@Mamavan5: wat vervelend nou weer gadsie... ik voel ook weer zo'n druk onderin dus ik denk dat het ook gaat doorzetten... ook al hoop ik van niet heheh.. werkse voor iedereen die moet werken tot vanaaf. -xxxx-
nou ook ik heb vanmorgen getest met de kv 2voor5 en hij bleef witter dan wit hoor, dus hartstikke negatief! t is pas 4 dagen voor nod, maar ik dacht ik probeer t toch, want dat hoor je zo vaak dat mensen dan al licht positief testen. ik ga denk ik gewoon ongesteld worden weer deze maand. zo voelt t nu eerlijk gezegt ook wel een beetje in me buik.
Hallo dames, Ik sluit me ook bij jullie aan. Mijn Nod is waarschijnlijk 26 oktober. Ik temperatuur nu sinds deze maand en als het goed is heb ik afgelopen woensdag mijn ei gehad. Veel geklust en wil ook ontzettend graag zwanger worden. Mijn tepels zijn op gezet en lijken iets donkerder te worden. Gisteravond wat krampjes en steekjes in de buik. Vaak links onder. Ik hoop dat het positief uit pakt. Ik kon het niet laten en heb getest met kruidvat 7 dagen voor mijn nod. Negatief helaas... zou ik toch nog zwanger kunnen zijn? Groetjes Lil85
hoi hoi lil85: volgens mij is het nog veels te vroeg om te testen 7 dagen voor je nod... ik weet het het is moeilijk om niet te testen maar zou als ik jou was toch nog een paar dagen wachten... anders maak je jezelf ook blij met een dooie mus.. hier nog steeds niets... denk dat ik vandaag wel 20 keer naar de wc ben geweest om te kijken hahah... tis eigenlijk te gek voor worden wat hebben vrouwen het toch zwaar.. heb wel de heledag door een beetje een drukkend gevoel niet de bekende ongi krampen (gelukkig) ach we wachten het nog maar even af maar vind het wel moeilijk om niet te testen... meschien kom ik toch in de verleiding maar ga proberen mezelf in tehouden -xxxx-
hallo, ik wil me ook biji jullie aansluiten. ik moet nog 3 dagen wachten, maar kon dat ook niet haha. en hartstikke negatief. geen klein streepje te zien. ik voel me wel zwanger, ben moe, heb tinteldende en opgezette borsten en ik droom heel raar. maar ja ik hoop dat het nog postief afloopt deze week. ik zit ook op de vreselijke wachtbank. groetjes zoetje
ik denk dat ik hier ook maar kom zitten als er nog een plaatsje vrij is... vanmorgen een negatieve test, kan te vroeg zijn ivm onregelmatigheid, maar denk helaas het ergste...
Hoi ik kom ook op het wachtbankje. Ik moet nog wel even wachten heb 1 nov. pas mijn nod dag. Maar vind het wel spannend. Weten jullie al dat ik al 3x schijn zwanger ben geweest had alle symptomen die je maar kunt bedenken maar helaas...... niet zwanger hahahahaha...... Wel grappig al die topics, mijn vriendinnen en ouders zien me al aankomen als ik met hun zou bespreken wat ik hier bespreek. Nee echt lekker hier lekker anoniem en iedereen. Ik blijf jullie volgen. Liefs van cindy
hallo dames hier ook vol op in de zenuw heb 26 Okt mijn nod wat duurt wachten toch lang haha hopen dat er veel roze testen komen
we spreken nu gewoon met zijn alle 1 ding af WE GAAN NU NIET MEER TESTEN TEMINSTE TOT 1 DAG VOOR NOD afgesproken?(dan zit er waarschijnlijk hopelijk genoeg hcg in ons urine) als we het moeilijk hebben en toch willen testen moeten we elkaar steunen om het vol te houden tot afgesproken periode. zo kunnen we elkaar el wel door heen slepen. hopelijk zijn we gewoon lekker zwanger al denk ik echt voormezelf deze maand helaas niet...zo'n gevoel heb ik ineens. even een update van mezelf. gister waren mijn symptomen bijna helemaal weg. vandaag weer een beetje ongi gevoel en steekjes. maye goed teken of juist een aankomende periode. hoop op het eerste maar ben bang voor het laatste. voor de nieuwe meiden hier WELKOM en hoop voor jullie dat het raak mag zijn enne niet te vroeg testen he?
