Pfoe..

Discussion in 'Zwanger worden' started by Butterfly26, Jul 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Goed dat je de testen gehaald hebt meis,
    Nu heb je morgen gewoon meer zekerheid!

Ik ben benieuwd!

2. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hoi Dames,

heb een licht streepje.......... Je hoeft hem niet eens speciaal in het licht te houden........
    Ga over 2 dagen voor de zekerheid nog een keer testen, heb er nog 1......

Het zou toch niet, dat het net uit is, en ik net zwanger ben ................

Liefs mij

3. nanny

nanny Fanatiek lid

Jul 24, 2006
    1,392
    0
    0
    Weer een licht streepje.
    Kan je er een foto van maken?
    Ik zou het hem wel even laten weten hoor.

Grtjs Nanny.

4. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Nou heb het geprobeerd een foto, maar me ex heeft de digitale camera meegenomen.. En kan met mij mobiele telefoon geen goed foto maken..
    Ja laat het hem zoiezo weten, mocht het zo zijn..
    En misschien is het wel een indrooglijntje, is een kruitvat test, die van 2 voor 5 euro.

Liefs

5. nanny

nanny Fanatiek lid

Jul 24, 2006
    1,392
    0
    0
    was het binnen de aangegeven tijd? Want ik had laatst inderdaad ook een indrooglijntje bij de kruitvat test.

Blijft toch gek hoor die lichte lijntjes misschien dat je een bloedtest kan laten doen bij de huisarts dan weet je het zeker.

Grtjs Nanny.

6. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ja hij was wel binnen de 10 min, hij werd later wel wat donkerder..
    Misschien ga ik wel even langs de huisarts van de week, eerst maar even die andere test afwachten :)

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Jee meis, zul je zien dat je Nu wel zwanger bent....damn....

Maar hoe gaat het contact nu tussen jou en je ex?
    Hij zegt dat ie nog van je houd...misschien kunnen jullie er toch samen uitkomen? Waarom denkt hij dat hij niet meer verder met je kan? Hij moet daar toch redenen voor hebben. Misschien kunnen jullie er samen aan werken?

Wat denk je dat hij zal doen als je nu toch zwanger bent?

8. nanny

nanny Fanatiek lid

Jul 24, 2006
    1,392
    0
    0
    Ja zou ook eerst de andere test afwachtten. Maar je hebt nu alwel heel veel licht positieve testen gehad toch? Ik had al lang bij de huisarts gezeten dan weet je het zeker. Maar dat ben ik :D Misschien kan je nu het streepje donkerder is een foto maken?

Succes ermee!

Grtjs nanny.

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    hey meis,

Toch een streep? Ikzou gewoon nog een keer een test doen, en dan anders ff naar de ha gaan hoor!

De situatie word steeds gekker zo voor je waarschijnlijk!
    Lastig hoor meis allemaal!

Maarre wel gelijk die pil weg nu he!

Liefs Ster

10. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

Aug 3, 2008
    2,165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Bij de kruidvat testen staat erop dat je binnen 5 minuten moet kijken omdat na 5 minuten de test niet meer betrouwbaar is. Dus let daar van de week goed op. Ik heb ook een kruidvad test gedaan, en na 5 minuten niks behalve het controle streepje. Dus hou goed de tijd in de gaten. Want het staat gewoon in de bijsluiter dat er na 5 minuten alsnog een 2de streepje kan verschijnen.
    Heel veel succes!

Liefs Annemiek

11. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hoi Dames,

Vanmiddag komttie praten om 3 uur, dan gaan we even een stukje lopen in het bos.
    Van de week zei hij dat het niet meer goed zou komen, omdat hij niks meer zag in de toekomst.
    Ben blij dat we gaan praten, want wil hem heel wat vragen stellen..

Ik laat het jullie zeker weten, heb veel steun aan jullie berichtjes..

Wanneer zou ik nu weer gaan testen, dinsdag ofzo, of gewoon morgen al?

@ MamaKitty, zou het eigenlijk niet weten, vertel hem nog niks, tot ik het zeker weet..

Liefs mij

12. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Maar nog een vraag, als ik zwanger ben he, kan het dan wel kloppen dat ik wel gewoon vanaf woensdag, donkerbruin en donkerrood verlies heb....?

13. nanny

nanny Fanatiek lid

Jul 24, 2006
    1,392
    0
    0
    Ik heb het bij mij eerste zwangerschap ook gehad. Je hoort het wel vaker. Dus het kan. Bij mij was het innestelbloed. Maar zou het altijd even aangeven natuurlijk, mocht het zijn dat je zwanger bent.

Succes vanmiddag!

Grtjes Nanny.

14. sniffy

sniffy VIP lid

Mar 26, 2008
    10,179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    veel sterkte vanmiddag en een dikke knuffel!

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Succesa vanmiddag he meis, hoop dat je wat duidelijkheid krijgt van hem en antwoord op je vragen!

Watr betreft testen, ik zou voor de zekerheid dinsdag even een test doen nog, dan moet tie zeker te weten dikker zijn dan vandaag!

Succes meis!

16. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hey meiden,

Gesprek ging goed vanmiddag.. Hij heeft spijt..
    Hebben veel dingen besproken, ook al we misschien weer bij elkaar komen. Alles ging hem gewoon te snel.. Dus ik vroeg al, waarom heb je dat niet eerder gezegt, toen zei die tegen mij, ik wilde je niet kwetsen.. Dus het is allemaal erg moeilijk.. Hebben ong 3 uur lang gepraat in het bos.. Lagen als een net verlieft stelletje in het gras, echt heel erg raar allemaal maar een erg fijn gevoel.. We weten nog niet wat we gaan doen, we willen elkaar graag terug, maar dan moeten we zo'n beetje opnieuw beginnen, en dat is voor mij erg moeilijk.. Voorlopig blijven we nu dikke maatjes.. en zien wat de toekomst brengt.
    Ben in ieder geval erg gelukkig met dit gesprek !

Liefs mij

17. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    En vind jullie zo lief allemaal, moet elke keer janken als ik jullie lieve berichtjes lees!
    Kan jullie daarvoor niet genoeg bedanken !

18. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    oh dat is wel fijn butterfly. het is dus niet helemaal over.. gelukkig. zit nog kans dt het goed komt, maar idd moet er nog veel flink gepraat komen..
    ik hoop echt dat het verder helemaal goed komt en dat hij ook inziet dat hij toch verder met je wil.. :D

19. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Dank je Pixie!

Toen we in het gras lagen, maakten we allerlei grapjes van, oo kussen met je ex ! ( we hadden weer gezoend :) ) Twas echt zoo gezellig..
    En dat we nu net Bert & Ernie zijn, maar dan nog dikkere vrienden.
    Dus, toen hij wegging van mijn huis om ze spullen mee te nemen, zei hij we zien wel waar het schip strand.. We smsen elkaar elke avond even om te weten hoe het met elkaar gaat..
    Dus voorlopig nog even vriendjes en later zien we wel verder, ben hier al heel erg blij mee.. Dacht dat ik hem voorgoed kwijt was..

20. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hoe lang zijn jullie eigenlijk samen geweest (sorry als je dat eerder heb verteld)
    kan je zelf inzien dat het mogelijk te snel is gegaan?

Share This Page