pffffffffff,kwetsend!

Discussie in 'De lounge' gestart door Windows, 17 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik snap het ook niet, waarom heb je je destijds laten steriliseren? Misschien dat ik het dan wat beter kan begrijpen...
    Ben je bang dat zij ook spijt krijgt (wat bij jou het geval is neem ik aan) van haar sterilisatie? Anders snap ik niet waarom het kwetsend is. Is het onderwerp zelf kwetsend of dóet ze gewoon lullig in het algemeen?

2. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Spijt zal ze niet krijgen denk ik,maar ik kreeg wel al steken onder water over welke methode ze wil laten doen,'zodat het ook weer makkelijk te herstellen is eventueel',en juist DIE opmerking stak me nogal!
    Want ze is heus niet vergeten dat het bij mij hersteld is,en dus de vraag is OF het nog zal lukken...

3. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    haha nee dat denk ik ook niet

4. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Is het een mogelijkheid dat jij je heel erg rot voelt nu, wat logisch is, dat nu het zwanger worden zo moeizaam gaat, wat natuurlijk ongelofelijk veel emoties met zich meebrengt, dat jij je zowiezo gekwetst voelt wat betreft dit onderwerp ongeacht wie er over zou beginnen, dus dat het meer bij jou ligt dan daadwerkelijk bij je zus?

Dan nog is het natuurlijk het beste als je je gevoelens uit tegenover haar, dan kan ze er, mits ze dat wil, rekening mee houden. Want wat de redenen van jouw gevoelens ook zijn, of een ander ze nou snapt of niet, jij voelt het gewoon zo en dan vind ik dat je dat moet zeggen hoor!

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

pfff oke eigenlijk vind ik dit topic ook verwarrend :) maar zal toch proberen het te begrijpen

dus hier komt mijn mening persoonlijk vind ik dat het niet kwetsend moet zijn dat je zus over haar sterilisatie praat daarentegen vind ik dat ook zij het recht heeft om te beslissen over haar lichaam en dus de keuze moet houden om het eventueel weer ongedaan kan laten doen mocht ze dit willen, vraag me dan ook af of je misschien bang bent dat zij zich dus laat steriliseren weer ongedaan laat maken en hoppa gelijk zwanger is terwijl jij misschien geen kinderen meer kan krijgen door de sterilisatie in dat geval steekt het in die zin dat je angsten je parten spelen

of is het omdat je zus nu eigenlijk klaar is met kinderen en dus jou kinderwens niet respecteerd er niet genoeg in meegaat dat dat je steekt want je geeft aan dat je zus wel aan het vissen is of je zwanger bent kan het niet gewoon zo zijn dat ze het misschien voor jou heel leuk vind dat je zwanger wilt worden en zij misschien wel bang is dat het niet meer lukt en je dus niet wilt kwetsen door het telkens te vragen (kan me namelijk voorstellen dat dat wel kwetsend zou zijn contineu mensen die vragen ben je al zwanger) en anders snapt ik er helemaal niets meer van haha

groetjes nathalie ;)

6. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    @nathalie,
    ik denk het 2e;)

Deel Deze Pagina