heb nog nooit moeite met warmte gehad hoe warmer hoe beter vond ik altijd! lekker aan het strand of naar het zwembad en hele dagen bakken heerlijk! maar ik durf nu dus niet zo goed de zon in omdat ik als de dood ben voor zwangerschapsplekken! vind het allemaal leuk en aardig maare een snor heb ik er dus niet voor over voor n dagje zonnen hahaha en daarbij ben ik ook nog eens bang dat het kind gaat koken ofzo ik weet dat het dom klinkt maar toch blijft het constant in me hoofd zitten hahaha dus van mij mag het wel weer gaan vriezen
Nou de buien zouden vannacht al hier zijn geweest, achtah de duinuh. Er kunnen 2 dingen gebeurt zijn: of ik heb veel te vast geslapen, of er is gewoon geen enkele bui gevallen....en ik gok op het laatste. Want het is hier nog steeds zonnig en benauwd. Geen tekenen van dat het geregend heeft. Ik ga buienradar.nl even in de gaten houden! Al moet ik zeggen dat het gisteravond rond een uur of 10 heerlijk was op het terras. Echt nu zit ik weer met koppijn. En mijn vingers beginnen een beetje zeer te doen...hopelijk geen vocht vasthouden! De pootjes houden het goed uit....
Ik vind die warmte ook helemaal niets. Gister toch maar even mijn ringen afgedaan want mijn vingers waren aardig opgezwollen Ik heb ook helemaal niet meer de behoefte om te zonnen!
Ik heb veeeeeeeeeeeeeeel liever zon dan het benauwde rot lucht van gister ... Je wilt niet weten hoeveel shirts er van mij in de was liggen haha ... Vriendlief heeft het zwembad in de tuin opgezet dus als het niet meer te houden is spring ik daar ff in
normaal kan ik slecht tegen de zon, vind het wel lekker maar word snel duizelig, nu met de zwangerschap natuurlijk ook en ik drink me echt verloren, mn mond lijkt wel van karton! We zitten midden in een verhuizing maar ik vind dit weer nog wel goed te doen moet ik zeggen. Alleen opgezwollen voeten en mn voeten worden ook paars heb ik het idee, komt dat door het gewicht wat er op rust dan? Ik moet wel vaker even zitten en na een dag kozijnen schuren kan ik zowat niet meer lopen! maar mij hoor je niet klagen, een graadje of 25 mag het van mij wel blijven!
Ik doe ook mee, wat een vreselijk weer. .... Klote zon.. ( sorry zon) Het is veelste benauwd en het is te heet en ik lijk wel een olifant met al dat vocht wat ik vasthoud. Ik had zo gehoopt dat het vandaag minder warm zou zijn maar nee hoor het is nu al weer net zo benauwd hier als gisteren. Dus ik ga dadelijk even de regendans doen
Hoi, hier ook een zonhater... ga zo wel de tuin in, maar zoek de schaduw van tijd tot tijd op, (wil ook wel een beetje zon pakken, want volgende week zijn de kids van m'n man hier en zullen we met goed weer wel gaan zwemmen: toch wel fijn als m'n witte huidje beetje beschermlaagje al heeft. Maar, tip: maak een pet nat onder de koude kraan en zet die op je hoofd. Koelt echt heel erg super af! Dan hou je het wel even uit. We waren in de meivakantie in Israel en daar stond ik, behalve dat ik om de haverklap op een openbaar toilet zat :-D, ook steeds 'm'n pet weer nat te maken. In eerste instantie verklaarde iedereen me voor gek, maar na een paar dagen deed de hele groep me na,
Vind het op zich nog wel te doen. Als ik me maar rustig hou. Vanmorgen wat klusjs gedaan en ja dan loopt ut water me van t lijf. Maar zo lekker niksen vind ik het best te doen. Heb wel iets meer last van vocht in de voeten.
ik was vanochtend vroeg wakker door o.a. de hitte...volgens mij ga ik in het vervolg maar 's ochtends het huishouden een beetje doen. Das nog uit te houden. Alhoewel het hier ook niet slecht is nu met een raampje open en af en toe een briesje. Vriendlief kookt. had echt geen zin in die hitte. Zweet stond al op m'n voorhoofd van een paar wasjes opvouwen!
Opzich vind ik het warme weer wel lekker (tenminste als de zon er ook bij is) maar ik blijf wel in de buurt van mijn eigen huis / stad. Geen ondernemingen. Vandaag even naar Artis geweest (is 15 min hier vandaan) maar dat was toch wel een hele bedoeling. Om de 20 - 30 minuten zitten en niet even maar best lang. Ik denk dat ik wel 1,5 liter heb gedronken en 2 ijsjes heb gegeten in de 2,5 uur dat we er waren. Morgen zou ik naar een vriendin gaan in Scheveningen (met de trein) maar het wordt 30 graden dus dat doe ik toch maar niet... te veel van het goede met dit weer! Mijn voeten lopen nu over in mijn enkels, onderbenen, knieen en bovenbenen. Benen zijn het niet meer: pilaren! (lelijk joh! )
ik loop de hele dag in bikini buiten koel af en toe wat af bij mn kindjes in het badje. of we zitten op het strand. en dan ff met mn olifanten pootjes in het water maar is geen weer om iets te doen
ik zit de hele dag in de schaduw of binnen maar ben alsnog opgezwollen en hartstikke moe ook al doe ik bijna niets haha.
Nu is het lekker buiten! Ik heb net heeeerlijk op mijn balkonnetje gezeten! Alles staat tegen elkaar open...ik kom helemaal bij na een benauwde rot nacht!
hahaha ik klaag gezellig mee.. ! het is me veelste warm ...! soms weet ik niet waar ik het moet zoeken.. anders kon ik wel uren in de zon liggen maar nu .. hoef maar een stap buiten te zetten en heb al klotsende oksels.. bah ! vannacht was het ook al zo lekker warm .. kon na 3 uur nog niet slapen :x ( al moet ik wel zeggen dat ik verkouden ben ) dus lekker dubbel op..! en dan heb ik ook nog niet over dikke enkels en vingers.. WEG MET DIT WARME WEER ! zo lekker ff geklaagd !
hier regend het en is een heerlijk tempje! ik knap er helemaal van op. nesteldrang word met de dag erger! en met die hitte komt er niks uit mn handen. loop nu lekker beetje te rommelen in huis mn mannetje is ook weer heerlijk thuis die ligt met de hele bubs uit te slapen. hier is het erg rommelig in de buik..