Hallo meiden , sinds ik zwanger ben ,ben ik zo anders en voel me zo onrustig ,heb soms het gevoel dat ik gek ben hihiihihi zwanger zijn past echt niet bij mij helaas ,daar ben ik best een beetje verdrietig om geen roze wolk geen bruisende energie na de 20 weken helemaal niks ,kan alleen maar slapen zodat de dag snel voorbij is en het snel eind januarie is ......... Ik wilde zo graag zwanger worden en was ook echt heel blij toen het eindelijk zo was hoor en natuurlijk ben ik nog steeds dankbaar hoor ,maar schaam me soms echt hoor ,dat ik niet zo,n blije zwangere ben ,kan niet wachten tot mijn meisje er is daar heb ik zoveel zin in ben nu 25 weken dus moet nog zo lang pffffffffffffff wat moet ik hier nou mee gaat dit nog veranderen en hebben meer meiden dat ? vind dat dikker worden ook helemaal niks sommige vrouwen vinden zichzelf mooi nou ik niet hoor ,kan niet wachten tot ik weet slank ben en ik schaam me dus echt als ik dit allemaal typ ,maar kan er niks aan doen het kost gewoon zoveel moeite zwanger zijn heb ook last van ichias zal ook wel een beetje mee spelen hoor ..... ik wil weer energie hebben blij zijn zin hebben in het leven gewoon weer zijn wie ik was en wel met mijn meisje natuurlijk ............................ herkent iemand dit?
Nee, herken het niet, maar snap het wel hoor. Het is niet altijd rozengeur en maneschijn. Hormonen doen hele gekke dingen met je. Ik had juist vanaf week 20 te veel energie, moest elke avond op mijn hometrainer een uur uitrazen anders kon ik niet slapen. Werd er gek van die gekke hormonen van mij. Maar het kan natuurlijk zomaar andersom zijn. Het kan zomaar zijn dat je na 30 weken wel erg goed zal voelen. Je moet er niet vanuit gaan dat dit gevoel heel je zwangerschap aanhoudt. En pas 25 weken? Ik zou zeggen AL 25 weken. Nog ca 15 weken en je hebt je baby in je handen. Positief blijven denken! Succes!
meis kan 1 ding zeggen en dat is jou verhaal is het zelfde als mij, ik ben alleen al 36 weken zwanger. ik wordt/werdt ook gek en droom nu zelfs snachts dat ik alles kan dun ben naar de zonnebank ga. maar het is lang maar hebbe zo wt moois voor terug. soms vindt ik het raar dat ik dat zeg maar hou vol pease ik heb ook erg zwaar gehad 6 x opgenomen in het ziekenhuis maar houje kop er bij straks kan je alles weer maar dan met mooi meisiej. als je meer er over wil praten stuur maar prive bericht
Het is toch ook vervelend als je je niet lekker voelt om dan toch te genieten. Je mag best klagen hoor, dat hoort er ook bij. En idd wat kiwi zegt, je bent al over de helft meid. De tijd gaat sneller dan je denkt.... ik hoop voor je dat het nog veranderd en dat je je snel wat "fitter" voelt.
ik ken het ook hoor, ben nu niet zwanger. ik had het ook, ik kon op het einde wel janken, je kan niet meer bukken, slapen, normaal in de auto en op de bank zitten, ik heb echt een paar keer gejankt hoor. ja, ik heb veel geklaagt hahaha.
Ik herken het ook hoor.. ik ben nu 13weken zwanger en ik voel me ook zo ellendig op een of andere manier... me vriend zit in duitsland voor zn werk al een tijdje en die komt gelukkig over 2 weken terug maar die mis ik ook enorm.. vooral in de avonden voel ik me gewoon rot.. zullen wel de hormonen zijn maar het is niet leuk..had ook gewild dat ik me wat fitter voel heb ook totaal geen energie pff dus voor mij ook niet echt een roze wolk hoor liefs mamasuusje
ik herken het ook. Zit al sinds week 22 thuis vanwege mijn been en ben het ook helemaal zat. Wil weer zonnebanken, Filet eten drinken roken en eigenlijk alleen maar omdat het nu niet mag. Voel mij een kamerolifant en kan nu al helemaal niks meer zelf. Moet alles vragen vind het helemaal niks. Maar aan de andere kant vind ik het wel weer leuk. Zoek de leuke kanten van het zwanger zijn want geloof me. Het gaat zo snel.... Voor je het weet heb je je kleintje in je armen en mis je het zwanger zijn.
fijn om te horen dat ik niet de enige ben ....... vind het zo moeilijk om er over te praten en wil niet ondankbaar over komen ... ik ga vandaag maar eens mooie roze jurkjes kopen even weer in de baby sfeer komen ,moet nog zoveel hebben .... bedankt voor jullie lieve reactie,s fijne dag vandaag en ik ga gewoon proberen wat positiever te worden ! liefs
O, ja hoor, ik herken het heel goed. Ik zit al vanaf 6 weken thuis, ben tot 19 weken misselijk geweest, paar dagen in ziekenhuis, daarna aanhoudende maagklachten constant en zo vreselijk moe, totaal geen energie. En nu die buik dikker wordt, ben ik zo bang dat de maagklachten en vermoeidheid alleen maar erger gaan worden. Maar aan de andere kant vind ik t wel super leuk om mijn kleine meisje door mijn buik te voelen trappelen, daar probeer ik echt iedere dag optimaal van te genieten. Toch kan ik niet wachten tot het allemaal achter de rug is. Denk ook echt niet dat ik het zwanger zijn ga missen, zoals sommigen zeggen. Ik heb me nog geen dag lekker gevoeld. Geef mij maar mijn kind in mijn armen en mijn eigen lichaam terug!