PGB vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door Lamode, 18 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Hoop voor jullie ook gelijk voor lange tlv dan! Wij hadden er eerst een voor 2 jaar (kleuterklassen ) en daarna gelijk tot groep 8. Wij hebben wel een gen fout op papier en dat maakt het soms wel makkelijker om dingen voor elkaar te krijgen inderdaad!

Maan14 vindt dit leuk.
  2. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

11 jul 2012
    781
    251
    63
    Oh joh ik dacht dat dat echt in iedere gemeente hetzelfde was. Wij hebben maanden met een indicatie gezeten waar we niets mee konden. Uiteindelijk gelukkig wel een hele fijne persoonlijke begeleidster gevonden met SKJ registratie. Heb daar aardig wat discussies over moeten voeren maar de gemeente bleef volhouden en zei eigenlijk gewoon hier is je PGB, verder zoek je het zelf maar uit....

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.187
    113
    Zo gaat het hier ook, hup hier heb je pgb en regel t verder maar

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Wij willen binnenkort ook eens voor pgb gaan kijken, maar vind het best lastig wanneer je er recht op heb en wat ik ermee zou kunnen.
    Ja iemand inhuren om dan de zorg voor zoon even over te nemen, maar vind dat best wel weer een "stap" en zie de meerwaarde er nog niet echt van.

5. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Bij pgb moet je zelf ook iemand vinden die dat kan en wil doen met huidige personeelstekorten echt een issue. Ik zou eerst kijken wat je wil en dat vervolgens bij de gemeente neerleggen zodat ze kunnen meedenken wat passend is. Bij een ZIN hoef je in elk geval zelf geen mensen te zoeken.

MamavanLieverd vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina