Pgd en ivf/ icsi deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door meisje1977, 5 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Ja gaat opzich wel oké! Al langer klachten maar die blijven stabiel. Ik werk nog halve dagen en rommel verder rustig wat aan :) Over 2 weken verlof! Schiet inderdaad op. Ik blijf het na alles spannend vinden, ben blij als ze er straks is :) Verder zijn we er klaar voor. Alles is af en vandaag de laatste was gedaan.

    Hoe is het met jullie? Jij bijna 24 weken! dat vond ik ook een mooie grens :)
     
  2. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Waar heb je klachten aan?

    hier gaat het ook goed. Ik heb enorme last van mijn bekken: slaap daardoor slecht en moet echt opletten hoe ik mijn dag indeel. Ik werk ook nog halve dagen, met 30 weken heb ik verlof.
    En 24 weken is een mooie mijlpaal. Ze moeten absoluut nog langer blijven zitten, maar wel weer zo’n belangrijke grens.

    verder druk met het kamertje enzo :). Heel leuk om te doen!
     
  3. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Rug en lage banden heel veel. soms een paar uur soms een paar dagen, dan lig ik echt plat met constante pijn. Kan ook dan ineens weer een paar dagen /week goed gaan. En als ik buk/til/ te lang sta etc ook mijn bekken (en rug). Maar goed, nog even! Als ik een paar goede dagen heb dan zie ik het nog wel zitten. Maar afgelopen 3 dagen constant zoveel pijn gehad, en dan zit ik er wel doorheen. Ik slaap vaak ook slecht dan. Gelukkig lijkt het ergste weer weggetrokken nu, dus hopelijk weer een paar goede dagen te gaan.

    Ja ze moeten zeker nog blijven zitten! Maar t is toch weer een stapje de goede kant op :) Lekker al met 30 weken verlof, zal met een tweeling ook wel nodig zijn. En leuk het kamertje maken! Maak je een foto als het af is?
     
  4. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    oh wat naar zeg. Hier ook enorm slechte nachten, ik kan niet lang in 1 houding liggen, dan krijg ik zo’n krampen en dan word ik wakker. Na 2/3 uurtjes in bed is er geen houding meer waarin ik pijnloos kan liggen, dus dan is de nacht klaar. Vind t ook wel naar dat dit nog een week of 13 zo moet, maar ik kan het wel goed relativeren als in, dat de kindjes nu het belangrijkste zijn..

    Hier twee foto’s van het kamertje tot nu toe :). Begint echt al wat te worden
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Leuk zeg! Mooi behang ook :)
    Bij mij helpt een kruik wel goed, maar dat heb je misschien al geprobeerd? 13 weken is ook nog lang. Hier begon het bij 17 weken al. Gelukkig begon het slechte slapen pas echt een week of 2 terug. Maar wat breekt het op zeg.. En het is niet dat we straks veel kunnen bijslapen na de geboorte.. Kun je overdag wel wat rusten/slapen?
     
  6. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.520
    671
    113
    Vrouw
    Jaaa bizar! Gaat snel ineens. Het voelt wel wat echter. Hebben vorige week ook op werk de zwangerschap bekend gemaakt en iedereen mag het nu weten. Daardoor wordt het ook wat echter ofzo. Maar toch vind ik het echt nog heel raar om te beseffen dat er een klein minimensje in mijn buik zit.


    Wooow @xxmoixx en @Clueless01 jullie hebben gewoon al bijna verlof!! Wat gaat dat snel zeg! Weet je al wanneer de tweeling komt @Clueless01 ?
     
    xxmoixx vindt dit leuk.
  7. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.520
    671
    113
    Vrouw
    Wat een leuk kamertje! En gezellig dat ze bij elkaar slapen straks

    Balen van de klachten meiden! Hopelijk is het een beetje vol te houden nog
     
  8. Natascha33

    Natascha33 Actief lid

    20 aug 2020
    426
    623
    93
    Vrouw
    Welkom bij de groep! Zelf heb ik onwijs veel steun uit ieders verhalen gehaald.

    Mega spannende tijd nu na de terugplaatsing. Gelukkig is het nog wel redelijk snel gegaan. Zelf zit ik op het wachtbankje tot we mogen starten met de behandeling. Onze test was in januari 2021 klaar.

