Pfoe..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Butterfly26, 18 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Geen streepje te zien.. Raar, maar wel fijn..
    Vind het jammer, maar beter..

Hebben vandaag weer gepraat.. en hij heeft zoveel gelogen tegen mij.. Zal niet alles gaan vertellen, is teveel.. Maar het komt er dus opneer, dat hij boos op mij was dat ik hem niet vertrouwde, en hij heeft dus elke keer als ik wat vroeg, keihard in mijn gezicht gelogen..
    Ben nu echt helemaal in de was en weet niet wat ik moet doen.
    Ben blij dat hij nu wel eerlijk alles heeft verteld,maar kan ik hem nu nog wel vertrouwen in de toekomst?

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    oh meid *knuffel*

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Jeeeeeeeeeeeeeeeeeee butterfly...
    Das hard.....maar je weet t nu wel en daarmee kun je een beslissing maken voor als hij je terug zou willen.
    Ik persoonlijk zou het dan niet meer willen......ik zou steeds denken; ben je nu wel eerlijk?

4. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ja heb het ook tegen hem gezegt, weet gewoon niet meer of ik je nog kan vertrouwen, en zeker als je weer weg bent met je werk, of bij je eigen thuis bent.. En dat reageert hij van, vertrouwen moet groeien (heeft hij gelijk in). Maar heb ik eerder gehoord.. En hij wil nu pas weer over 1 a 2 jaar samen gaan wonen.. Pff meiden, het is zooo moeilijk..

5. pffffff

pffffff Actief lid

21 mei 2008
    339
    0
    0
    Hoi Butterfly,

Dit is heel moeilijk.... je moet goed nadenken wat je wilt en of je wel 1 tot 2 jaar wilt wachten om weer 'verder' te kunnen....

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte!

Liefs Karin

6. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ja daar zit ik dus ook echt heel erg mee Karin..
    Maar hij belt vanavond nog een keertje,
    dus we wachten even af ..

Bedankt allemaal, liefs mij !

7. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    meid heel veel sterkte.

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Dikke knuffel en volg je hart.

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Hmm ik weet het niet.
    Is hij vreemd gegaan dan? Want zo klinkt het.
    Zo ja, dan zou ik niets meer met hem willen.
    Zo nee...sja, het blijft liegen...
    Maar zou jij 1 a 2 jaar willen wachten? Je zet op die manier wel jouw leven "stil" voor hem. Dat zou ik alleen doen als ik echt 100% zeker van hem was.

10. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ja precies.. het zou niet jullie relatie zijn maar zijn relatie... want dan zou hij zijn zin krijgen..
    maar ja. als je echt van hem houdt dan kan ik voorstellen dat je wel mee ga in zijn ideeen.. maar laat je niet meeslepen..

hoe ik het zie is dat als hij echt met je wil zijn zou er geen dag of nacht tussen zitten... dan zou hij snel achter komen dat dat afstand toch niet is wat hij wil.. als wel.. dan zou jij jezelf moeten afvragen of zijn liefde wel het wachten waard is, want mogelijk over 2 jaar zegt die weer doei..

moeilijk situatie butterfly. maar denk ook over jezelf.. wat jij wil..

butterfly .. wel wil ik je wat raad geven.. deze man liegt al.. hij kan dus ook liegen om je weer het idee te krijgen dat alles koek en ei is..
    word alsjeblieft niet zijn aan de kant neukertje... lekker makkelijk voor hem terwijl jij met diepe gevoelens zit! (is misschien een beetje grof gezegd, maar kan het niet anders uitdrukken)

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Pix, je verwoord wat ik dacht....
    Zo voelt het bij mij namelijk ook....
    Ik vertrouw het niet.

En kan je zeggen....mijn vriend is ook met mij gestopt begin dit jaar. Hij kon de drukte niet aan van mij en mijn dochter in zijn huis en dacht dat ook nooit te kunnen. Hij had toen erg veel tijd voor zichzelf nodig en kreeg dat dus op die manier niet.
    We zijn een aantal maand uit mekaar geweest maar hielden intensief contact.
    Een paar maand later stond hij ineens jankend voor mijn deur dat ie me terug wilde.....ik TE trots zei nee. Wilde hem terug kwetsen.
    Hij ging door een hel en liet me elke dag weten dat ie me terug wilde...hij vocht voor me. En daar ben ik op een gegeven moment voor gezwicht.
    We waren maar even samen weer en toen de pil er al uit (hadden relatie sinds begin vorig jaar) en meteen zwanger.....en beide geen moment spijt!
    En nu......vind ie het al vreselijk als ik een dagje ergens heen ga hahahaha dan mist ie me al te erg! Zo lief!
    MAAR stel dat ie me had verteld dat ie vreemd was gegaan of me voorgelogen had continue had ie het voor altijd kunnen vergeten.

12. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Meiden, ben zo blij met jullie reacties.. Heb echt heel veel steun aan jullie ! Zou jullie allemaal een bloemetje willen sturen.. :)

Ik weet even niet wat ik moet terug reageren, jullie hebben gewoon gelijk, meer kan ik niet zeggen ..

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Oke dan weet ik genoeg.
    Meid, geloof me, je bent meer waard dan dat!
    Kom, ik begrijp dat het kl*te is als je relatie over is etc, maar je weet dat je meer verdiend dan wat hij gedaan heeft!
    DIKKE KNUFF
    Jij komt de ware echt nog wel tegen meis!

14. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Dank voor je mooie woorden mama kitty :)

Ik heb alleen nog 1 vraag aan jullie,
    heb nu al iets van 6 of 7 pillen geslikt, en heb nog steeds last van bruin verlies.. Is dat goed?!

Liefs mij

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    eigenlijk had je moeten wachtn met het slikken van de pil. niet gelijk bij ongi wer beginnen met pil. (omdat meestal slik je nieuwe stripl NA ongi..
    denk dat je ongi dus in de war is, mar zal goed komen denk ik.

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik denk hetzelfde als Pixie.

Weet je al wat je gaat doen?

17. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    We hebben gisteren nog gepraat, en ik heb besloten om hem nog een kans te geven. We kijken het even aan tot een paar weekjes.
    En als mijn gevoel dan niet veranderd weten we het tenminste zeker, en hebben we het geprobeerd..

Liefs mij !

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Maar was hij vreemd gegaan of niet?
    En heb je nog getest?

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    was negatief

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    nou ik hoop dat je dan in die tijd meer duidelijkhied krijg van wat jij zelf wil, en dat je dat dan ook aan hem kan uiten en dat hij dat kan verwerken en ook eerlijk zijn over hoe hij erover voelt. wens je in ieder geval veel sucess en stertke toe.. want makkelijke weken word het echter niet

ps.ik heb een 'vriend' gehad waar ik op verliefd was..als ik zei i love you was zijn antwoord . yeh yeh i know.
    hij vond het prima om me aan een lijn te houden... kon ik uiteindelijk niet meer aan.. verspilling van mijn tijd en liefde was dat hoor. 4 jaar lang een 'raar' relatie met hem gehad we waren nooit een stel.. maar het lijk soms wel zo..en dan weer niet (bij uitgaan)

het was echt zo dat hij bepaalde wat voor dag het was.. wel of niet.. doet pijn hoor.

Deel Deze Pagina