Ik weet hoe een blaasontsteking voelt. Ik heb dit meermalen gehad, maar nog niet tijdens de zwangerschap. Ik weet dat met mijn termijn de baby behoorlijk op de blaas kan drukken. Ik dacht ook dat dit het geval was, maar nu begin ik toch te twijfelen. Als ik stil zit voel ik het bijna niet, maar zodra ik opsta en helemaal als ik ga lopen voelt het alsof mijn blaas op knappen staat. Als ik dan naar de wc ga, blijkt dat ik helemaal niet zo veel hoef te plassen. Bij een blaasontsteking herinner ik me het branderige gevoel en pijn tijdens het plassen. Dit heb ik dus niet. Ook als de baby zn hoofdje iets beweegt voel ik het in mijn blaas.. Wat denken jullie? Plaagt de baby me en hoort dit erbij? Of toch even de vk/huisarts bellen (morgen dan)..
Gewoon even laten testen. Ik heb veel harde buiken en bleek nu toch blaasontsteking te hebben en voel er helemaal niks van. Zit nu aan een kuurtje.
Hmm oke... kan ik doen. Wacht even tot maandag af, sinds vanochtend vroeg heb ik er eigenlijk niet eens zo'n last meer van..
Ik had een paar weken geleden ook blaasontsteking en had helemaal niet dat branderige gevoel. Vooral druk op mijn blaas en wat lichte buikpijn. Terwijl ik ook wel bekend ben met blaasontsteking en dan altijd de typische klachten heb. Ik zou voor de zekerheid ook even langs de ha gaan. Ik dacht trouwens afgelopen week ook dat ik weer blaasontsteking had, maar dat is dus echt de baby die het grappig lijkt te vinden om heel hard op mijn blaas te drukken en er af en toe zo enorm hard tegenaan te schoppen dat ik even dubbel sla van de pijn. Erg lief, haha... Blaasontsteking is dus nu wat mij betreft een stuk moeilijker te herkennen.
Ik ben ook bekend met blaasontsteking maar ik herken echt de klachten niet nu ik zwanger ben..mn urine is op kweek gezet omdat t niet schoon was..krijg maandag de uitslag..ik denk dat t een blaasontsteking is..dan maar weer een kuurtje
Dat opstaan en dan moeten heb ik al weken. Bij mij komt het doordat als je staat de baby anders op je blaas drukt. Ik ben 2x getest op blaasontsteking (ivm harde buiken) en dat had ik niet. Het gevoel nog wel. Als je het niet vertrouwd kun je morgenochtend even urine afleveren bij de huisarts, ze hebben dat snel gecheckt.
Blaasontsteking hoeft LANG niet altijd met een branderig gevoel gepaard te gaan Vaak heb ik enkel een vaag pijnlijk gevoel in mn buik terwijl er bij de ha een fikse blaasontsteking uit mn testje komt! Ik weet niet hoever je nu bent? Je banner laat lijken alsof je al bevallen bent Maar ik heb t zelf ook hoor de laatste week(sinds het indalen) Dat ik behoorlijk nodig moet plassen als ik loop of sta en dat er uiteindelijk amper wat uitkomt.. en als ik zit voel ik het een stuk minder erg dat ik moet plassen.
Idd ff laten testen. Bij mijn bo merkte ik ook niks. Als je er te lang mee blijft lopen kan t overslaan in nierbekkenontsteking en dan ben jevverder van huis
Hallo, ik heb even niet gereageerd. Er kwam even 'iets' tussen. onze zoon is op de uitgerekende datum 3/11 geboren. Ik heb nu iig geen last meer van mijn blaas haha.. Misschien waren het gewoon voortekenen (?) Jullie succes met jullie klachten. Bedankt voor de tips en het advies!