@ Patriciaa: had zondag een test gedaan die was negatief dus als er vandaag niets komt ga ik morgenochtend even testen.. -xxxx-
spannend mrsnuke! Ik kom jullie graag vergezellen het duurt bij nog wel wat langer, NOD is de 28ste. En wat patricia zei: pas testen met 1 dag voor NOD vindt ik een hele goeie maar wel lastige denk ik hihihi (niet dat ik nu al ga testen hoor is veelste vroeg )
hallo damens, ik kon weer niet wachten en heb vanochtend een test gedaan en die was hartstikke negatief. hmm balen en dat 2 dagen voor NOD. ik heb met CBplus getest. heeft er iemand nog postieve ervaring dat ze alsnog zwanger waren ik ben natuurlijk te vroeg maar dacht dat het wel kon met deze test. zoetje
Ik sluit mij ook aan bij een week wachten, moet nog 7 dagen wachten om te testen, pfff het is zoo spannend. Voel mij iets anders dan anders (maar gebruik deze maand voor het eerst clomid dus het zou heel goed daar van komen) heb een beurs gevoel in mijn buik vooral met lopen of bewegen, dat herken ik niet zo van mijn menstruaties. Maar het is niet zo verstandig voor je nod te testen, gewoon wachten tot je nod of een dag erna. is echt veel beter! ik heb het ook wel eens 3 dagen te voor gedaan leek positief maar toch ongesteld geworden. Ik heb mijn lesje wel geleerd ik wacht nog een week! Meiden heel veel succes met wachten ik duim voor allemaal positieve testen.
@wilma jij ook al de zenuwen?? hier ook probeer niet eerder te testen dan in het weekend pffff hoop dat het gaat lukken ..
Nou echt vreselijk in de zenuwen ook om dat sommige dingen net ietsie pietsie anders aanvoelen dan anders maar goed dat kan van mijn medicijn komen. stiekem hopen we natuurlijk op iets anders Ohw ik hoop voor jou ook dat het zo mag zijn deze maand. Liefs
ja dat kan natuurlijk hoop echt dat het voor jullie ook zo mag zijn deze maand ... nou ik had echt een raar gevoel deze week zeg nog nooit zo gehad .. had me een warme boven benen zeg net alsof er warm water door liep hah echt vreemd en mijn boobs waren op dat moment ook warm normaal na mijn ei wel last van mijn tepels maar nu heel niet echt helemaal noppes .. vind het nu nog erger het wachten dan normaal stom he
mmmm mischien zijn het wel tekeken of je lichaam heeft je weer voor de gek, pfff ik durf soms niet meer te hopen zo erg elke maand denk ik hee dit is wat anders dan anders en toch wordt ik ongesteld, maar goed dat is bij mij zo. Mischien is het bij jou heel goed nieuws ik duim zo en het is toch zo begrijpelijk allemaal. Ga je echt zaterdag testen? denk mischien vrijdag wel dan heb ik even lekker de tijd maar goed het spreekt mij een beetje tegen, gewoon wachten tot net na je nod is het beste maar die spannings en die gevoelens ... IK BEGRIJP JE ECHT PRECIES!
je lichaam kan je echt voor de gek houden af en toe wou ik dat ik een man was die hebben daar geen last van hahhah .. maar daar in tegen ben ik toch liever zelf zwanger die mannen redden dat niet hahah als het aan mij ligt doe ik hem vandaag nog haah maar dat is niet verstandig .. dus moet echt ff wachten helaas maar het is wel moeilijk om me in te houden .. kan me dat bij jou ook goed voorstellen ... nou hoop echt dat wel samen een super mooie roze test krijgen dat zou toch geweldig zijn