Positieve ovulatietes bij zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bamjolan, 27 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb toch eens een ovulatietestje gedaan gister en dit was het resultaat:

Vond het wel erg appart om te zien, maar blijkbaar kan het dus toch haha :D

2. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Grappig!
    Ik had hetzelfde, ik wist niet hoe mijn cyclus liep en moest daarom beginnen met ovu testen. (na mijn zwangerschap en borstvoeding)
    Ik had direct een positieve test, das geluk dacht ik nog:) een dag later uit nieuwsgierigheid nog een gedaan, wederom positief. Hmm dat kon niet volgens de beschrijving. Derde en vierde dag wederom positief. Na de 5e positieve test las ik op t internet dat ik dan ook wel eens zwanger zou kunnen zijn, en inderdaad direct een positieve zw test :)

Groetjes, Mayke

3. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik hoor er meer over hoor. Dat als je zwanger bent hij dus een positieve ovu test geeft.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier ook een positieve ovu test, met 6 weken ofzo.

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Hihi ik had er idd wel van gehoord, maar toen ik hem iets voor de NOD deed, was die heel licht, negatief te noemen terwijl de zwangerschapstest gewoon posi was.
    Was dus eigenlijk wel benieuwd of men toch gelijk had en deed voor de gein gister met een vriendin zo'n testje :D
    Wel heel grappig en vooral om te zien HOE knal die word haha

6. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ik wist doordat mijn ovu testen normaal echt negatief zijn en bij de ei sprong echt positief zijn. Dat ik 3 dagen voor NOD een grote kans had dat ik zwanger was. Dus heb ik dit ook 3 dagen lang gedaan en de lijntjes werden alleen maar duidelijker. Nog niet super positief.
    Dus t is geen sprookje zeg ik nog steeds.
    Alleen voor nod kan je het zien als je echt negatieve dus niets ziet en dan opeens wel een streepje hebt.

7. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Ik had 4 dagen voor NOD geen zw-test in huis maar was wel heel nieuwschierig. Toen heb ik een ovu testje gedaan en deze was gelijk heel posi, daarna maar een echt zw-test gehaald en ook deze gaf toen al positief aan :)

8. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ik had precies hetzelfde. :D

9. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    dag dames, ik had na mijn zwangerschaps test die positief was, ook nog een ovu test gedaan, en ook die was positief!

10. Ik had eerst een ovutest gedaan, en deze was echt knalpositief, zelfs nog positiever dan met mijn eisprong. De zwtest was daarna ook heel positief. Dus het kan echt.

Deel Deze Pagina