Pgd en ivf/ icsi deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door meisje1977, 5 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Ja veel last van rug en bekken. Staan/lopen/bukken etc gaat amper. Dus kan in huis niets maar dus ook niet eruit.. Ik werk nu 2 uur per dag ipv fulltime (vanuit huis). Verder lig ik sinds 17 weken veel plat :( Ben dus al aan het aftellen..
     
  2. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.516
    671
    113
    Vrouw
    Hè wat vervelend zeg! Zo had je je zwangerschap natuurlijk ook niet voorgesteld :(
    En onwijs naar van de klachten! Is er een kans dat het nog de goede kant op kan gaan? Of is dit nu het vooruitzicht tot de bevalling? :(
     
  3. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Nee verwachting is wel dat het zo blijft. Of erger wordt omdat de baby steeds groter wordt.. Nee zo had ik t me niet voorgesteld. Heel dankbaar om zwanger te zijn maar meer dan de helft met pijn plat liggen was niet echt mijn droom. Maar goed, we doen t er maar mee :)
     
  4. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.516
    671
    113
    Vrouw
    Ahh wat ontzettend balen! Kan me heel goed voorstellen dat je dit niet had gewild. Natuurlijk ben je blij met je zwangerschap en kindje ❤️ Maar de weg ernaartoe was al zo’n hobbelige weg. Het minste wat je dan wel mag hebben is een mooie, zo klacht-vrij mogelijke zwangerschap toch :)
    Jammer dat er niks aan te doen is. Is fysio nog een optie? Kan het nog kwaad voor de baby?
     
  5. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Ja fysio twijfel ik nog over. Heb wat houdingen opgezocht en als ik rustig doe is t goed vol te houden. T wordt ook tot nu toe zeker niet erger.
    De baby doet het tot nu toe goed gelukkig. Vind het nog wel spannend allemaal maar t lijkt vooral voor mij vervelend te zijn.
     
  6. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.516
    671
    113
    Vrouw
    Gelukkig dat het voor de baby geen kwaad kan! Fijn dat het wel goed vol te houden is nu. Hopelijk verergeren de klachten niet voor je
     
  7. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.516
    671
    113
    Vrouw
    Hey lieve meiden, hoe gaat het hier?

    Ik hoorde dat het probleem met het stofje weer langzaamaan opgelost wordt. Heel fijn nieuws dus voor iedereen die nog gaat starten (@Natascha33 en @Sue81 !)
    Wij hebben besloten toch maar aan het zkh te vertellen welke weg we nu zijn ingeslagen, omdat we best hoog op de wachtlijst staan en anders binnen een tot twee maanden kunnen beginnen. Had het vervelend gevonden als we ineens met goed nieuws gebeld worden en wij dan met onze mond vol tanden staan haha.

    Hebben ook gevraagd of we niet kunnen ruilen met onze plek met iemand die later op de lijst staat en bv in januari of februari aan de beurt is. Dan weten we tegen die tijd ook of het donortraject gelukt is en kunnen we de situatie weer opnieuw beoordelen. Worden daar in juni over gebeld.

    @Clueless01 hoe gaat het nu eigenlijk met jou?
    En @Blossom88 jij bent ook weer bezig toch?
     
  8. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    het zou fijn zijn als jullie op de wachtlijst kunnen blijven staan!

    met mij gaat het goed, heel onwerkelijk nog wel..
     
  9. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Goed dat je gebeld hebt. Wellicht kun je toch op de wachtlijst blijven, maar dat is hopelijk ook niet nodig ;)
     
    Happyhope vindt dit leuk.
  10. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.516
    671
    113
    Vrouw
    Hahaha hoop het ook!
     
  11. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.516
    671
    113
    Vrouw
    Fijn dat het goed gaat! Kan me voorstellen dat het nog steeds onwerkelijk voelt. Kun je een beetje genieten van de zwangerschap? Heb je veel last van kwaaltjes?
     