    En wat snel bijna met verlof @xxmoixx en @Clueless01 bizar dat jullie al bijna jullie kindjes mogen verwelkomen. Kan niet wachten tot we het goede nieuws te horen krijgen.

    Leuk dat iedereen het nu weet @Happyhope dan hoef je eindelijk niets meer in te houden haha
     
    Happyhope vindt dit leuk.
  9. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.520
    671
    113
    Vrouw
    Haha ja inderdaad! Vooral mijn buik wordt nu zichtbaar, dus hoef die ook niet meer in te houden :p

    ben heel benieuwd wanneer je definitief te horen krijgt wanneer je mag starten! Ik weet nog dat ik die periode van onzekerheid zo naar vond. Lukt het een beetje ermee om te gaan?
     
  10. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Ik word ingeleid tussen 37 en 38 weken. Dus tussen 15 en 22 oktober. Duurt nog ff!
     
    Happyhope vindt dit leuk.
  11. Natascha33

    Natascha33 Actief lid

    20 aug 2020
    426
    623
    93
    Vrouw
    Het gaat best goed met wachten tot nu toe gelukkig. Telefonisch gaven ze aan oktober/november/december als corona geen roet in het eten gooit. Ik ga voor mezelf even van het ergste uit en dat zou voor mij dan januari 2022 zijn hihi.
    Zomer is altijd mega snel voorbij en vanaf september gaat m'n gevoel weer op ongeduldig denk ik

    Oh en @Clueless01 oktober is het zo hoor! Volgende week is het weer volop zomer en dan gaan (mijn dagen iig) de maandjes zo voorbij. Kan niet wachten. En wat een leuke kamer!!
     
  12. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.520
    671
    113
    Vrouw
    Dat is best ‘laat’ voor een tweeling toch? Of valt dat mee?
     
  13. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.520
    671
    113
    Vrouw
    dan gaan we duimen voor starten in oktober!! :)
     
  14. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Nee gemiddeld worden ze met 37 weken geboren (tweeling met twee placenta’s en twee vruchtzakken). Wordt wel pittig :|
     
  15. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.520
    671
    113
    Vrouw
    Poeh, ja! Kan ik me voorstellen!
    Beter voor de baby’s natuurlijk, maar voor jou nog even volhouden. Krijg je een keizersnede ?
     
  16. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Ik hoop op een natuurlijke bevalling! Als de eerste baby met het hoofd omlaag ligt moet dat ook prima kunnen. Baby 1 is de jongen en hij ligt de laatste echo’s met z’n hoofd omlaag, al kan dat nu nog allemaal veranderen natuurlijk :D
     
  17. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.520
    671
    113
    Vrouw
    Wauw knap zeg! Hopelijk blijft hij ook met zijn hoofd omlaaggingen !
     
  18. MaiH

    MaiH Lid

    14 jul 2021
    17
    2
    3
    Vrouw
    Docent (Middelbare school)
    De spontane zwangerschap is geeindigd in een missed abortion. Gestopt met groeien bij 5 a 6 weken. Mogelijk door een monosomie maar kunnen ze niet bevestigen omdat ze niks konden testen.
     
  19. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.520
    671
    113
    Vrouw
    Ah heftig zeg..

    Hoe gaat het nu verder met jullie?
     
  20. MaiH

    MaiH Lid

    14 jul 2021
    17
    2
    3
    Vrouw
    Docent (Middelbare school)
    Het gaat goed, was toendertijd compleet spontaan, niet gepland en al. Dus echt naar uitgekeken en op gehoopt was het niet. We zaten nog midden in de test ontwikkeling die op dat moment naar verwachting nog half jaar tot jaar zou duren. Ook vanaf begin meteen beseft dat er 50% kans was op aandoening en dan zouden we het weg laten halen.

    Vanmorgen al getest terwijl het nog niet mag.....
    Heb steeds het gevoel dat het niet goed zit. Had bij de missed abortion juist steeds het gevoel dat het wel goed zat. Dus vertrouw mijn gevoel niet helemaal.
    Dacht eerst dat de test negatief was, maar kreeg toch een heel vaag licht lijntje te zien.
    Is nu 8 dagen na TP van 5daagse cryo. Dus heb hoop, maar blijf realistisch, verwacht de volgende test weer negatief te zijn
     

Deel Deze Pagina