Hallo meiden, allereerst voor alle zwangeren; FELI!! zouden jullie mij kunnen helpen? Ik weet nou niet of het indrooglijntjes zijn en OF bij testjezelf testjes indrooglijntjes komen. Ik heb het nog nooit gehad,maar wie weet Wat denken jullie??? XXXX
klopt elrida. het is inderdaad wel te zien als je goed kijkt. Hij was er binnen twee minuten zijn er veel meiden die nog niet gelijk op hun NOD volledig knallend positief testten? Ik ben ontzettend misselijk en heb afgelopen week twee dagen achtereen gespuugd. mijn onderrug doet regelmatig pijn,gevoelige boops en ik had HEEELE erge maagpijn.Zelfs de dokter heeft me "zwangerschapsvriendelijke" pillen gegeven tegen overgeven omdat hij wel sterk denkt dat het weleens raak kan zijn
Ik zie wel een hele lichte streep, hoop echt voor je dat het raak is!!! Misschien vandaag of morgen ook nog even een ander merk proberen? Misschien dat dat wat overtuigender resultaat oplevert! Succes! Gr. Cybi
Tnx voor je reactie cybi. Ik zal zeker binnenkort ff kijken met een ander merk. Ik geloof er voorlopig toch niet in. Ben trouwens benieuwd of er meiden met testjeszelf hebben getest? En weleens vals positief hebben getest. xxx
Geen idee wat testjezelf is.... Maarre val positief kan volgens mij toch niet. Ik krijg nu vast allemaal vrouwen over me heen, die het tegendeel kunnen bewijzen
val positief? wat is dat? hihi... testjezelf.info is een site waar je zwangerschapstesten en allerlei andere testen kunt bestellen voor een redelijk prijsje xxx
vals positief... typ foutje Dat een test aangeeft dat je zwanger bent maar je blijkt het toch niet te zijn...
Testjezelf ken ik niet. Ik heb wel ovulatietesten en zwangerschapstesten via babyboomshop gebruikt. Maar goed, daar werd ik niet heel veel wijzer van, behalve dat ik niet zwanger was.
oh okee hahaha... nou euhm dat kan heel goed Heb veel ervaring daarmee,daarom juich ik ABSOLUUUUT niet te vroeg :-D zelfs met predictor die toch al heel erg lang goed is,had ik vrij positief getest en toen ik in het ziekenhuis bloed prikte was het 0,0 aan HCG dus dat was echt even slikken... dus neee ik vertrouw testjes niet meer zo hahahha XXX
ik zie ook een streepje misschien gewoon minder hcg aangemaakt o.i.d. dan 'normaal' is. ik testte bij de 1e zwangerschap na de NOD nog negatief. maar een week later toch nog wel positief!! en ik was ook vreselijk misselijk, 4 mnd lang overgegeven, daarna nog vaak misselijk geweest. misschien is het een voorbode 1 ding, als je echt misselijk bent/blijft doordat je zwanger bent, troost je jezelf dan met de gedachte dat uit onderzoek is gebleken, dat vrouwen die heeel misselijk zijn tijdens de zwangerschap, slimme kinderen krijgen8) succes, en gewoon blijven testen tot je een streepje ziet, waarvan je denkt, Ja dit is hem!! groetjes!!
tnx Gwen, ik blijf zeker nog even testen deze week. Ik ben idd best heel erg misselijk en krijg weinig door mn keel. Ik heb ook bijna nergens trek in en een hoop staat me tegen. Ik heb altijd begrepen dat als je misselijk bent dat de zwangerschap dan goed gaat hihihi. Ik troost me zeker en al moet ik nog zoveel spugen,en weet ik wat voor kwalen nog meer; als ik maar ooit een keer zwanger ben en een kindje mag krijgen! Ik doe er alles voor,hoe beroerd ik me ook zal voelen!!
Ik kon mijn tanden niet meer poetsen met gewone tandpasta, alles met pepermunt werd ik echt nog beroerder van. dus over op de kindertandpasta haha. In het begin van mijn 1e zw, geloofde eerst niemand dat ik zwanger was. Want ik was door het overgeven zoveel afgevallen. Mijn moeder, kind wat ben je mager of als ik dan aan iemand vertelde dat ik zwanger was, oh echt?! maar daarna ruimschoots ingehaald was op het laatst echt tonnetje rond!
wauw wat toevallig ik heb hetzelfde. Maar daarnaast nog ziek. Ik ben inmiddels al 5 kg afgevallen,maar dat mag ook wel en ook ik wordt kotsmisselijk van tandpasta. Wat toevallig zeg!!!! Ik dacht dat het aan mij lag. En ik hoef maar te denken aan dingen die ik normaal heerlijk vind en ik ga al zowat over mn gier... ongeloofelijk. Maarja ik denk tot op heden nog dat ik het mezelf indenk
heb m ff in negatief gezet voor je, en dan zie je een lijntje! een indrooglijntje zie je volgens mij niet in negatief succes! morgen nog een keer testen! koop de kruidvat 2 voor 5 euro even, daar heb ik met sam ook 4 dagen voor nod posi mee getest, en zijn stuk goedkoper succes!!
tnx muis! Wat lief van je dat je hem even in negatief heb gezet! Deze zijn ook vrij goedkoop (6 voor 10 euro) die van kruidvat 2 voor 5 euro.. maar ik zal zeker van de week nog ff met een andere testten En wat leuk dat je al een zoontje hebt! helemaal gaaf!! XXX
6 voor 10? das goedkoop... ik dacht die van de etos dat je die bedoelde, die van 10 euro voor 2... waar koop je deze dan? ja ik ben in mei bevallen, en vind het zooooo leuk dat we al bezig zijn voor een 2e hih ih hi alleen ben ik net vandaag weer ongesteld geworden, bahhhh dus heb een baaldag. want dacht echt dat het raak was!! naja succes! en ik blijf je even volgen hooor ben benieuwd knuffel