Ik lig nu al ff op bed maar hoor buiten tot mijn verbazing nog steeds aardig wat muziek. Soms wat harder en soms ook wat zachter(windrichting). Mijn mannetje zit nog beneden en heb hem gevraagd te kijken of de muziek vanaf de sportvelden komen waar wij aan wonen. Nu blijkt de muziek verder weg te komen, maar waar precies is mij niet duidelijk. Iemand een idee wat ik eraan kan doen? Of is er iemand die weet dat er een festival o.i.d gaande is hier in de buurt? Woon aan de rand van utrecht...
Nou het duurde nog best een tijdje voordat het rustig was buiten, ik viel pas rond 2.30 in slaap *gaaap*. Ben alleen heel benieuwd waar het nou vandaan kwam
Misschien een opening van iets? Ik heb dat ook weleens hier in de buurt gehad. Bleek het echt helemaal uit de binnenstad te komen terwijl wij in een wijk buiten de binnenstad wonen. Ligt echt aan de windrichting hoe hard je iets kunt horen.
Bedenk me nu dat ik het maandag op dinsdagnacht ook al gehoord heb buiten, vind het maar raar dat de muziek pas begint om 23.30 ongeveer. Zat ook al te denken aan een opening van iets, heb er alleen niks over gehoord Een uitnodiging zou leuk zijn