Een goede vriendin van mij ging samen met mij ongeveer 4 maanden geleden avondschool volgen.Dus ik zag haar 2 keer per week. Ik moest nog 2 weekjes wachten op mijn NOD en mijn vriendin heeft al een kindje dat in november 1 jaar word(een ongepland kindje maar niet ongewenst) Zij nam een lichte pil maar zei dat ze haar maar niet kreeg en haar borsten wat pijn deden. Ze had een test gedaan maar die was negatief.Oke,goed zal dan wel niets zijn dachten we. Omdat ze haar gewoon niet kreeg liet ze toch maar eens een bloedtest doen.Ook niks,die was negatief. Nu een paar testen later en een paar maanden later zegt ze ineens dat ze toch zwanger is Ze is al 4 maanden zwanger Dus tussen mijn bevalling en mijn vriendin haar bevalling zitten 2 weekjes!erg leuk! Zij is ook een heel mager meisje en werd niet dikker,voor de rest geen symptomen... Ze heeft een echo laten maken en alles is in orde met het babytje. Dus het kan echt,nu pas test ze positief Vind het ook een straf verhaal maar het is dus echt waar
Wel lekker voor je vriendin zeg! Al 4 maanden zwanger er nergens last van gehad qua kwaaltjes! Hopelijk is het kindje toch gewenst ondanks dat ze de pil slikte! En echt onwijs leuk dat er dan tussen jou en je vriendin maar 2 weken verschil zit... Lekker lijkt me dat, kan je een hoop samen gaan doen, mekaar goed steunen en lekker ervaringen uitwisselen! Gr. Miranda
Het kindje is toch gewenst ja! Ik ben al 3 maanden ziek en zij heeft nergens last van Inderdaad tof om ervaringen te delen!
wow wat een verhaal ...erg leuk voor haar ...en een voordeel is dat ze geen stress heeft gehad voor de eerste 13 weken ...