@ Blondoniempje, jammer,veel succes voor jullie in de 2de ronde.... En wat die ovulatietesten betreft,ik zei het ook al eerder,dat zijn geen zwangerschapstesten,dus pin jullie daar niet te veel op als daar 2 donkere streepjes komen te staan!!!! Hoe dat kan?ik zou het ook niet weten...... Succes ermee allemaal.... Liefs Brigitte
Nou ik heb net gelezen dat het ergens in november wel eens zover zou kunnen zijn, dat is niet zo lang meer! haha
ooh jammer zeg! wel een mooie cyclus! hopelijk deze ronde meer geluk! leuk he dat pendelen ben er zelf ook wel blij mee
ja en ik heb gezien dat nessy jou ook gependeld heeft en jij n maand eerder mag dus dan kan k gelijk zien of het uitkomt
meiden, ik vind dat pendelen ook wel heel leuk hoor, maar let er wel op dat je het niet als waarheid aanziet hé. Het kan zijn dat je zwanger bent, maar het kan ook zijn van niet. Ik had een pendel voor augustus (niet uitgekomen), heb er nu nog voor september, oktober, november en op een ander forum ook voor oktober, december en januari. wat ik wel weet is dat ik dus wel zwanger zal raken
ja je heb helemaal gelijk hoor yaraah maarja, die stiekeme hoop is toch wel een hele leuke entertainement hierbij toch
Ja toch... weet niet wat nessy dr reputatie is hier... maar t zou wel leuk zijn me ventje is in novemberj arig. leuk cadeautje
ik denk wel dat ze het al veel goed had, maar ja mss ook al evenveel keer mis. Ik hoop dan dat je in november zwanger mag raken of mss nog in oktober wie weet... ik heb gister een pendel gekregen voor september nog, maar mijn NOD is dit weekend en ik voel nog niks dus vrees dat die pendel mis zal zijn. had anders graag zwanger geweest maar nog gezwegen tegen mijn ventje, want op 6 oktober zijn we 8 jaar samen en zou het hem dan op originele manier willen zeggen als kado.
ja maar yaraah, je heb net een topic geopend waarin duidelijk staat dat je het niet perse hoeft te voelen wie weet!!! niks voelen ken ook goed teken zijn, iig niet je menstruatie die je voelt!!! ik duim voor je! zou het wel leuk vinden als 1 van ons op dezelfde dag posi test!
ja niks voelen wil daarom idd niet zeggen dat er niks is, maar ik wil mezelf nog niet helemaal gek maken, want ik heb een testmarathon lopen op 22 september dus dat is pas volgende week dinsdag.
Ik ben ook gependeld door nessy en er kwam uit november - jongen Nou denk ik dat dit helaas niet gaat uitkomen, mijn vriend is dan 3 weken weg dus de kans is wel erg klein, maja blijven hopen