Pfoe..

Discussion in 'Zwanger worden' started by Butterfly26, Jul 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hoi Meiden, net getest..
    Maar had teveel gedronken (wat ik al dacht)
    Lijntje was echt super licht, die ene die er altijd staat ;)

Dus ga morgen testen met ochtend urine.. Duimen maar.. Pff..
    En idd als het weer zo'n vaag streepje is, ga ik aan het einde van de week ene digitale kopen..

Andere meiden die ook gaan testen, heel veel succes ;)

2. Liefie

Liefie Bekend lid

Mar 26, 2008
    753
    1
    0
    Hoi meiden,
    Zo te horen is het voor een aantal van jullie erg spannend op het moment... Wil iedereen veel succes wensen, en hopelijk een boel positieve testen nog deze maand ;)

Mag ik hier even met jullie mee kletsen en... klagen :oops:
    De titel van dit topic is precies wat ik nu al een paar dagen denk: "Pfoe! Wat moet ik nou toch denken?" Hihi.
    Vorige maand heb ik mezelf verschrikkelijk voor de gek gehouden met allerlei kwaaltjes waardoor ik zeker wist dat ik zwanger zou zijn (kon geen ontpillen zijn want daar ben ik al 1,5 jaar vanaf!). Was dus een enorme teleurstelling toen... Heb me toen heilig voorgenomen me deze maand niet weer zo te gedragen.... nou ik doe het dus gewoon weer hè!
    - zere borsten vanaf dag 17 (heb ik elke maand enkele dagen voor ongi... maar niet zo vroeg dus...)
    - wit/doorzichtig slijm vanaf dag 20... nooit eerder gehad
    - misselijk vanaf dag 23 (vandaag), ga ik denken: heb ik iets verkeerds gegeten of.... ? :D
    - verder vandaag ook enorm emo-ig, zou wel een potje willen huilen en dan zonder enkele aanleiding :oops:

Nou... m'n NOD is dus pas uiterlijk maandag de 11e dus nog een hele week wachten :evil: Althans dat is als ik uit ga van 29 dagen, maar heb ook al weleens 25, 26, 27 en 28 gehad....
    Kortom: ik HAAT dit wachten en dit onzekere gevoel, waarom kan ik niet ergens in een glazen bol kijken?
    Ben van plan a.s. vrijdag (op dag 27) te gaan testen, wat vinden jullie daarvan (jaaaa te vroeg natuurlijk :( :( :( )

Ha, fijn dat ik even mijn hart gelucht heb....

3. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hey Liefie ;)

Erg he dat wachten.. en die symptomen maken het er niet echt gemakkelijk op..
    Soms heb ik ook van die emo dagen, dan zeg ik tegen me vriend, ken wel janken.. :rolleyes: En dan vraagttie wrom nou weer :p, en daar kan ik dan geen antwoord op geven.

Ik heb ook te vroeg getest, dus toen voor mijn NOD.. Vaag streepje, en die heb ik nu nog steeds.. Je kunt natuurlijk beter wachten tot na je NOD, maar ik heb het zelf ook niet volgehouden. Volg je hart meid ;)
    En klets vooral gezellig mee met ons :)

Liefs..

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoe waren je vorige cycli butterlfy?

5. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Dit is mijn eerste na het stoppen van de pil..
    Dus het kan idd zijn dat ik een lange cyclus heb, maar waar komen die vage streepjes dan vandaan?
    En heb netjes op CD 13 mijn eisprong gehad.. En CD 19 mijn waarschijnlijke innestelling..

Liefs

6. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Sorry, maar ik denk echt dat als je nu nog geen duidelijke lijn hebt, je gewoon echt niet zwanger bent. Na het stoppen met de pil kan je lichaam gekke dingen doen hoor. En een positieve ovutest of een tempverhoging zijn geen bewijzen voor een eisprong. Hou er rekening mee dat je cyclus langer duurt en je toch alsnog ongi gaat worden. Hoop voor je dat het anders zal zijn..

7. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik weet het, dat verhaal heb ik wel vaker gehoord. Maar het hoeft echt niet zo bij iedereen te zijn.. het ''ontpillen'' dan he.
    Heb trouwens niet precies getempt en ook geen ovu testen gebruikt..
    Weet gewoon zeker van mezelf dat het mijn ei is geweest, ook met name door verhalen van andere meiden hier..

En ik vind het fijn om hier mijn verhaal kwijt te kunnen met meiden die hetzelfde meemaken als ik.

Maar iig bedankt voor je reactie......

8. leen1982

leen1982 Bekend lid

Jul 8, 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Is wel raar dat je steeds zo een vaag lijntje krijgt!
    Normaal gezien zou dit nu al een serieus duidelijke lijn moeten zijn aangezien je verleden week al een vaag lijntje had!
    Als je test van morgenvroeg nog steeds zo een vaag lijntje aangeeft zou ik echt wachten met testen en zoals je zegt dan aan einde van de week een digitale doen.
    En ik wil je dit zeker niet zeggen om te kwetsen, want ik hoop uit de grond van mijn hart dat het niet zo is, maar hou er wel rekening mee dat hij 'niet zwanger' kan aangeven!
    Hou ons op de hoogte en veel succes Butterfly26!

9. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Weet ik Leen, daarom durf ik ook geen digitale te doen, omdat ik gewoon te bang ben dat hij niet zwanger aangeeft, terwijl ik me wel zo voel.. Pff onzekerheid :rolleyes: !

10. meintje

meintje Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    2,610
    928
    113
    Kun je niet beter een digitale doen van CB zodat je geen gedonder hebt met wel of niet een lijntje zien? Daarnaast ben je volgens mij een gelukkiger mens als je wel zekerheid hebt ipv denken/dromen/speculeren/afvragen etc.... Niet zwanger, dan ben je nog aan het ontpillen, wel zwanger dan kun je een feestje bouwen. Alles beter dan onzekerheid...lijkt mij :rolleyes:

11. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Lieverd, zodra je bezig gaat voor een kindje, dan voel je ineens van alles in je lijf. Zo ook een mogelijke eisprong. Maar waarschijnlijk was dat het niet, anders had je nu echt wel een positieve test gehad.

Ik had precies hetzelfde de 1e ronde, heb zelfs een dagboek bijgehouden met wat ik allemaal voelde. Meis, probeer je er bij neer te leggen dat het hoogstwaarschijnlijk wel ontpillen is...

12. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Butterfly26, ik weet hoe je je voelt. Ben ook net gestopt met de pil. Alleen gaf mijn test nega, maar goed :(, heb wel blauwe aderen op en rond mijn borsten

. Het maakt je echt onzeker en je denkt van alles. Toch kun je niks anders dan afwachten. - Tot een vette streep of tot ongie.

13. leen1982

leen1982 Bekend lid

Jul 8, 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Ik voel zo met je mee Butterfly26, echt waar!
    Maar ik moet meintje ook gelijk geven, toen ik het resultaat van mijn bloedtest had was ik eerst wat teleurgesteld dat ik niet zwanger was maar ik was ook heel blij dat ik uit die onzekerheid was! En zeker toen ik kort daarna ongesteld werdt!
    Dus misschien is het wel beter om een digitale te doen en dan ben je ook al wat verder en hoef je niet zo te hopen en te denken, ik denk dat de teleurstelling anders alsmaar groter wordt als het dan uiteindelijk niet zo is!

14. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

Aug 3, 2008
    2,165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Wat een herkenbaarheid hiero joh.
    Ik ben 2 maanden terug gestopt met de pil. En vorige maand last van zere borsten (nooit eerder gehad) last van afscheiding ( nooit eerder gehad) , enorme vermoeidheid, ongi bleef uit... en tja dan anderhalve week later dan normaal blijkt ie toch ineens voor de deur te staan. Nu geen kwaatjes gehad, maar ook nog geen ongi. Deze had afgelopen zondag er weer moeten zijn. Dus voor as zondag staat er een test gepland ... als ik het zo lang kan volhouden ... hihihi.
    Succes allemaal met wachten en duimen en hopen!
    Liefs Annemiek

15. leen1982

leen1982 Bekend lid

Jul 8, 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Annemiek, ik hoop dat het raak is meid! :D
    Succes met testen zondag!

Butterfly26, morgen ben ik al om 7u in het ziekenhuis voor mijn operatie, dus ik zal niet kunnen lezen hoe het verder met je gaat! :(
    Normaal mag ik vrijdag of zaterdag terug naar huis, dus ik zal dan eens komen piepen, succes meid! ;)

16. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Goed om te lezen dat je na 1,5 week ongesteld werd Annemiek. Hoop ook dat ik snel ongie wordt als ik nu al aan het ontpillen ben. Rot onzekerheid en nega test :(

17. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Lieve Leen, heel veel sterkte en succes bij je operatie !
    Hou je taai ;)

18. leen1982

leen1982 Bekend lid

Jul 8, 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Dankuwel Butterfly26!
    Ben zoooo zenuwachtig, vraag gelijk in het ziekenhuis iets om te kalmeren... ;)

Hopelijk lees ik bij terugkomst veel positieve verhalen en een paar positieve testen!

Knuffel en succes aan iedereen! :D

19. Liefie

Liefie Bekend lid

Mar 26, 2008
    753
    1
    0
    Van mij ook veel succes gewenst Leen! Maar dat lees je natuurlijk pas achteraf...

Meiden, kan iemand alstublieft tegen mij zeggen dat ik onmiddellijk moet kappen met mezelf zo gek maken?!?! (ja en dan ga ik daar natuurlijk meteen naar luisteren... :^o )

Vandaag niet misselijk meer (jammer... hahaha) maar ging net even heel snel naar toilet (ben gewoon op m'n werk) en ik hijs m'n broek op en opeens valt mijn oog op een streep die over m'n onderbuik loopt van navel tot beneden. Dit heb ik echt nog NOOIT gezien en jahoor, ik moet er natuuurlijk meteen weer wat achter zoeken....

*ZUCHT*

20. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hey liefie ;)

Hier alweer een te lichte positieve test, als ik vrijdagavond nog steeds niet ongi ben, ga ik zaterdag een digitale kopen voor zondag.. Dan weet ik tenminste meteen waar ik aan toen ben, dus zwanger of niet..

Wanneer kon jij ookalweer testen?

Liefs !

Share This Page