmaat van ramp krijg ik hier door hoofdpijn en misselijk en duizelig en dan heb je ook nog een klein schattig mannetje dat graag naar buiten wil. vanmiddag zijn we maar bij de buren in het zwembad gegaan. dat was wel even erg lekker. hier is het nu nog vreselijk klam en warm, heb nl net de hond nog even naar buiten gedaan en had zooo gehoopt op een beetje verkoeling. helaas.......
ohh ik ben altijd al gek op de zon geweest en nu nog steeds! Maandag gaan we een midweekje naar Center Parks en ik werd gelijk chaggie toen ik zag dat het dinsdag kan gaan regenen en onweren en dat het woensdag MAAR 24 graden wordt.... haha ik was van plan om lekker van maandag tot en met vrijdag te gaan bakken in de zon Sterkte iedereen Liefs Kim