hey patric ! Wat leuk dat jij hier ook bent! Maar meis hou de goede moed erin he bij mij gaat het wel goed vandaag wat ongie krampjes en pijn met vlagen en vanmiddag 1 kleine druppel licht rood...dus hoop niet dat mijn ongie eraan komt...We zullen zien. Maar jij gaat morgenochtend een testje doen of wacht je je ongie af? Ben heel benieuwd mijn duimen draaiend dat je niet ongie wordt!
oh dat is misschien je innesteling wel meis!! ja ik ben erg benieuwd een ander vroeg het me ook al. moet ik nu wachten of gewoon morgen ochtend een test doen? morgen zou ik inprenciepe ook ongi moeten worden.
dank jullie wel echt spannend hoor pfff in mijn album staat een nieuwe foto die is beter gelukt .... morgen na de gyn voor bloedprikken en echo dus helemaal spannend pfffff
ik zie hem weer hoor oh echt spannend meid!! laat je weten als je morgen geweest bent? ik leef met je mee hoor. liefs
zie net pas dat je uit Amersfoort komt ik ben daar geboren en heb ik ook super lang gewoond maar door mannetje lief verhuist naar Vaassen das vlak bij Apedoorn ik mis Amersfoort nog elke dag
zal morgen ff berichten hier als ik geweest ben moet om 12u dus hoef niet te lang te wachten gelukkig .. ja wat leuk dat je hier vandaan komt . ik niet ik ben hier heen gekomen voor mijn mannetje hhahah
Heee lees net weer bij maar moet zo weer aan het werk, maar jeetje je maakt het heel spannend voor ons zeg oh meis ik hoop het zoo ik ga duimen voor jou hoor. een hele fijne dag en probeer morgen even weer bij te lezen tenzij je nu stiekem weer getest hebt? smokkie Wilma
Helaas gister ongesteld geworden,maar maakt niet uit, op naar de volgende ronde! pendel:wilma: feb,maart
hallo dames hier een update van vandaag kom net bij de gyn vandaan en ja hoor het echo beeld past bij de posi test ze heeft geen bloed geprikt vond ze nu niet nodig .. 10 nov weer voor herhalings echo .... ga zondag nog een keer testen en dan hoop ik dat ie knalt en kan ik gaan genieten ....
Hee meis, je bent dus zwanger????? super man voorzichtige gefeliciteerd. Wishgirl heeft ook voor mij gependeld mischien komt hij bij mij ook uit
Nog een paar dagen dan kan ik ook testen.. Als ik nu naar mijn lichaam zou luisteren zou ik denken dat ik zwaar zwanger ben Maagzuur, trekkend gevoel in mijn buik, met vlagen misselijk.. zelfs kokhalzen bij tandenpoetsen enz.. Maar ik blijf nuchter, want ik wil nog niet teveel hopen ,ik ben zo bang voor die teleurstelling! Iedereen succes die moet testen, laten we duimen voor elkaar!!
Ja, ook in mijn wachtweek. Over 8 dagen word het weer heel spannend. Ik duim voor jullie allemaal meiden!!!
@angel: o geweldig voor je! Gefeliciteerd en geniet ervan! Ik denk dat ik dinsdag toch mijn ongi kan verwachten. Inmiddels hoofdpijn en mijn klachten van van de week trekken langzaam weg. Ik heb me toch even een pesthumeur... Nou ja, moet nog wel even wachten tot dinsdag, maar verheug me er iig niet op .
Dank je angel, we gaan er gewoon voor! Jij super gefeliciteerd, wat lekker zeg, en inderdaad.....lekker genieten nu!!!
@ Nina: De week voor mijn 2e zwangerschap had ik ook pesthumeur, maar ineens kwam het gevoel van zwanger zijn alsnog en jawel 2dgn voor mijn nod een vette positieve test, dus geef het niet zomaar op meis!
dank jullie allemaal zijn ook super blij hier @nina ik zal voor je duimen dat de duivels weg blijven .. @wilma nou ik duim heel hard dat het bij jou ook zo is .. wat had wish voor je gependeld??? @de rest iedereen heel veel succes met testen laat er maar een hoop roze tussen zitten ...de duimen draaien hier
@ senna: wow wat goed! ook voor jou van harte gefeliciteerd! @ allen: thanx voor jullie positieve reacties, hou de moed erin .
hey meiden. ik heb vanochtend een test gedaan en was negatief. had toch het juiste gevoel denk ik. alleen het gekke is dat ik nog niet ongi ben. had alleen ietsje roze maar moet gwoon nog doorzetten denk ik. maybe komt het dan morgen en kan ik dan officieel naar ronde 3