ik heb een vaste uren contract dus geen flex. werk altijd maandag en woensdag op zich heerlijk. aanstaande dinsdag staan we met weinig mensen op het werk en stelde ik voor om een dag om te ruilen woensdag staan we met veel (heb de middag vrij gevraagt)is goed.. vraag ik aan mijn baas zal ik dinsdag komen werken zodat ik dan woensdag heel de dag vrij ben. en we smorgens al op vakantie kunnen.(we gaan lekker paar dagen naar de camping toe) gaat ie alsof ik een klein kind ben me de les lezen dat we geen dagen ruilen. en als we vrij willen hebben gewoon uren in moeten leveren blablabla asjeblieft zeg werk al sinds 1993 daar zet me altijd in. maar als je eens een keer iets afwijkends wil...... wat ook nog eens goed uitkomt voor de rest(assistent en 1e medewerker vonden het een goed idee ) ben ik nou gek of is dit gewoon kinderachtig!!!
Ik vindt dit gewoon echt kinderachtig, dit is toch een wederzijdse dienst? Jij bent ermee geholpen en zij ook....schiet mij maar lek maar ik vindt het raar
Lekker flexibel komt het niet over! Dus als hij een keer handen tekort heeft op een een dag dat jij normaal niet werkt zal hij jou ook niet vragen om te komen werken? Die flexibiliteit hoort van beide kanten te komen anders werkt het niet. Ik werk ook wel eens langer of doe thuis nog wel eens wat. Maar mijn baas moet niet bij me aankomen om te gaan zeuren als ik een keer iets eerder wegga zonder een uur in te leveren van mijn verlof. Zal hij trouwens ook niet doen. Is ook gewoon een vertrouwenskwestie denk ik tussen werkgever en werknemer.
ik vind het ook heel kinderachtig. De volgende keer dat hij moeilijk zit zou ik ook even heel goed de regeltjes met hem doornemen.
Je baas is zeker een man? Dit soort simpele dingen zijn veeeeeeeeel te ingewikkeld voor het mannelijk brein Als vrouw ben je al tien stappen vooruit ivm het oplossen van een onderbezettingsprobleem en dat zowel in het voordeel van het werk als in dat van de medewerker. Je moet niet gek opkijken als je baas je maandag opbelt en met ditzelfde idee komt en dan doet alsof hìj dit allemaal zo mooi bedacht heeft En kinderachtig is het zeker...
nee hij zal echt niet vragen in nood of ik wil werken voorheen wel en was ik daar ook nooit moeilijk in. sinds mijn dochter er is heb ik gezegt in nood kun je altijd bellen maar dan moet ik wel opvang kunnen regelen voor mijn kind(maandag en woendag gaat ze naar kdv) lukt dat niet dan is dat jammer ik kan moeilijk mijn kind alleen laten. daarbij is mijn werk echt van 9 tot 6. maar ik weet wel waar hij op doelt denk ik... ik heb een vast contract met vaste uren dus als paas op maandag valt ben ik betaald vrij. mijn andere colegas hebben flexuren. dus die worden automatisch op een andere dag ingezet. die heb ik ook verteld dat als je weken achtereen op dezelfde dag werkt je die dag als vast mag beschouwen en je ook recht hebt op vrije dag met paas of pinksteren(is niets raars aan gewoon cao) dat wou hij bij mij vorig jaar ook doen paasmaandag was ik vrij dan moest ik dinsdag maar werken toen heb ik gezegt dat ik dat raar vond want met vast contract ben je gewoon die dag betaald vrij. denk dat ie daarom ook zo moeilijk wil doen aghhhh als ie er gelukkig van word
aha, hij ziet jou als de grote aanstichter die de andere collega's wijst op hun rechten. Die heeft een baas niet graag.
hou op joh hij zei een keer tegen mij regels zijn regels toen was mijn antwoord okeey regels zijn regels dan moet je nu buiten gaan roken zooooo dat was tegen het verkeerde been hoor! heb niets meer met werk met hem te maken ik werk als hij er niet is maar met een dag vrij of vakantie moet ik hem bellen dat mag niet de assistent regelen
Echt heel kinderachtig.het komt jou toevallig goed uit maar voor hem ook,wat doet hij dan moeilijk zeg pfff
nee dat weet ie niet eens mijn collega had het uitgeprint en voor zijn neus neergelegt postbus 51weet heel veel
ja idd erg kinderachtig. jij toont initiatief om zelf dingen te regelen om alles goed te laten draaien op het werk. gaat hij lekker dwarsliggen. normaal zou een baas hier blij mee zijn
die gast is gewoon te kinderachtig voor woorden! Dat soort mensen noemt zichzelf heel vaak een 'peoplemanager' Hilarisch!! Inderdaad TS, als hij er gelukkig van wordt... lekker zijn gang laten gaan. met sommige mensen moet je de discussie ook niet aangaan.
Daar ken ik er ook nog wel een van O wij zijn zo begaan met ons personeel maar ondertussen...... TS: jammer dat t niet lukt en wat een geluk dat je hem verder niet treft tijdens het werk!