Hai hai. Kon dit weekend testen maar test negatief steeds. Maar ook nog niet ongi. Mijn 1e cyclus was 25 toen 27 en de laatste 20. Zit nu op dag 28. Niet echt kwaaltjes op een rommelende buik en maagpijn de afgelopen dagen na en trouwens veel hoofdpijn steeds. Word beetje gek van mezelf en het wachten! IS het logisch dat mijn cyclus opeens weer langer duurt? Bah ik haat onzekerheid en wachten...
ik zit ook op de bank. zit op dag 29 nu en had op dag 18 een posi ovutest en ovupijn tot dag 21. denk dat mijn NOD in het weekend zal zijn. de ovutesten na die van de 18de waren echt negatief. en vandaag eentje gedaan en die is knal maar dan ook knal positief.
kan een goed teken zijn mamavanbo!!! Ik ga voor je duimen...Ik zit ook op de wachtbank...mag volgende week woensdag/donderdag pas testen... succes iedereen!
hey meiden weet het heb een tijd niets gepost.. de laatste 2 weken waren echt verschrikkelijk.. manlief is vorige week maandag ontslagen na 13 jaar trouwe dienst.. wat een klap zeg... veel geregel advocaten enzo maar het is allemaal rond hij kan beginnen met een nieuwe start. Ik zag alles al in duige vallen wat moeten we nou? wel doorgaan om zwanger te worden of toch nog maar even wachten. Maar we hebben er toch voor gekozen om door tegaan ben nu 4 maanden van de pil en begin me steeds beter te voelen. Moet er niet aan denken om weer te beginnen om daarna weer te gaan ontpillen.. Deze maand heb ik niet echt goede hoop 3 maanden achter elkaar heb ik mijn eisprong sterk gevoeld deze maand helemaal niets meschien komt het wel door de stress van de afgelopen 2 weken.. dus wacht rustig af... -xxxx-
Pfff.. erg he dat wachten, ik zou willen dat ik al kon testen maar mijn nod is ergens rond 9 november... nog een paar daagjes dus. Ik ben wel al een paar dagen beetje weeig, tegen het misselijke aan zeg maar. Maar ja, eerdere rondes dacht ik ook dat ik zwanger zou kunnen zijn en dat was ook niks dus ik probeer mezelf een beetje in bedwang te houden met eventuele symptomen..