Mijn dokter zegt dat zei nog nooit van ontpillen gehoort heeft, en het dus een fabeltje is.. Maar het lijkt me dat je na een maand wel ontpilt moet zijn toch? Heb er zelf ook de ballen verstand van hoor Laat het zeker weten Karin
Van het woord 'ontpillen' heb ik hier ook pas gehoord hoor, maar ik weet wel dat je lichaam even moet wennen als je de pil niet meer gebruikt, je normale hormoonhuishouding moet even op gang komen. Dus vandaar de naam 'ontpillen' denk ik. Dus is hetzelfde Maar daarentegen hebben sommige er helemaal geen last van, dus dat kan ook, maar aangezien sommige in het begin cyclussen hebben van 40 dagen en daarna het terugloopt naar 28/29 dagen dan lijkt me dat dat het zogenaamde 'ontpillen' ... Liefs Karin
nou, dan mag ik toch wel ontpilt zijn. was de 1e keer 6 weken overtijd, afgelopen keer maar 2 dagen. (maar dat zegt bij mij nog niet veel... vroeger was ik het soms 3 maanden niet!) hoop het alleen nu voor de komende 9 maanden niet meer te zijn!
mijn zus was van haar beide kinderen na 5 maanden zwanger. of het toeval is of ontpillen dat weet je natuurlijk nooit.
Hier even een korte up-date, Bloed is niet meer geworden.. ongi krampjes zijn zo goed als verdwenen..
Ook hier hetzelfde ... raar lichaam hebben wij toch. Ik ga er wel vanuit dat ik inmiddels ongi ben al is het maar in heeeeele lichte mate. Het is ook veel helderder rood dan anders. Maar goed ... ik ga er vanuit dat dit mijn ongi is ... al hou ik het wel nog even goed in de gaten. Dus we gaan gewoon voor ronde nr 3 Succes allemaal met deze spannende tijden. Liefs Annemiek
Butterfly... En nog nieuws over wel/geen doorgebroken ongi? Heeft iemand ervaring met acupunctuur en zwanger worden? Liefs Karin
Annemiek en Butterfly, wat is het toch gek bij jullie! Beetje bloed en maar zo weinig, ik zou er andere dingen van gaan denken hoor (maarja misschien spoor ik niet helemaal ) Doen jullie nog testjes binnenkort, of gaan jullie beiden echt uit van een volgende ronde?! Hier nog weinig nieuws verder... Nog geen ongi te bekennen en ook geen voortekenen ervan. Dat geeft de burger weer moed, maarja voor mij is alles tussen de 25 en 29 dagen normaal, dus nog even afwachten Verder is er iets vreselijk in m'n rug geschoten dus zit helemaal verkrampt te wezen, balen! Hoop dat 't snel over is, dit is niet fijn...
Nee geen ervaring met acapunctuur... Zou dat echt helpen? Is er niet al vaker wat over geschreven op dit forum? Misschien even zoeken met de zoekfunctie. Succes!
Hoi Meiden, Hier heel slecht nieuws, gisteren hebben me vriend en ik het uitgemaakt.. Hij zag geen toekomst meer met mij.. Ik snap er niks meer van en ben kapot van verdriet.. Ben ook meteen weer de pil gaan slikken gisteravond.. Vandaag heel veel bruin, met donkerrood..
Hey Butterfly, Wat erg! Gewoon zomaar? zo ben je bezig met kindjes en dan ineens wil hij niet meer? Hoe lang waren jullie bij elkaar? Heel veel sterkte! Liefs Karin
Het ging al een poos niet goed, en nu zag hij ineens geen toekomst meer.. Waren net 3 jaar bij elkaar..
ik volg deze topic al van het begin maar niet gereageerd... butterfly... vind het heel erg voor je meid.. sterkte
Ow, Zomaar ineens terwijl jullie besloten hadden aan kindjes te beginnen? Wat naar voor je meis! Veel sterkte ermee! Grtjs Nanny.
@ Butterfly: wat erg! sterkte meid! Hier zijn de devils weer in town.... Alleen voel ik dus helemaal niets en heb ik gewoon rood slijm, geen echt bloed, maar wat niet is kan nog komen...heb nu een korte cyclus gehad, volgens mij 27 dagen! Wel geklust 2 weken geleden, maar ach....ik ben pas sinds feb. van de pil af en dit was pas de 2e ronde voor het echie dus...we houden hoop! over 2 weken zitten we in Turkije Kunnen we daar gaan klussen, hihi!