Pffffffffff.....hoe doen jullie het??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kitty07, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    en.... de tijd is je beste vriend!
    naarmate jouw zwangerschap vordert, wordt je zoontje ouder en zal hij misschien al kunnen lopen, of andere dingen makkelijker kunnen. dus niet teveel zorgen maken!

2. Chaii

Chaii Niet meer actief

De tip die mijn vk gaf laast was doe alles rustig aan, wat je ook doet en neem pauzes.
    Als ik bijvoorbeeld opruim, dat doe ik eens per dag dan houd ik altijd een pauze tussendoor om bij te komen.
    Als ik met mijn dochter naarbuiten ga loop ik trager dan traag en scharrel overal rustig, dus geen gehaast.
    En ik moet wel zeggen dat het scheelt voor mijn bekken en rug.
    Bij mij is dat ook al weken een zwak punt en inderdaad het lijkt alleen maar erger te worden. ;)

3. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Hier zitten ze gelukkig net zo dicht op elkaar, maar ik ben 26 weken zwanger en heb er 2 van 3,5 en bijna 6 jaar.

Als je kindje nog maar 10 maanden is heb je waarschijnlijk het geluk dat hij nog 2 of in elk geval 1x per dag een paar uur slaapt. Neem dan ook je rust, laat het huishouden even los en ga lekker even liggen of op de bank met een boekje om bij te komen. En doe idd zoveel mogelijk beneden, leg een aankleedkussen, luiers en doekjes klaar zodat je niet voor elk plasje de trap op hoeft. Laat de zwaardere huishoudelijke klussen (boodschappen sjouwen, stofzuigen, dweilen) aan je man over.
    Sterkte, het lijkt mij best zwaar om zo snel op elkaar 2 kleine kinderen te krijgen.

4. Aleisha

Aleisha Actief lid

28 dec 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog een tip bij bekkenklachten van mijn bekkenfysiotherpeut:
    Op je rug liggen, knieen omhoog en voeten tegen elkaar aan op bed. Vervolgens je knieen naar buiten laten vallen (zo ver als goed voelt) en zo dagelijks 15 minuten blijven liggen. Hierdoor worden je bekken gedwongen om in de goede houding te komen.

Misschien heb je er iets aan? Ik doe hetnu geregeld.

Deel Deze Pagina