Nou, vrijdagmiddag zeurende kiespijn gekregen die dit weekend erger en erger werd..... Vannacht amper 2 uur geslapen en ik wist gewoon niet wat me overkwam. Vanochtend dan toch maar met lood in de schoenen naar de weekend tandarts gegaan en de hele boel open gemaakt + zenuw eruit. Pfffffffffff.....wat een opluchting zeg! Heb me zelden zo verheugd op mijn aanstaande nachtrust!
O dan is het zeker een opluchting. Ik heb ook eens een ontsteking onder een kies gehad. Maar toen kon ik pas een paar dagen later bij een endodontoloog terecht. Zat aan zware pijnstillers, maar de pijn kwam er nog gewoon doorheen. Ik was toen zo blij toen ik die verdoving kreeg. Heerlijk!!! Alleen een beetje jammer dat de wortelkanaalbehandeling zelf toen helemaal niet ging zoals het moest. Maar voor even was het toen een opluchting. Hopelijk blijft de pijn weg, maar dat zal vast wel.
Mijn verdoving is nu allang uitgewerkt en het is wel nog wat gevoelig (bij aanraking) maar absoluut niet meer de (zenuw)pijn die ik had. En idd....zenuwpijn/kiespijn komt gewoon dwars door de pijnstillers heen! :x Ik denk dat het verder wel goed komt, opluchting overheerst nog altijd!
Fijn voor je! Ik heb daar zelf ook weleens last van gehad en kon die pijn toen echt niet verdragen... voelde ook als een hele opluchting na de behandeling. Alvast slaap lekker voor vanavond.
Wat dapper dat je de tandarts gebeld hebt! Kiespijn is echt 1 van de meeste vreselijke pijnen die er is.. Slaap lekker alvast vanavond