Herkenbaar,al moet ik zeggen dat het pannetje wasverzachter hier goed geholpen heeft.. Maar het vettige volle gevoel wat je dan blijft houden heb ik dus niet alleen lees ik wel.
Wat ook een beetje helpt is een beetje wasverzachter met water in een spuitflesje doen en daarmee de gordijnen, bank, kussens enz mee insprayen...
Bakken in wokolie, ipv met boter....dan heb je nauwelijks last van stank ook niet tijdens de gourmet....
Ooooh ons huis stinkt nu ook heel erg... Heb gisterenavond ook de wasverzachter ff laten koken.... En nu de kaarsjes aan, maar het helpt niks. Ga ff kijken wat die Lampe Berger is!
Hier ook een Lampe Berger. Fantastisch. Alle kookluchtjes (of andere luchtjes) verdwijnen supersnel. En je hebt echt heerlijke geurtjes voor erin (maar ook neutraal zonder geur). Mijn hele familie is voorzien
Same here, hoewel dat met frituren wel anders is, man wat stinkt dat zeg, plus dat je kleding ook er naar stinkt meteen :O
Als wij gourmetten dan was ik daarna altijd al mijn gordijnen en kussens uit. Eerder gaat de lucht hier niet weg. Verder zet ik (tijdens de wassen draaien) alles open en ga zelf een boodschap doen. Als ik dan terug kom hang ik alle gordijnen weer nat op en ruikt het een stuk beter. Met alles open bedoel ik onze schuifpui etc. Wel heeeeeeel koud trouwens hahahaha! Verder zet ik bakjes azijn neer. En neem me altijd weer voor niet meer te gourmetten in ons huis.. wat dus mislukt ghehe.
Ik zet altijd een pannetje witte/natuur azijn op met beetje water, heel zachtjes koken en werkt perfect.
Wij hadden 1ste kerstdag gegourmet en gisteren stonk het ook. Ik heb smorgens gezellig citroenkaarsjes aan gestoken. Toen we gisterenavond weer thuie kwamen rook je er niks meer van. Heb de kaarsjes denk ik 2uurtjes aangehad.
Lamp berger werkte hier niet tegen gourmet geurtjes, hier wordt dus niet meer gegourmet was het beu om elke kerst in de stank te zitten omdat schoonmoeder en schoonbroer willen gourmetten per se. Dit jaar gezegd gourmetten mag maar dan bij sm thuis. Ivm met haar smetvrees wist ik wel dat dat biet ging gebeuren dus manlief heeft 4 gangen diner gekookt hihi. Probeer inderdaad scent chips eens die ruiken heerlijk en misschien dat het baat teven de gourmet lucht
Voor ons de reden dat wij niet binnen gourmetten. Ik heb zo'n hekel aan die lucht. Die wil ik niet in mijn gordijnen hebben
Gordijnen wassen de volgende ochtend heeft hier heel goed geholpen tegen de lucht! Met oud en nieuw mogen we nog een keer, jottem....