Pgd en ivf/ icsi deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door meisje1977, 5 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    wat mooi! Termijnecho is ook weer zo’n mijlpaal. Hebben jullie het al gedeeld in de omgeving?
     
  2. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.520
    671
    113
    Vrouw
    Jaa bijna iedereen weet het nu! Alleen mijn werk nog niet haha. Ga het volgende week ook daar vertellen na de echo. Verder waren we na 2 echo’s te blij om het niet te delen :D gaan het (nog) niet op social media zetten hoor. Weten ook niet of we dat überhaupt gaan doen.

    en is bij jullie alles al op orde voor de komst van de tweeling? :)
     
  3. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Ook super leuk om het aan iedereen te vertellen hea :D.

    We moeten wel nog veel doen, maar omdat ik zelf weinig kan moet ik n beetje geduld hebben met wachten op anderen. Ik hoop dat de komende weken het kamertje qua klusjes klaar is, zodat ik het kan gaan inrichten ❤️. Ik streef er nog steeds naar dat t met 30 weken helemaal klaar is. Dit weekend wordt t behangen :D.
     
    Happyhope vindt dit leuk.
  4. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.520
    671
    113
    Vrouw
    Jaaa termijnecho was helemaal goed!!
    Zo bijzonder om te zien. Echt een lief klein baby’tje zien bewegen, zwaaien en uitrekken. Heel gaaf!
     
    Luckynumber8 en xxmoixx vinden dit leuk.
  5. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Super!!
     
    Happyhope vindt dit leuk.
  6. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Jeej wat fijn! Fantastisch ❤️
     
    Happyhope vindt dit leuk.
  7. Natascha33

    Natascha33 Actief lid

    20 aug 2020
    426
    623
    93
    Vrouw
    Wat goed en zo bijzonder! ❤️​
     
    Happyhope vindt dit leuk.
  8. Blossom88

    Blossom88 Lid

    9 nov 2020
    94
    39
    18
    Vrouw
    Wat een mooie berichten hier allemaal!

    Wij hebben net bericht gekregen van Maastricht dat er één embryo gezond/gebalanceerd is gelukkig! Tenminste hele traject niet voor niets geweest en er kan in ieder geval één terugplaatsing gebeuren (mits het embryo goed ontdooit natuurlijk). Nu afwachten tot ik ongesteld word.
    Over twee weken hebben we intake bij C&C, met de Duitse arts. Een (digitale) afspraak met de Nederlandse artsen duurde nog meer dan een maand langer, dus hiervoor gekozen.
    @Clueless01 Heb geprobeerd je verhaal en negatieve ervaringen bij C&C te zoeken, maar kon het niet vinden. Zou je willen uitleggen wat er mis ging en hoe het komt dat je het zo negatief hebt ervaren?
     
  9. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.520
    671
    113
    Vrouw
    Wat fijn zeg! Duimen dat dit jullie gouden embryo is !
     
  10. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Ohh wat fijn zeg! Zo ging onze 2e poging ook. Ik duim voor hetzelfde resultaat bij jou.
     
  11. Natascha33

    Natascha33 Actief lid

    20 aug 2020
    426
    623
    93
    Vrouw
    Oh spannend zeg! Heeeel erg fijn dat er een gezonde embryo is! Ik duim voor je mee dat dit jullie plakkertje is ❤️
     
  12. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    wat fijn dat er een gezonde bij zit! Hopelijk is dit een plakker.

    je kan wel meer ervaringen (positieve en negatieve) lezen op de Facebook groepen over Cuypers. Bij ons ging zo’n beetje alles mis wat je maar kan bedenken met t zaad. Geen zaad gevonden op dag van de punctie, tese materiaal ontdooit en zat volgens hun ook niks in. Eicellen ingevroren. Nog n paar zaad onderzoeken bij Cuypers ook niks gevonden, toen Second opinion in Nederland en daar wel gewoon zaad. Toen kon t ineens wel allemaal bij Cuypers maar werden er van de 9 maar 2 bevrucht en die zijn niet doorgedeeld. Oftewel, geen terugplaatsing. In Nederland altijd zaad gevonden en elke poging minstens 8 bevruchtingen. Nu ook deze poging hadden we uiteindelijk 4 embryos in de vriezer. Vergeleken met Cuypers dus een bizar verschil.
     
  13. MaiH

    MaiH Lid

    14 jul 2021
    17
    2
    3
    Vrouw
    Docent (Middelbare school)
    Hallo mensen,
    Heb mij hier toch maar eens aangemeld. Gisteren de eerste TP gehad en zit nu al veel te veel dingen op te zoeken. Ik heb niet perse het gevoel dat het goed zit, maar ik wil het wel heel graag.
    Wij zijn vanaf 2019 "op weg naar een baby", toen zijn we begonnen met genetische onderzoeken (voordat we uberhaupt zwanger probeerde te raken) ivm afwijkingen in mijn familie. Februari 2020 begon het maken van de PGD test, en deze was Dec 2020 klaar.
    Alles is tot nu toe goed gegaan, nu hopen dat ik over 13 dagen een positieve test in handen heb.

    Hoor graag jullie verhalen, en hoop hier wat "rust" en advies te vinden. Vrienden geven dat ook wel, en mijn man en familie ook, maar dit is toch net anders.


    PS: Hoe maken jullie allemaal zo'n super mooie handtekeningen?
     
  14. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.520
    671
    113
    Vrouw
    Welkom!
    Wat fijn dat het tot nu toe zo voorspoedig gaat. Dat is altijd mooi! Hoeveel gezonde embryo’s hadden jullie?

    Wat spannend dat je gisteren een terugplaatsing hebt gehad! ik ga voor je duimen dat het raak mag zijn!

    de handtekening kan je bij je profiel aanpassen. Linksbovenin als je op je “poppetje” klikt!
     
  15. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Welkom! Ben ook benieuwd hoeveel embryo’s (en gezonde) jullie hadden :) Hopelijk is de eerste meteen raak!
     
  16. MaiH

    MaiH Lid

    14 jul 2021
    17
    2
    3
    Vrouw
    Docent (Middelbare school)
    Hallo,

    We hadden 12 eitjes, waarvan 7 bevrucht en 6 gebiopteerd.
    Van deze 6 waren er 3 aangedaan en 1 was monosomie geconstateerd dus in totaal 2 over. Echter in augustus vorig jaar volkomen spontane zwangerschap, was nog aan de pil maar was hem keertje vergeten. Dus dat geeft mij "hoop" dat deze blijft plakken.

    Gr.
     
    Happyhope vindt dit leuk.
  17. MaiH

    MaiH Lid

    14 jul 2021
    17
    2
    3
    Vrouw
    Docent (Middelbare school)
    Thanks :D ik houd jullie op de hoogte.

    Dat het idd al gevonden waar ik de handtekening kan aanpassen, maar zie allemaal mooie kleurtjes enzo dus dat moet ik nog even uitzoeken.
     
  18. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    2 is heel netjes per ronde! Ik duim voor je :)
     
  19. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.520
    671
    113
    Vrouw
    Spannend zeg!
    Mag ik vragen waarom de spontane zwangerschap niet is doorgezet?

    Oja de kleurtjes van de handtekening kun je kiezen door middel van het “emmertje” dat je boven het tekstvak ziet staan!
     
  20. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    @MaiH welkom! Wat een ontzettend spannende periode voor jullie. Ik hoop dat deze blijft plakken!

    @xxmoixx hoe gaat het met jou? Het schiet nu echt op hè!

    @Happyhope ook al bijna het tweede trimester. Wordt t allemaal al wat echter voor jullie?
     

Deel Deze Pagina