liesbreuk

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door amberdroopy, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amberdroopy

2 nov 2007
    23
    0
    0
    Adm.medewerkster
    mijn zoontje van 8 weken heeft een liesbreuk. hij mag nog niet geopereerd worden omdat hij te klein is. nu kan hij ook slecht poepen en ik vraag me af ofdat in verband staat met de liesbreuk. iemand ervaring met een liesbreuk e.d.? :cry:

2. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ja hier... Noah is geopereerd toen hij nog net geen 3 mnd was... Het moet dan een AMC zijn anders opereren ze zulke kleintjes niet.
    Het slecht kunnen poepen heeft eigenlijk niets met de liesbreuk te maken, maar het kan zijn dat het pijn doet als hij "drukt".
    Wij hebben de liesbreuk ontdekt toen hij 2 mnd was (grote bult bij zijn lies) die gelukkig wel nog terug te duwen was, maar hij bleef huilen huilen en huilen van de pijn, hij stond al op de spoedlijst hier in nijmegen maar daar bleven de "accute" gevallen voorgaan, toen zijn wij op onze strepen gaan staan omdat ons ventje kapot ging van de pijn (huilen maakt het nog erger omdat ze dan druk uitoefenen) toen zijn we doorgestuurd naar het AZM (maastricht) en toen is hij geholpen aan zijn liesbreuk...
    HARTVERSCHEUREND was dat maar hij is er ZOVEEEEEEEEEEL beter van geworden, hij ging van hele dagen huilen naar hele dagen lachen!

Mocht je vragen hebben of wat dan ook PB mag altijd! Heel veel knuffies aan je kereltje want het is niet niks.

Liefs Zomaar

Deel Deze Pagina