kleine plukje haar met vet eromheen UIT MN NAVEL.. BAH!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Pinar, Oct 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pinar

Pinar Actief lid

Nov 19, 2007
    458
    121
    43
    Female
    Fulltime MoM
    utrecht
    Ik weet het ik schaam me rot :pale: al hoewel ik heel erg op lichaamsverzorging let.
    Het klinkt smerig :oops: ik zou bijna kotsen. Ik heb net een klein plukje haar van een centimeter uit mn navel gehaald met een dikke vet laag dr omheen. ik liep al met ik voel iets raars in mn navel en juist ja.

Ik heb hem dr uit gehaald en bekeken het stinkte vreselijk daarom heb ik hem gelijk doorgespoeld.
    Ik heb wel mn moeder gebeld. zei vond het ook vreemd en vond zonde dat ik heb had weggegooid ik moest van haar met dat ding naar het HA.

Ik loop nu met vraagtekens in mn hoofd zonder antwoorden. wat kan ik doen?

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

waarscheinlijk is het niets hoor gewoon een balletje pluis met zweetlucht en oh dat kan stinken hoor bah bah.ik heb gewerkt in de zorg daar kwam ik het ook tegen en gewoon iets van 1 dag oud en stinken stinken

3. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    als je zwanger bent moet je je navel even extra checken (of preventief schoonmaken met een beetje alcohol) het schijnt dat er extra kans is op dingen die erin blijven "zitten" vanwege de andere vorm, ook piercinggaatjes kunnen gaan ontsteken (vraag me niet waarom haha) maar ik had hetzelfde met mijn hele oude piercinggaatje die zat helemaal vol met pus na een paar dagen met pijn lopen kon ik hem eindelijk goed schoonmaken.. AU AU AU..

4. Pinar

Pinar Actief lid

Nov 19, 2007
    458
    121
    43
    Female
    Fulltime MoM
    utrecht
    ik hou het ieder dag netjes bij. en vooral onder de douche. het klinkt kinderachtig maar ik vond het altijd eng zn gaatje aan mn lichaam en nu kan ik helemaal doodgaan

5. urmomma

urmomma Lid

Oct 18, 2007
    83
    0
    0
    studente
    antwerpen
    hooi,
    mss was het een ingegroeide haar , dan komt er zo'n puistje en als sje het knijpt komt er allerlei viezigheid uit , en een dikke haar bléégh

Share This Page