Waren jullie aangekomen met zwangerschap rond de 11 weken? Ik ben nu 2 kilo aangekomen. Is dat erg veel of schijnt dit wel normaal te zijn? Ik eet namelijk niet extreem veel en ben van mezelf best heel erg slank maar mijn buikje begint nu ook al aardig te groeien.
ik ben vanaf week 6/7 alleen maar aangekomen. nu al 14 kilo! gelukkig was ik slank toen ik zwanger werd, zodat het nu (nog) niet heel erg dik eruit ziet.
nou meid ik was met 12 wk al 5 kg aangekomen en vond dit erg veel. het ging overal zitten maar ook me buik was al aardig te zien toen. nu ben ik 25 wk zwanger en er zitten in totaal 7kg aan. dus ik denk dat mijn lichaam bang was dat ik in hongers stakking ging ofzo en ff vlug wat reserves spaarde. meestal gaat het in het begon langzaam en daarna snel maar bij mij was het dus andersom. mijn gewicht blijft nu al ruim 4 wk hangen op hetzelfde gewicht terwijl er niks is veranderd aan me eet patroon haha ik eet al heel de zwangerschap te veel.
ik ben nu iets van 5 kg aangekomen. maar ja ik eet nu gewoon en wat ik lekker vind, voor de zwangerschap tot ik wist dat ik zwanger was heb ik bijna een jaar lang sonja bakker boekje gevolgd en als je dan weer gewoon gaat eten en voor al wat je lekker vind ja dan kom je wat aan en dan ook nog het beetje gewicht van wat er in de buik bevind kwa baby en vruchtwater.
Ik eet heel normaal...wel eens iets extra's natuurlijk maar niet extreem. Ik had er al heel gauw 4 kilo bijzitten (maar ook al echt een buikje). Nu zit ik op 5 kilo en ben 18.5 wk zwanger... Volgens mij valt het dus mee! Ik ben bijna op de helft Je kan er toch niks aan doen...op een beetje opletten met eten na dan. Ik ga niet onbeberkt zitten eten, denk dat de zwangerschap daar alleen maar zwaarder van wordt. Succes
ben nu 23 weken zwanger en ben 3,5 kilo aangekomen. Van mezelf ben ik ahumm, volslank ca. 80 kilo. vk vind dit ook goed.
Nu 21 weken en ong 5 kilo aangekomen, voel me wel al een olifant. Ziet het goed aan me. Ben van mezelf best slank. Na m'n eerste zwangerschap is er zo'n 4 van de 18 kilo blijven zitten. Ik hoop heel erg dat ik daar deze keer minder last van heb. Minder aankomen betekend natuurlijk ook minder kans op striae en daar ben ik heeeel bang voor. Heb twee kleine streepjes overgehouden en ben als de dood dat die straks doortrekken. iemand daar ervaring mee?
ik ben nu al 2 kilo aangekomen en loop straks in de zomer met dikke buik dus dan zal ik ook sneller meer aankomen had ik bij de 1e ook liep ik ook rond dezelfde tijd
Hihihi, ik had dit ook al zo van pfff nu al 2 kilo aangekomen! En idd ik snoep af en toe wel eens, maar niet anders dan normaal! En ik had al zoiets van zo snel al! Maar hihi ben gelukkig niet de enige zo te lezen!
Hallo, morgen ben ik op de helft en ben totaal 3 kg aangekomen. Ben niet ontevreden... Het zit in ieder geval niet op mijn buik, maar mijn borsten, heb inmiddels cup E Dat vind ik echt wat minder... Kari
Hoi, bij mij is het helemaal vaag. S'avonds voordat ik ga slapen dan weeg ik 50 en s'ochtends weeg ik weer 48.2 Weet iemand hoe dit komt? S'nachts is mijn buik dan wel erg opgezet en s'ochtends weer platter maar het blijft vreemd.... Groetjes
Ik ben nu nog maar 1.5kg aangekomen. Moet wel zeggen dat ik genoeg reserves had....gisteren 20 weken echo gehad, en onze beeb doet het prima!
ik ben nu bijna 22 weken en al 14 kilo aangekomen! vind het wel erg maar ja ik eet ook wel best veel.dus moet nu wel een beetje beginnen op te letten