Hallo, Ik ben nu twintig weken zwanger(bijna 21) ik voel onze kleine meid al een poosje bewegen en een tijd geleden kon ik haar helemaal voelen in het draaien. Nu heb ik alleen af en toe dat ik hele harde plekken op mijn buik heb. Net alsof ze ieder moment uit mijn buik kan scheuren. Het doen geen pijn! Maar alsik mijn hand erop leg n een beetje duw lijkt het klik haar weer tot ruste duw ofzo. Het is een gek gevoel....herkent iemand dit?
Ik herken het wel maar bij mij was dit wel later, dus misschien wat anders. Maar ik voel hier harde plekken die soms ook pijnlijk zijn als de baby in een rare houding gaat liggen. Met knietjes naarbuiten of elleboogjes.
Vaak is zo'n harde plek een bil, knie of elleboog. Over een paar weekjes kan je het gaan herkennen. Dan voel je echt een voetje, of een knie. Heel grappig. Bij mij gooit hij vaak zijn "kont in de krib", haha, dan voel je echt die billen eruit steken. Het wordt ook steeds gevoeliger als hij dat doet.
Herken het! Soms is mn buik er scheef van, alsof het een bolle rug trekt of ff zn kont naar buiten duwt, ga dan zachtjes met mn handen over mn buik en verschuift ie weer.
Hey hey, Ik zou het heel leuk vinden als kan voelen met ze na buiten door mijn buik probeert te komen hihi..... Ze ligt wel heel erg tegen mijn Darmen en soms draait ze en dat is het over.....het geeft wel een heerlijk gevoel je kind zoveel te voelen...maakt alle misselijkheden en moe zijn goed!