@Nina, Je kunt ook de banners van fertility friend gebruiken. Die geven het ook precies aan passend bij jou kaartje. Succes meid. Liefs
@ Bright: Thanx voor de tip, maar ik weet e.e.a inmiddels inderdaad dankzij de banners van Fertility Friend . Wel handig hoor, die dingen!! Jij uiteraard ook veel succes bij de echo morgen en natuurlijk van harte!
@wilma ik heb zat of zondag mijn nod dus wordt wel spannend nu hoor .. sins vanmiddag last van mijn(.)(.) en met vlagen misselijk ... maar ja of dit het betekend geen idee we wachten af want je lichaam kan je aardig in de maling nemen dus wij lopen aardig gelijk op leuk joh en we houden elkaar op de hoogte he??
@angel74: thanks het is gelukt met me banner hehe ja hoop ook volgende ronde we zien het wel weer je hebt het niet voor het kiezen he, ging het maar zo makkelijk.... -xxxx-
@mrsnuke fijn dat het je is gelukt alleen jammer dat je na de volgende ronde bent wens je veel succes voor en volgende ronde @123 heb je al getest? en ben je al ong?duim voor dat je toch ongelijk hebt duim voor je
nou ik net bij t wc bezoek wat bloedverlies, dus dat zou morgen wel doorzetten. had t ook wel verwacht..had steeds al buikpijn enzo..het voelde echt als ongi buikpijn. ook is t vandaag dag 10 na mijn ei en de laatste 2 maanden was mijn lf ook al 10 dagen. maar t is pas sinds net dus en morgen zet t dan pas door. moet ik dan dag 1 vanaf morgen doen of toch vanaf vandaag?
oh balen meid .. volgens mij moet je als je rood gespot hebt al vanaf nu tellen .. maar heel erg zeker weet ik het niet hoor ik tel het bij mezelf altijd wel meer al is het maar een beetje rood in het inlegkr... succes verder liefs angel
goede morgen dames, vanochtend een test van etos eigenmerk gedaan .. en nu is hij heel licht van kleur je ziet het wel pfffffff vind het wel eng hoor zeker na de afgelopen tijd ... maar probeer daar niet te veel over te piekeren doe dit weekend nog een test maar dan denk ik die van cb met indicator ...ohhhhhhhh jehhhhhhh en dan nu krijg ik nog meer de zenuwen hahahh wat een muts ben ik ook bahhhh
@angel, nou klinkt veelbelovend! Een streep is een streep toch? Zal voor je duimen. Ook bij mij spannend, gisteren temp daling en vanmorgen weer hoog dus ik denk dat het een innestelingsdip is. Ik heb pas a.s. dinsdag mijn NOD dus moet nog even geduld hebben. Duim dus nog even door.
De mijne is ook de 24e! Of een dag eerder of later... Pffff.... Wachten duurt lang, lang, lang.... (Weet eigenlijk diep in mijn hart al wel dat ik niet zwanger ben want heb al een early-zwangerschapstest gedaan en die was negatief ) En ik voel me ook niet anders dus ik denk niet dat het zo mag zijn... Toch nog hoop houden, gek he?!
wat spannend allemaal meiden ik hoop dat er veel positieve testje voorbij gaan komen!! Succes allemaal nog met wachten
Bekijk bijlage 23062 dit is een foto ervan wat denken jullie ??????? hij is wel even breed als de andere alleen beetje moeilijk te zien morgen moet ik voor bloedprikken en echo vind wel eng hoor
Hoi Angel, ik vind het moeilijk te zeggen. Ik heb er ook geen verstand van dus aan mij heb je niet veel. Dat gele streepje is overduidelijk en dat witte streepje zie ik ook wel, maar die is wel dunner? Ik hoop het voor je meid
@ stippeltje: Het kan natuurlijk ook zijn dat je te vroeg hebt getest? Geen bloed is moed zeggen ze toch hier op het forum? @ angel: Ik zie ook een tweede streepje, maar die gele het beste. Is die gele de controlestreep bedoeld? Misschien over een paar dagen nog een testje er tegenaan gooien? Dan zal het tweede streepje vast nog duidelijker te zien zijn... O ja, lees ook dat je gaat voor de echo. Zal voor je duimen! Veel succes. @ iedereen: We duimen er het beste van!!
spannend angel ik zie het 2de streepje ook heel licht ben benieuwd! Zojuist had ik een hele kleine druppel rood in me slipje...hopen dat het niet mijn aankomende ongie is want heb wel afwisselende ongie krampjes Nou alle andere meiden succes! Laat al die positieve testen maar komen !!!
dag dames er staat een foto in mijn album die heb ik net gedaan met middag urine deze is van kv 2 v 5 .. hoop dat jullie iets kunnen zien op de foto is hij iets onduidelijk maar zal straks proberen een betere erop te zetten .. en wat denken jullie??????? verder nog iemand getest vandaag ???? wel spannend he dames
@angel ik denk dat ie positief is hoor hopelijk is hij over 4 dagen nog duidelijker. alvast een voorzichtige gefeliciteerd van mij meis. oooo meiden ik mag morgen testen denk alleen zelf dat het niet raak is. ik voel wel van alles maar had ik vorige maand ook. heb deze maand ook 4 dagen voor nod getest en die was negatief vandaar ook mijn gedachte van nee het is niet raak deze maand. Maar goed ik zie het morgen wel. hopen jullie met me mee? @monieqje hoe is het met jou?