Pgd en ivf/ icsi deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door meisje1977, 5 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje87

    Kaatje87 Fanatiek lid

    2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Zaterdag krijg ik telefoon en dan hoor ik hoeveel er gebiopteerd konden worden. Zondag aan het eind van de ochtend belt het ziekenhuis weer en hoor ik de uitslag. Als er een goede embryo bij zit heb ik 's middags een terugplaatsing.. Fingers crossed...
     
  2. Kaatje87

    Kaatje87 Fanatiek lid

    2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Ik wil het wel weten. Niet bij de terugplaatsing hoor. Maar later (hopelijk raak ik zwanger) dan zou ik het wel willen weten..
    Jongen of meisje maakt me niks uit hoor! Maar ergens vind ik het wel leuk om te weten wat het is.
     
  3. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.522
    674
    113
    Vrouw
    Het lijken me nu hele spannende dagen Kaatje! Hopelijk krijg je zondag goed nieuws te horen!
     
  4. Dexendon

    Dexendon Bekend lid

    25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Het is eigenlijk ook heel gemakkelijk om het te weten, bij aanschaf van spulletjes.
    Soms zie ik super leuke typische meisjes of juist jongens dingetjes, en dan denk ik stiekem "toch miss wel vragen wat het wordt". Maar dan denk ik, neeeeeee deze spulletjes kan ik ook na de geboorte nog kopen.
     
  5. Kaatje87

    Kaatje87 Fanatiek lid

    2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Happyhope ja heel spannend! Hoeveel zijn er bevrucht? Hoeveel zijn er doorgedeeld? Hoeveel kunnen ze biopteren? En hoeveel goede embryo's zijn er als er al een goede tussenzit.

    @Dexendon haha ja snap ik hoor! Maar idd wat je zegt het is wel praktisch om te weten voor spullen. Nu heb ik alleen maar jongensspullen ;) Haha!
    Nou hopelijk zit het nu eens een keertje mee en loop ik straks 3 maanden achter qua zwangerschap ;)
     
  6. Kaatje87

    Kaatje87 Fanatiek lid

    2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Dexendon hoelang heb jij last gehad na de punctie? Woensdag had ik de punctie, het is nu zaterdag en ik zit op de bank met een kruik..
    Ik heb deze keer meer last dan de vorige keer! De vorige keer zat ik de dag na de punctie al weer op de fiets en had nergens meer last van!
    Gisteren ging het wel redelijk trouwens..
     
  7. Dexendon

    Dexendon Bekend lid

    25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    De tweede keer heb ik er ook behoorlijk meer last van gehad. Maar bij mij kwam het vooral omdat ze heel veel moeite had om ze aan te prikken, hierdoor zijn ze aardig te keer gegaan en bleven ze maar prikken. Was daardoor voor mijn gevoel bont en blauw van binnen. En dat duurde dit keer langer met herstellen.
    Ik denk dat je vooral er op moet letten hoe je je verder voelt: heb je koorts, of kom je opeens heel veel aan in gewicht. Dan kan het complicaties opleveren en willen ze vaak niet terugplaatsen. Maar daar gaan we niet van uit hoor! Morgen gaat er gewoon een super eitje in... Duim duim duim....
     
  8. Dexendon

    Dexendon Bekend lid

    25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
  9. Kaatje87

    Kaatje87 Fanatiek lid

    2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Hey!
    Gisteren heb ik te horen gekregen dat ze alle 8 bevrucht zijn en goed zijn doorgedeeld. En ze hebben alle 8 kunnen biopteren. Dus ik was gisteren al heel blij dat ze ze alle 8 konden biopteren..
    Vanochtend kreeg ik telefoon dat ik 's middags een terugplaatsing kreeg!
    Er waren 4 goede embryo's :)

    Ze hebben de beste teruggeplaatst, vingers crossed..
    Volgende week krijg ik een brief waarin staat hoeveel embryo's er ingevroren konden worden..
     
  10. Dexendon

    Dexendon Bekend lid

    25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    O wauw, wat een super goed nieuws!!! Gefeliciteerd, wat een opluchting.
    Dus er zwemt gewoon weer een lief klein eitje in je rond. Ga zo hard meeduimen dat deze mag blijven zitten!
     
