Ik ga deze week voor het eerst naar de Primark. NL of B, beide even ver rijden (eindhoven of hasselt). Maar zit er prijsverschil tussen de 2? Is Primark B duurder dan NL?
Geen idee, ben gisteren in Eindhoven geweest en op een prijskaartje staat bij se maat verschillende landencodes met de maat waaronder B en NL. En 1 prijs. Wel vond ik het heel erg rommelig.
dat ligt er maar net aan of het heel druk is... hoe drukker hoe chaotischer en hoe meer de boel op kop ligt.
Dat ligt er maar net aan wanneer je gaat hoor Het kan daar een onwijze bende zijn (bijv op Za of Zo), maar ik ga vaak op maandag en dan is alles nog netjes. Dan is het ook niet zo achterlijk druk. Tja en prijsverschil, voor het geld dat zij vragen voor shirts en andere meuk, zou ik me daar niet zo druk om maken. Moet wel zeggen dat ik er vaak geen bal aan vind. Ik haal er broeken voor mn zoontje, omdat die elke week zo ongeveer wel een kapotte broek heeft en basic shirts voor mezelf voor mn werk. Voor de rest vind ik er niks aan..
Buffysummers: ik weet niet wat ik ervan vind maar wil er nu toch eindelijk eens naar toe. Oh ja nog iets: linderie hebben ze in alle filialen toch?
Ik zou er niet te veel van verwachten hoor Ik vind het altijd leuk om even te neuzen, maar meestal ga ik met lege handen weer naar huis. Snap de mensen die met tassen vol naar buiten komen echt niet hahaah. Je bedoelt lingerie denk ik? Volgens mij wel.
hasselt is net pas een week open .. en het verschilde wel.. een broek die ik in eindhoven kocht was daar 10 en in hasselt 8
Lingerie idd Lovepeet: huh dus Hasselt was goedkoper? Meestal is B namelijk duurder. Was het alleen met die broek of met meerdere dingen?
Ik vind Primark geweldig Ga altijd met veel te veel naar huis haha. Prijsverschil geen idee, lingerie hebben ze geloof ik overal, zitten ook leuke dingen tussen.
Verder eigenlijk niet gekeken want ik ging speciaal voor die broeken. Dus of het verder nog scheelt weet ik niet. Inderdaad meestal is belgie duurder dan nl Zo ook mijn telefoon praat je wel over media markt maar scheelde toch bijna 50 euro
Ik zou eerlijk gezegd niet zo wakker liggen van die 2 euro hoor Als het nou een verschil is van 20 euro oke.
Als je voor 1 broek gaat niet nee.. maar normaal kom ik er met tassen tegelijk uit ook voor 3 kinderen dan scheelt dan zou het wat meer moeten schelen haha
Hahahah ja dan zal het vast wel meer schelen, maar toch als je naar H&M of Sting ofzo gaat ben je sowieso al meer kwijt. Scheelt denk ook dat ik er niet zo veel koop
klopt. maar ik kom daar niet vaak bovendien hebben die mijn maat niet en voor de kinderen kom ik er al helemaal niet. aangezien die met kruipen en doen al kleding genoeg verslijten mijn dochter van 4 verslijt een broek van 40 euro net zo hard als van 4 euro haha
Whahaha ja maar die van 4 euro doet minder pijn in je porto Daarom koop ik nu zeg maar 2 dure spijkerbroeken voor mn zoon en verder allemaal bij Primark. Sinds hij op school zit zijn die krengen zo vaak stuk. Shirtjes valt nog mee, maar broeken pfff..
Als die in België pas een week open is, dan zou ik daar niet naar toe gaan. Want juist de eerste tijd dat een Primark open is, is het daar heel erg druk.
Ik heb ooit 1x een kinderpyjama gekocht, en die was na 5x wassen [op 40graden] ineens een maat kleiner geworden. En de kleuren zijn zo vervaagd dat het lijkt alsof dat ding al 2 jaar in de kast ligt. Dezelfde ervaring als jij inderdaad, ik vond dat ding niet eens die 4 waard dat ik ervoor betaald heb..