  12. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    nu weinig, alleen veel last van m’n rug, maar goed te doen als ik niet teveel zit.

    hoe is t met jou? Wil je gaan testen deze week?
     
  13. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.516
    671
    113
    Vrouw
    Hmm balen! Groeit je buik nu ook sneller dan met je eerste kindje? Kan me voorstellen van wel aangezien er nu 2 baby’s inzitten :D

    hier gaat t wel goed. Vanochtend naar acupunctuur geweest en ik vind deze 2e wachtweek beter te doen dan de 1e. Maar vind het ook wel erg spannend hoor!

    we willen donderdag of vrijdag gaan testen. Zijn vanaf donderdag vrij, dus vond dat wel prettig. Ben dan 11/12 DPO..
     
  14. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Mijn buik is nu al groter dan bij mijn dochter met een week of 23. Groeit echt heel hard.

    woaah! Al bijna dus. Mega spannend, ik duim voor jullie!
     
    Happyhope vindt dit leuk.
  15. Luckynumber8

    Luckynumber8 Nieuw lid

    14 jan 2021
    2
    2
    3
    Vrouw
    Hoi dames,

    Een tijdje niks laten horen.. ik heb wel meegelezen met jullie . Ik hoop dat pgd idd weer snel gestart kan worden voor jullie! En van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! @Clueless01 en @xxmoixx !!!
    Ik wil jullie nog even vertellen hoe mijn verhaal is gelopen; ik had jullie verteld dat ik moest wachten op mijn uitslagen van het bloed/ echo voordat PGD mocht gaan beginnen. Helaas de uitslag toen gekregen dat ik niet met het traject mocht beginnen i.v.m. te weinig eicellen en een lage amh. Een enorme tegenslag.. waren er erg verdrietig van. De arts had verteld dat het alleen nog op de natuurlijke weg mogelijk was. (Maar wel met het risico dat het kindje is aangedaan 50%). Hard over nagedacht met mijn partner. De kans dat een natuurlijke zwangerschap zou lukken was onder de 5%.
    In februari had ik een positieve zwangerschapstest in handen, zo ongelofelijk dankbaar en onwerkelijk!!! Nu was nog wel het spannende aangebroken dat ik de vlokkentest wilde doen. Hieruit is gekomen dat het kindje mijn goede dna heeft meegekregen ipv het defecte. Wij zijn zo ontzettend dankbaar.
    Hiermee hopelijk ook nog wat hoop voor jullie het is jullie gegund!
     
    Clueless01 en Happyhope vinden dit leuk.
  16. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Wauw wat een prachtig nieuws! En natuurlijk zwanger en ook gezond. Gefeliciteerd hoor. ❤️
     
    Luckynumber8 vindt dit leuk.
  17. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.516
    671
    113
    Vrouw
    Wat een heftige weg, maar met een ongelooflijk fantastische uitkomst!! Gefeliciteerd!! ❤️❤️
    Heerlijk genieten van de zwangerschap en jullie gezonde baby !
     
    Luckynumber8 vindt dit leuk.
  18. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    wat fijn zeg! Ook al een wonder baby’tje. Gefeliciteerd!
     
    Luckynumber8 vindt dit leuk.
  19. Blossom88

    Blossom88 Lid

    9 nov 2020
    94
    39
    18
    Vrouw
    Wat een ontzettend mooi nieuws @Luckynumber8! Gefeliciteerd, geniet van deze bijzondere periode.

    Ik ben nu een kleine week aan de Decapeptyl en over een week de eerste echo. Vind het wel spannend, aangezien de vorige poging bij de eerste echo bleek dat het al meteen stopte (wel toen in kort schema en nu weer lange schema, wat ik al twee keer eerder heb gehad).
     
    Luckynumber8 en Happyhope vinden dit leuk.
  20. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.516
    671
    113
    Vrouw
    Succes! Spannend weer!
     

Deel Deze Pagina