  11. Kaatje87

    Kaatje87 Fanatiek lid

    2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Ja joh echt een opluchting! Ik kon gisteravond al slecht in slaap komen, vond het echt spannend! Oooh hoop ook zo dat dit kleintje blijft zitten..
     
  12. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.522
    674
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Een mooi aantal en een terugplaatsing! Ik hoop voor je dat de embryo blijft zitten!
     
    Kaatje87 vindt dit leuk.
  13. Kaatje87

    Kaatje87 Fanatiek lid

    2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Dankje!! Weer erg spannend! Hopelijk vliegen de dagen voorbij!
     
  14. Dexendon

    Dexendon Bekend lid

    25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
  15. Kaatje87

    Kaatje87 Fanatiek lid

    2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Mwah op dit moment voel ik me een beetje misselijk. Ik kan toch nog geen kwalen hebben, of is het nog van de pregnyl? Heb ik vorige week maandag gespoten..
    Oooh wat zijn de wachtweken lastig..

    Hoe gaat het met jou?
     
  16. Dexendon

    Dexendon Bekend lid

    25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Wat ik begreep kunnen de "zwangerschapskwaaltjes" van die utro bolletjes komen.
    Ik heb de dag na de terugplaatsing echt een soort steek gevoeld die zo'n 30 seconden duurde. Ik denk de innesteling. En vanaf een aantal dagen later echt al het misselijkheidsgevoel gehad. En dat duurt nog steeds voort.... (en de oorzaak zit te dansen in mijn buik).
    De eerste keer heb ik dat niet gehad, dat misselijke, en die poging is uiteindelijk ook niet goed afgelopen. Dus in mijn geval was dat gevoel een goed teken. Ik hoop ook zó hard dat het voor jou ook goed is.

    Met mij verder gaat het goed. Wel nog misselijk, maar niet meer zo erg als eerst. Soms erg moe. Maar kan ook door de tijd van het jaar komen. We luisteren elke dag heel even naar het hartje met de Doppler, en volgende week weer een echo.

    Tijd kruipt echt hé! De eerste keer vond ik de eerste week nog wel oké. Maar de tweede week echt killing. De tweede poging was de eerste week al verschrikkelijk (ook door alle kwalen, waardoor je nog meer gaat hopen). Ik heb toen ook 6 dagen te vroeg getest hahaha... Oooooo ben zo hard aan het duimen voor je
     
  17. Kaatje87

    Kaatje87 Fanatiek lid

    2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Ooh ja die utro bolletjes.. Ik vind het wel een gesmeerd, maar het is voor het goede doel!
    Pff ik heb de wekker staan voor iedere keer dat ik ze moet inbrengen, en dat is maar goed ook!

    Haha dat is inderdaad erg herkenbaar. De 1e ronde ging de tijd nog best snel, maar hij kruipt nu voorbij!

    Goed zo! Goed door blijven duimen ;)
    Doe ik zelf ook! :)

    Fijn dat je niet meer zo misselijk bent. En moe, tja hoort er bij he.. Goed luisteren naar je lichaam, goed je rust nemen!
     
  18. Dexendon

    Dexendon Bekend lid

    25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Ja die vieze bolletjes. Ik heb ze echt verbannen uit mijn geheugen. Was als de dood dat ik er één vergat, maar volgens de zuster was dat echt geen wereldramp. De dag dat ik mocht testen, en het was positief, mocht ik stoppen met die bolletjes... Ooo wat was ik zenuwachtig en bang. Maar toch maar gedaan. Heb ze geen seconde gemist hahahahaa.
    Wanneer mag jij testen?
     
  19. Kaatje87

    Kaatje87 Fanatiek lid

    2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Whaha ja ik zet iedere keer de wekker zodat ik die bolletjes ook niet kan vergeten!
    Ik mag 15 dec. testen. Hopelijk is de test dan positief!! duim duim duim.....
     
  20. Dexendon

    Dexendon Bekend lid

    25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Hoe voel jij je nu? Weekje na terugplaatsing. Ben zó benieuwd
     

Deel Deze Pagina