He Butterfly, wat een dramatisch nieuws! Moet erg onverwacht voor je zijn zo te lezen. Wens je heel veel sterkte.....!
Het Butterfly, Wat erg voor je... wat een ellende zeg! Heel veel sterkte! Ik ben nog steeds niet ongi....1 dag overtijd. Nou zoals jullie zien ben ik nu 1 dag overtijd en zou ik kunnen testen.Heb di een test gedaan maar die was negatief. Had van di op woe nacht echt het gevoel dat ik ongi ging worden.Maar nog niets aan de hand, gisterenavond had ik die krampen weer maar ook nu weer weggetrokken... Nu heb ik ook veel last van mijn darmen,rug en ben met vlagen misselijk en hoofdpijn. Pff zo vervelend dat wachten...vooral met zo een lange cyclus! Heb wel nog hoop
Jeetje Butterfly wat heftig zeg! Heel veel sterkte de komende tijd. Hier vanacht toch wel echt ongi geworden dus we gaan gewoon op naar de volgende ronde. Lieve groetjes Annemiek
Lieve meiden ! Echt super bedankt voor al jullie knuffels en lieve reacties, doet me echt goed Voor de meiden die ongi zijn geworden, heel veel succes in de nieuwe ronde.. En degene op de wachtbank, ik duim voor jullie
Oja Butterfly, is het nou eigenlijk wel zo verstandig om meteen weer de pil te gaan slikken... Je had toch allemaal licht positieve testen... wat nou als je toch zwanger bent... dan is de pil niet zo'n goed idee...
Nee klopt.. ik weet even niet meer wat ik moet doen eigenlijk...... Zal ik gewoon een test kopen straks?
Heb wel de hele week al, donderrode en echt super donkere ongi/afscheiding... Is niet echt hevig geweest..
Ik zou voor de zekerheid nog wel even een testje doen meis, wie weet is er toch ngo wel een kans dat je zwanger bent, en om dan de pil weer te gaan slikken, is niet zo goed! Verder wil ik je nog heel veel sterkte wensen met alles, lijkt me heel moeilijk zo meid! Eerst samen kidnjes, en dan opeens uit elkaar! Succes meis!
Dank je sterretje, gisteren belde die, en zei hij dat hij nog steeds heel veel van me houd, en dat hij het ook heel erg moeilijk heeft enzo.. En na het gesprek een sms, dat hij het erg fijn vond om me te spreken..
Daar wordt je dan eigenlijk ook weer niet veel wijzer van he meis. Waarom is ie dan vertrokken vraag je je dan waarschijnlijk af. Sterkte ermee Butterfly. Ook ik heb maar een hele matige ongi gehad. Erg kort en erg weinig. Maar goed, hij is iig weer voorbij. Succes allemaal! Liefs Annemiek
Hij zag niks meer met mij, hij is al niet zo'n prater, dus ja als je zegt dat je het zelf al een tijd niet lekker vind gaan en niks zegt, dan kan ik het ook niet ruiken, en alssie het dan ineens uit komt maken.. Ja dan knap je.. Heb het gisteren ook over de telefoon gezegt dat hij me echt pijn had gedaan daarmee, en dat begreep die.. Gelukkig ! Maar moet ik dit nu niet als een ongi rekenen? Liefs
Moeilijk dan zo'n gesprek, daar schiet je niet veel mee op! Wel lief dat hij het toch weer fijn vond om je te spreken en nog van je houd enzo, dan kan denk ik ook niet anders, anders begin je neit zomaar aan kinderen net daarvoor, maar wel lastig voor jou, het is al zo moeilijk en zo pijnlijk, zo word het er niet makkelijker op lijkt mij! Maar het is lastig te zeggen of het een ongi is of niet meis! De kans is 50 - 50 Voor de zekerheid gewoon ff een goedkoop testje doen raad ik je aan, dan kun je daarna met een gerust hart de pil gaan slikken! Liefs Ster
butterfly, is ie niet een beetje 'bang' voor kinderen krijgen? benauwd het hem misschien en dat ie daarom geen toekomst meer ziet? misschien dat jullie wat dat betreft niet op 1 lijn zitten? ik bedoel, als ie geen prater is, misschien dat hij dat nooit heeft gezegd? ik weet niet hoor, ik gok maar wat.
Butterfly26: wat jammer om dit hier te lezen meid, dit had ik echt niet verwacht! Ik wens je veel sterkte toe! De operatie is goed verlopen en ik ben sinds gisterenavond terug thuis! Heb toch nog wat pijn soms en voel dat ik nog veel moet rusten! Nu is het volop zoeken naar mijn medicatie, hopelijk staat dit vlug op punt!
@ Chico, ik weet het echt niet.. @ Leen, fijn om te horen dat de operatie goed is gegaan! Nu uitrusten ! Heb kruitvat testen gehaald, dus ga morgenochtend testen.. Liefs