pffffffff de vreselijke wachtweek wie ook?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by trotse moeder, Oct 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nien992018

Oct 28, 2009
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi ik ben hier nieuw maar zit ook in die laatste wachtweek! Ik kan dit weekend testen (denk ik)
    Dit is de 4e poging, de vorige keren was mijn cyclus 25-27-20 wanneer zou ik dan het beste kunnen testen? Met 27?
    De hele dag heb ik al een rommelende buik dus verwacht steeds mijn ongesteldheid maar tot nu toe niks.
    Ik lees dat veel gebruikers gebruik maken van pendelen. hoe en waar kan dat?
    Groet Nien

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Hoi Nien, welkom hier. Je kunt altijd uitgaan van het gemiddelde (in jouw geval 24 dagen) maar testen op dat 27/28 is natuurlijk nog beter! Op welke dag zit je nu? Hopelijk is het raak en krijg je een mooie positieve test.

Voor informatie over pendelen moet je dit topic maar eens lezen: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/15900-pendelen.html

3. Nina76

Nina76 Actief lid

Aug 6, 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas... Vanmorgen bij het opstaan ongi. Door naar de volgende ronde... zucht... :(

4. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Ohhh gelukkig er zijn dus nog genoeg dames die in de wachtweek zitten. Ik kan over vier dagen testen. Gister weer heel de dag krampen/steekjes gevoeld. En iets misselijk. Ik hoop zo dat ik zwanger ben. En dat de kwaaltjes niet te maken hebben met een aankomende menstruatie. De kwaaltjes lijken zo op elkaar.

Ik ga voor ons allemaal duimen. Succes allemaal!!!!!

5. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Jammer Nina. Ik hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt. Ik ben ook zo bang dat ik ineens ongi ben. Alle hoop is dan weer weg hé.

Liefs, Sammy

6. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Hi Nien, Ik kan ook het weekend testen. En heb net als jij ook last van een rommelende buik. Lichte steekjes en krampjes. Ook ben ik iets misselijk(ik hoop niet van de spanning). We moeten nog even geduld hebben.....

7. Nina76

Nina76 Actief lid

Aug 6, 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL

Hi Sammy,

Ja dat klopt aangezien ik ook allerlei kwaaltjes had de laatste dagen waarvan ook 's ochtends licht misselijk. Ik heb er dan ook even flink de "P" in... Hopen dat november meer geluk brengt... Ik hoop dat jij wel positief mag testen. Duim voor je!

8. Damke

Damke Nieuw lid

Oct 29, 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen

Ik heb vandaag een zwangerschaps test gedaan van kruidvat met de pipet en er verscheen een lichte streek bij de tweede test ook.
    Is dit een geldige test of betrouwbaar?

Damke

9. Margootje

Margootje Bekend lid

Sep 8, 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je twee streepjes hebt bij de kv test 2 voor €5 dan kun je vrij zeker zijn dat je zwanger bent, dus bij deze: gefeliciteerd ;)

10. nien992018

Oct 28, 2009
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nu op mijn 24e dag. Vanmiddag getest (een van kv 2voor 5) maar niks. Maarrr ... is natuurlijk wat vroeg...kon niet wachten.
    Dit weekend maar weer proberen. Heb morgen voor iets heel anders een afspraak bij de ha misschien ga ik daar ook wel vragen om te testen...al weet ik niet hoe dat werkt en of ze dat doet.
    Ik blijf hopen...Ik heb de hele tijd rommelende darmen, veel dorst ('s avonds) en een hele vieze smaak in mijn mond....tja wie weet
    Nina balen dat je t alsnog bent geworden!!
    Leuk we zijn naamgenoten!

11. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Vanmorgen negatief getest. Ik ben wel teleurgesteld hoor! Ik heb zoveel kwaaltjes gehad. Maar daar let ik nu maar niet meer op. Dat zegt schijnbaar helemaal niets.

Liefs Sammy

12. hoi sammy,

Je bent teleurgesteld :( dat snap ik , maar kun je niet over een paar dagen weer testen want volgens je banner zit je toch voor nod dag.
    Dus misschien zit er nog geen hcg waarde in je urine???
    De kwaaltjes is ook heel herkenbaar hier.
    Maar afgelopen dinsdag heb ik met afvegen wat roze bloed gehad heel minimaal. Het blijft hier ook spannend dus.....

Ik wil je geen vals hoop geven maar toch....;)

liefs cindy

13. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Hoi Cindy,

Ik krijg idd veel reacties of ik niet te vroeg heb getest. Ik heb 3 dagen voor mijn nod getest met de zwangerschapstest van Sensitest. Ze zeggen dat je die vier dagen voor je nod kan gebruiken.

Ik heb nu wel veel pijn in mijn onderrug wat ik vorige maand ook voor mijn ongi had. Maar er is nog geen bruin of bloed te ontdekken.

We wachten het maar af. Maar voor me gevoel komt mijn ongi eraan.

Liefs, Sammy

14. 4days

4days Niet meer actief

Hoi dames!

Ik zit ook in de wachtweek, maar ik vind het juist helemáál niet vervelend, ik vind het heerlijk! Dan moet ik er wel bij zeggen dat ik na een mk laatst bijna 3 maanden heb moeten wachten op mijn eerste ei een paar dagen geleden. En nu die 11 daagjes nog wachten, ik vind het eigenlijk ideaal. Je weet precies hoe lang je moet wachten, je hoeft je niet gek te maken of je je ei mist (want dat is toch al te laat nu)...

15. YasmineS

YasmineS Lid

Sep 30, 2009
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blehhh, ben vanmorgen ongesteld geworden. Jammer maar helaas, op naar ronde 3!!

liefs Yasmine

16. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Het bruinverlies is helaas begonnen. Dus op naar ronde 4.

17. 4days

4days Niet meer actief

Oh erg jammer dames. :(

18. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

Oct 29, 2009
    5,925
    2,093
    113
    Female
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik ben ook de laatste wachtweek ingegaan, maar een week is nog zo ver weg.......maar ja, netjes afwachten.....ga niet eerder testen want dan ga ik mezelf helemaal gek zitten maken....hoop dat is t volhou...

19. Mennie

Mennie Niet meer actief

Hai dames,

ik zit ook in die stresvolle wachtweek....normaal gesproken tel ik de dagen af maar deze maand heb ik het volop druk en heb ik daar geeneens tijd voor....dus ik hoop dat die 9 dagen voorbij vliegen!

20. Tess24

Tess24 Lid

Oct 17, 2009
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Ook in ben aan het wachten...
    Wij zijn sinds augustus bezig voor ons eerste kindje.

Heb vanmorgen een test gedaan, maar negatief. Toch voel ik me al een week raar, vergeet veel, maar vooral zere tepels.

Wat denken jullie, kan ik nog zwanger zijn? De vorige maand was mijn cyclus 35 dagen, ik dacht nu dat hij gewoon 28 was, omdat ik me al een week niet lekker voel en een soort van kwaaltjes heb, maar het kan zijn dat mijn lichaam me voor de gek houdt???

Succes iedereen!
    Groetjes Tess

Share This Page