sonja heeft voor mij gependelt en volgens de pendel ben ik zwanger en een positief test 4 sept dus ik ben benieuwd we wachten wel af miranda
ik hoop het voor je meid.. nog even geduld dus... ik had voor deze maand ook 2x nu zwanger en 2x augustus zwanger maar helaas alle 4 niet uitgekomen xxx
ik hoop het voor je bij mij had ze gelijk. 4 sept is een mooie dag ben ik 8 jaar getrouwt. liefs chantal.
Ik hoop voor je dat Sonja gelijk heeft! Zou toch helemaal geweldig zijn hé? Bij mij heeft ze september 2006 gependeld en dan zou het een jongetje worden..... We wachten vol spanning en en 'sporten' rustig verder... \/ Heel veel succes allemaal!! Saar
he hallo, lees al die dingen over pendelen maar hoe werkt zoiets dan en hoe kun je het aanvragen enzo? kus
Dat wordt idd heel erg spannend, Naomi Ik ben zeer benieuwd of Sonja gelijk gaat hebben. Ik hoop het voor je. Geeft mij toch ook weer een beetje meer hoop voor September Liefs, Gerrina
Ik hoop het voor je, voor mij had ze ook augustus gependeld. Heb 2 positieve testen gehad maar ook bruin bloedverlies, dus eerst maar naar de vk of het ook echt nog positief is!
Hoi voor mij had ze ook gependeld zou nu zwanger zijn van een meid.Heb nog niet een echte posi test gehad maar ook nog geen ongi dus wie weet.Ben nu bijna 2 weken overtijd en ga volgende week naar de huisarts toe voor bloedprikken