Omdat Mitchell veel kramp heeft, heb ik hem veel vast om te troosten. Nu wil hij dus alleen maar bij me zijn. 's Nachts slaapt hij wel goed, maar overdag is het een probleem. Hij wil niet slapen en hij wil niet naar bed of in de box. Ik ben net drie kwartier bezig geweest hem in bed te leggen. Met zijn tut is hij even zoet, maar die spuugt al snel wat uit. Resultaat is dus dat ik er praktisch naast moet gaan staan, om zijn tut steeds terug te duwen. Ik heb hem een paar keer tien minuten laten huilen en dan weer troosten en/of tut. Vervolgens weer wachten tot hij gaat huilen en weer tien minuten laten doen. Niks helpt. Wie weet raad?
Hoi Daphne, Onze oudste had hetzelfde. Wij hebben toen een draagzak gekocht die je ook als hangmat kan gebruiken. Daarin sliep hij zo een eind weg overdag. Soms begon ik met de draagzak en als hij sliep hing ik hem als hangmat in de box en dan sliep hij lekker door. Hopelijk vindt je snel iets dat helpt. Groetjes, Linda
dit lees ik eventjes mee want ik heb dit probleemook maar dan alleen smorgens omdat mijn dochter veel krampjes heeft na de fles smorgens heb ik haar ook op schoot of tegen me aan om te troosten gevolg is dat ze ook niet in de box wil of in bed tot de volgende fles en dan leg ik haar in bed neer en slaapt ze gelukkig wel weer maa rik zie mij ook nog niet echt met een draagzak rondlopen....
Is het geen sprongetjes tijd? Lynn doet ook zo moeilijk tijdens een sprongetje....en ook zo'n gedoe om de speen. Ik laat haar dan ff huilen en kom later de speen nog een keer geven. Dan neemt ze 'm meestal wel.
ik heb dit ook met desmond gehad die wil nog steeds bijna niet alleen spelen maar altijd samen. ik denk dat je er weinig aan kunt doen en gewoon wachten op een gegeven moment hebben ze hun speelgoed door en weten ze dat dat ook heel leuk is en dan zul je vanzelf wat meer vrijheid krijgen.
Mss moet je even vol blijven houden met die 10 min regel, al deden wij 5 min omdat ik 10 min te lang vond. Dan zijn ze nl al zo over de piemel dat ff troosten meestal niet meer ff is. Hier heeft het iig goed geholpen toen
hahahahahahahahahaha over de piemel? hih wat een leuke uitdrukking! nog nooit van gehoord! lig in een deuk hahaha
@chacha: nee, t is geen sprongetje, want t is al een paar weken. @silvie: Ik probeer t wel vol te houden, maar na 45 minuten heb ik m dus toch uit bed gehaald.
hihi over de piemel Daphne, ik zit hier ook met een hazeslaapkindje. Het gaat de laatste dagen wel beter. Ik probeer haar echt te laten liggen, ook al slaapt ze niet. En idd daar kun je behoorlijk druk mee zijn. (trap op trap af) Is hij echt moe? En als hij niet slaapt, is hij dan jengelig of vrolijk?
Op een gegeven moment is hij wel moe, want dan is hij gewoon al een hele dag wakker. Ik vind het voor die tijd moeilijk te zien. Als hij niet slaapt huilt hij veel, want hij heeft veel kramp. Maar hij kan ook heel lief op schoot zitten en stil zijn. Vandaag heeft hij ook een hele tijd naast me gelegen, tegen mijn been aan, zonder te mopperen. En of hij vrolijk is? Hij lacht nog niet, ik vind het zo moeilijk om te zien dan.
Nog nooit van gehoord .. over de piemel zijn .. haha .. wij gebruiken um vaker hoor. Maar ik kan me voorstellen dat je er na 45 min idd geen puf meer voor heb nee en dat je hem dan uit bed haalt. Ik heb het bij Britt 3 dgn volgehouden en had een limit van 1 uur. En meestal sliep ze dan wel. Vervelend he als ze niet willen slapen terwijl je ziet dat ze zo moe zijn. En als je in zn kamertje blijft .. een beetje rommelen?
Nope, helpt niet. En in de box wil hij ook niet slapen. Na zijn avondfles (ongeveer 6-7 uur) slaapt hij wel.
jemig meid, das vermoeiend dan zeg. Je komt zelf ook nergens aan toe op die manier. Heeft hij dat al vanaf zn geboorte? En inbakeren? Ik heb het zelf nooit gedaan, maar mss valt hij dan wel inslaap
Ja inbakeren kan ook een idee zijn. En ook de rust en regelmaatmethode kan soms werken. Maar heb je het idee dat hij niet in slaap komt door de krampjes? Want anders kan je van alles proberen, maar als ze niet kunnen slapen door pijn dan werkt niks.
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad met Nynke toen ze zo oud was en heb toen echt vanalles geprobeerd. Maar helaas niks hielp Het is echt een fase waar ze doorheen moeten.....ineens is het over en kunnen ze zichzelf wat langer vermaken en slapen ze wat makkelijker overdag. Dus het is, denk ik, nog even volhouden
dapne heb je al cine baby van VSM gebruikt voor mitchell z'n krampjes? dit helpt bij kailynn ook goed. en inbakeren voor de rust werk hier ook! Je zal alles al we geprobeerd hebben, maar misschien zit hier net een tip tussen dat bij jullie aanslaat. sterkte he! spreek je wel weer op de msn
Hi Daphne, Hier hetzelfde probleem hoor. Fynn is overdag ook echt niet in slaap te krijgen. Ben dan vanaf de 1e fles (die krijgt ie om ongeveer 7.00) tot de laatste fles (22.30) bezig hem zoet te houden. Probeer ook van alles om em in slaap te krijgen en te houden. Bij mij op schoot valt ie makkelijk in slaap maar zodra ie in bed ligt is het mis. Soms heb ik een geluksdag en slaapt ie ineens een uur. Maar dat is dan echt mazzel. Gisteren waren we op een crematie en toen sliep ie ineens 3 uur achter elkaar. tja...Ook in de wagen tijdens het wandelen en in de auto gaat het prima maar thuis gewoon niet. Echt vreselijk vermoeiend. Maar aangezien ik echt van alles al heb geprobeerd ben ik bang dat Tam27 gelijk heeft en het echt een fase is waar ze doorheen moeten. Sterkte iig! Je bent niet de enige en ik zal aan je denken als ik ook voor de zoveelste keer de speen erin stop
Nee, hij heeft t niet vanaf zijn geboorte. Hij sliep eerst alleen overdag, en was 's nachts wakker. Gelukkig is dat omgedraaid. Overigens slaapt hij nog wel veel op een dag, maar steeds achter elkaar. Hij heeft gisteren geslapen van half 8 's avonds tot 11 uur vanochtend. Hij krijgt dan wel zijn flessen tussendoor, maar daarna gaat hij weer KO. Ow, en inbakeren helpt ook niet.