Helloooo eindelijk is het dan zover, 13 december hebben we eindelijk de sleutel van ons huis en kunnen we over.... maar nu loopt mijn hoofd over van de dingen die nog geregelt moeten worden. kunnen jullie mijn lijstje verder aanvullen?? ben bang dat ik iets vergeet... -stroom en gas+elektriciteit is aangevraagd -heb me aangemeld bij het water (brabantwater in dit geval) Dan moet ik nog uitzoeken -verzekeringen inboedel en WA toch?? (stel ik maak iets kapot bij een ander) -tv internet en bellen verhuisberichten voor de bank/huisarts/familie/werk etc etc liggen al klaar De gemeentelijke heffingen (afval etc) gaat toch automatisch of is dat verschillend?? ik kom net thuis anders was ik overal even langs gereden...kon op de site v/d gemeente niet echt duidelijke info vinden hebben jullie nog aanvullingen of heb ik het zo een beetje??
ohja, heb bij de intake van de kraam al gezegd dat het verzorg adres is veranderd... dat is dus ook al geregeld....
Je moet je binnen 5 werkdagen na tekening van huur/koopcontract inschrijven/adres wijzigen bij de gemeente.. Wanneer je dit hebt gedaan wordt je adres automatisch doorgegeven aan de belastingdienst en je zorgverzekeraar.. Gemeentelijke heffingen krijg je inderdaad automatisch bericht van.. Heb je abbonementen lopen? Zoals gsm, tijdschriften etc? Dan moet je die ook op de hoogte stellen van je adres wijziging. Tip: via TNT kun je 2 weken, gratis, je post door laten sturen naar je nieuwe adres. Hoe en wat moet je even zelf bekijken op de site. Het heet iig verhuisservice..
jep, ik heb voor vrienden en familie alvast kerstkaarten met adreswijziging enzo klaarliggen. maandag ga ik naar de gemeente toe en krijg dan wel verdere informatie. heb bij de huurovereenkomst zo´n brief gekregen om in te leveren. zal eens kijken bij tnt wel handig inderdaad... maar hoe heet die verzekering die schade dekt als ik iets kapot maak bij een ander? dat valt niet onder de inboedel toch? sorry is de eerste keer dat ik verhuis
Ja je moet inboedel,brand,aansprakelijkheid is als je iets kapot maakt bij een ander of in je eigenhuis...,rechtsbijstand verzekering in een pakket is het meestal het goedkoopst...ik heb alles behalve brand (zit bij appartementencomplex in) en ik betaal 27 euro..
WA verzekering. Ik heb eigenlijk behalve bij de bank geen adreswijzigingen doorgegeven, dat ging allemaal automatisch! (althans, van de zorgverzekeraar, autoverzekering, belastingdienst, wel nieuwe inboedelverzekering afgesloten). En de verzeker die jij zoekt is idd WA verzekering, als je iets stuk maakt van iemand anders! Succes!
das niet waar aansprakelijkheid verzekering is het zelfde als wa het het alleen tegenwoordig aansprakeljkheids verzekering mijn zoontje heeft namelijk vorige week de camera van vriendin kapot gemaakt en dit moest via de aansprakelijkheid verzekering...
okey thanks!!! ga me morgen weer even orienteren op verzekeringen en dergelijke....kan nou even niet meer focussen haha!! de verzekering die ik op het oog heb, dekt schade bij brand, inbraak, storm milieurampen enzo..lijkt me wel voldoende.. nu even alles laten bezinken