Pfffffff wat een lucht.

Discussie in 'De lounge' gestart door Imensa, 27 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Ik heb een fantastisch reukvermogen (niet dus....) dus ruik niks mee nu. Heeeel handig :D

2. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Herkenbaar,al moet ik zeggen dat het pannetje wasverzachter hier goed geholpen heeft..
    Maar het vettige volle gevoel wat je dan blijft houden heb ik dus niet alleen lees ik wel:D.

3. Syllie

Syllie Actief lid

4 nov 2008
    159
    0
    16
    Wat ook een beetje helpt is een beetje wasverzachter met water in een spuitflesje doen en daarmee de gordijnen, bank, kussens enz mee insprayen...

4. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bakken in wokolie, ipv met boter....dan heb je nauwelijks last van stank ook niet tijdens de gourmet....

5. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ooh ja YUK dat heb ik ook altijd

6. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Wat meerdere dames al hebben gezegd, lampe berger! Werkt ideaal tegen alle vieze luchtjes.

7. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Joh dat ik daar nou nooit ben opgekomen ;)
    Veel beter voor mijn kindje en hondjes dan die febrezetroep.

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ooooh ons huis stinkt nu ook heel erg... Heb gisterenavond ook de wasverzachter ff laten koken.... En nu de kaarsjes aan, maar het helpt niks. Ga ff kijken wat die Lampe Berger is!

9. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Hier ook een Lampe Berger. Fantastisch. Alle kookluchtjes (of andere luchtjes) verdwijnen supersnel. En je hebt echt heerlijke geurtjes voor erin (maar ook neutraal zonder geur). Mijn hele familie is voorzien :)

10. Winterkindje

Winterkindje Niet meer actief

Same here, hoewel dat met frituren wel anders is, man wat stinkt dat zeg, plus dat je kleding ook er naar stinkt meteen :O

11. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    gebruik geen bakboter.

12. Wat hier goed heeft geholpen is die brander met scentchips erin ;)

13. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Als wij gourmetten dan was ik daarna altijd al mijn gordijnen en kussens uit. Eerder gaat de lucht hier niet weg. Verder zet ik (tijdens de wassen draaien) alles open en ga zelf een boodschap doen. Als ik dan terug kom hang ik alle gordijnen weer nat op en ruikt het een stuk beter. Met alles open bedoel ik onze schuifpui etc. Wel heeeeeeel koud trouwens hahahaha!
    Verder zet ik bakjes azijn neer.
    En neem me altijd weer voor niet meer te gourmetten in ons huis.. wat dus mislukt ghehe.

14. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik zet altijd een pannetje witte/natuur azijn op met beetje water, heel zachtjes koken en werkt perfect.

15. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Wij hadden 1ste kerstdag gegourmet en gisteren stonk het ook. Ik heb smorgens gezellig citroenkaarsjes aan gestoken. Toen we gisterenavond weer thuie kwamen rook je er niks meer van. Heb de kaarsjes denk ik 2uurtjes aangehad.

16. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Wij hebben zo n olie verstuiver...... lavendel er in en hoppa weg geur!

17. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Lamp berger werkte hier niet tegen gourmet geurtjes, hier wordt dus niet meer gegourmet :) was het beu om elke kerst in de stank te zitten omdat schoonmoeder en schoonbroer willen gourmetten per se.

Dit jaar gezegd gourmetten mag maar dan bij sm thuis. Ivm met haar smetvrees wist ik wel dat dat biet ging gebeuren dus manlief heeft 4 gangen diner gekookt hihi.

Probeer inderdaad scent chips eens die ruiken heerlijk en misschien dat het baat teven de gourmet lucht

18. Mloeskie

Mloeskie Lid

24 sep 2012
    40
    0
    0
    Hengelo
    Hahahaha!! Volgend jaar maar bij iemand anders thuis gourmetten ;)

19. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Voor ons de reden dat wij niet binnen gourmetten. Ik heb zo'n hekel aan die lucht. Die wil ik niet in mijn gordijnen hebben

20. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.031
    2.392
    113
    Gordijnen wassen de volgende ochtend heeft hier heel goed geholpen tegen de lucht! Met oud en nieuw mogen we nog een keer, jottem....

Deel Deze Pagina