Pfffffffffffff sprong?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by butterfly24984, Apr 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

Oct 16, 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjonge jonge
    Wat word ik de laatste week toch moe van mijn zoontje 20 maanden.
    Hij is mij de hele dag door aan het uitdagen, reageert extreem fel op dingen zoals het woordje nee.
    Hij is ontzetten aanhankelijk.
    Huilt veel sneller dan anders.
    Slapen gaat moeilijker en hij is gemiddeld om 5 uur half 6 wakker :( (gelukkig valt hij bij mij in bed dan nog wel in slaap.)
    En door het extreme huilen wat hij doet word hij weer hees en dan klinkt alles natuurlijk extra zielig.
    Hopelijk is de sprong (als dat het is) snel voorbij

2. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,446
    2
    38
    Hoop voor je dat het een sprong is. Kan het ook tanden/kiezen zijn??

Hier hetzelfde verhaal eigenlijk. Alleen maar miepen om alles. Ik mag niets doen (wassen, (teen)nageltjes knippen, etc). Als ik haar optil gooit ze zich in een rare houding, begint te jengelen en als ik haar met iets wil helpen hetzelfde.
    Ze kan zo ontzettend lief zijn en een hele vrolijke gup. Mis dat wel.

Word er ook erg moe en geïrriteerd :) van. Ze heeft ook wel last van tandjes/kiezen dus hoop dat als dat achter de rug is, dit ook weer over is. Ik trek het eigenlijk niet zo goed :):):). Ook erg emotioneel daardoor ;).

Op deze momenten vind ik het echt NIET leuk. Ben momenteel ook fulltime mama, dus word er continue mee geconfronteerd....

Het is maar een fase, jajaja maar hoe lang nog??

3. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

Oct 16, 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat heb ik dus ook (werk niet zoveel) en dan irriteert het zeker
    Fijn om te horen dat ik daarin niet de enige ben.
    Denk niet dat het hier tandjes/ kiezen zijn.

4. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,446
    2
    38
    Voor mij ook :). Voel me dan zo'n slechte mama :(. Heb het gevoel dat ik alleen maar geïrriteerd en bozig ben en dat wil ik helemaal niet :(.

5. Sunlover

Sunlover Bekend lid

Jan 26, 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar, mijn zoontje is 19 maanden en is alleen maar op boevenpad. Alles wat ik heb staan is niet veilig, wat hij nooit aanraakte, moet nu gepakt worden. Heb hem vanmorgen een flinke tik op zijn hand gegeven, hij brulde even heel hard en ging vervolgens zichzelf op zijn hand slaan als hij het weer deed.. Afleiden werkt het beste..

Papa is niet goed genoeg, gezelligheid in bad maar bedritueel was brullen. Ben er maar bij blijven staan, maar heb hem bewust niet overgenomen al smeekte zoontje het bijna.
    Heftige periode hoor, ik ga er maar zoveel mogelijk opuit!!

6. yossie

yossie Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    1,784
    0
    36
    Hier t zelfde verhaal. Loop de hele dag met hem te sjouwen, en hem te corrigeren. En naar bed is ook n gevecht. En vaak in de avond ff wakker... Pffffff. Maar ik denk toch echt n fase, en hier n doorkomende tand.

Wat ik vreemd vindt is dat hij toen hij 3 tanden.tegelijk kreeg hij geen last had, ook niet bij 3 kiezen. En bij de 4e kies, en nu 4e tand wel! Zal wel komen omdat die dan net moeilijker doorkomt, anders was die er wel tegelijk met andere 3...

Share This Page