Hier gaat alles wel oké. Ben er mentaal en fysiek zo klaar mee. Mag morgen bellen of er plek is voor een inleiding. Zo ja dan meld ik me morgenmiddag en dan start het vrijdag echt. Anders na het weekend Zouden we dan na bijna 4 jaar echt met baby naar huis gaan? ❤️ Hopelijk volgt de rest van jullie snel!
Hahahaha, goeie uitspraak van je vriend. Ben benieuwd wat hoe het er morgen uitziet. Houd jullie op de hoogte
Spannend!! Snap dat je er klaar mee bent. En hopelijk hebben ze plek voor je. En kan het beginnen! Veel succes!
Precies, dat dachten wij en het ziekenhuis ook haha! Ben niet zenuwachtig om te beginnen met stimuleren wel een beetje voor de punctie maar dat laat ik gewoon over mij heen komen en is pas in november als alles volgens planning verloopt. Dan heb jij jullie prachtige dochter al een aantal maanden in je armen. Hoop echt dat ze je morgen kunnen inleiden, zou echt fijn zijn. Nog maar eventjes ♥️
Wat spannend! Ik heb ook 1 behandeling in het UMCG gedaan. Hele lieve mensen daar. De punctie vond ik wel heel heftig, maar dat had meer te maken met de ligging van mijn eierstokken op dat moment. Het duurde bij mij trouwens met menopur wel even voordat er eitjes gingen groeien, dus als de eerste echo niets is, betekent niet dat t voorbij is!
Strippen in de middag heeft bij mij toen in ieder geval gezorgd voor een spontane bevalling in de avond! Je zal t morgen wel horen denk ik , heel spannend allemaal. goed! Moe van slapeloze nachten, maar het einde begint in zicht te komen. Met 37 weken word ik ingeleid.
Ohhh het aftellen begint voor jou nu ook in zicht te komen @Clueless01 !! Nog maar een paar weken… @xxmoixx zo spannend.. het gaat gewoon bijna gebeuren: jullie baby komt eraan! ❤️ @Natascha33 het gaat voor jou dan nu echt bijna beginnen! en @Dettine heel veel succes, gaat goedkomen met de punctie!
Hi lieve meiden, Eind september hebben wij een belafspraak met de fertiliteitsarts over het verloop van het traject. Wij hopen nog een wintervakantie te kunnen plannen vandaar dat ik jullie even wil vragen hoe het bij jullie ging. De punctie staat gepland in de week van 15 november. Dan kunnen de embryo('s) getest worden vanaf dag 5 en die test duurt minimaal 8 weken heb ik begrepen. Op zijn vroegst zouden wij dan in de week van 17 januari horen of er een gezonde embryo is voor terugplaatsing Ik vroeg mij af hoe dat zat qua tijd tussen de uitslag en terugplaatsing bij jullie. Ook vraag ik mij af of ik de gehele tijd aan de pil moet blijven? Als ik aan de pil moet blijven zou ik volgens mijn eigen schema t/m 19-1 aan de pil zitten en daarna mijn stopweek hebben. Is het daarna de eerst volgende cyclus afwachten? Hoor graag jullie ervaringen ☺
Hoi! Wij hadden de uitslag in november en afhankelijk van mijn cyclus kon de terugplaatsing de maand erop al zijn. Ligt per ziekenhuis denk ik ook aan de wachttijd (als die er is). Krijg je een terugplaatsing in natuurlijke of kunstmatige cyclus? Volgens mij zat ik niet meer aan de pil (maar ben t vergeten haha). Zodra ik ongesteld werd begon ik (na de uitslag, moet wel een gezond embryo zijn natuurlijk) met de medicatie voor de terugplaatsing. Was bij mij dus kunstmatig. Volgens mij eind november uitslag en ik werd echt 2-3 dagen later ongesteld, 22 december terugplaatsing gehad. Maar als je in de knel komt met je vakantie mag je altijd aangeven dat je de terugplaatsing een maandje later wilt hebben hè Je zou wel vast kunnen informeren of er een wachttijd is voor terugplaatsing.
Bij ons duurde het ongeveer 8 weken (hadden een belafspraak staan) voordat we de uitslag wisten. Dit was bij ons 8 weken vanaf de geplande punctie. als we een gezond embryo hadden gehad, had ik 3 weken na die belafspraak de terugplaatsing gehad. Ik mocht kiezen: terugplaatsing in natuurlijke cyclus of in kunstmatige. Voordeel van kunstmatige was dat de tp gepland kon worden en sowieso door kon gaan. Dat kon met natuurlijke cyclus weleens misgaan. verder een tip qua vakantie: mijn geplande punctiedatum werd steeds verder naar achteren geplaatst, omdat de groei van de eicellen erg traag gingen. Heb 5 weken hormonen gespoten… en na de punctie ben je vaak eventjes niet fit, dus zou zeker wat speling nemen daarbij
Thanks meiden! We zaten te kijken voor eind januari maar hebben besloten nu te kijken voor begin januari! Dan krijgen we net na onze vakantie de uitslag en als dat hopelijk positief is kunnen we direct doorpakken ☺
nou met begin januari zit je in ieder geval zeker goed! Meestal mag je de cyclus na de uitslag meteen beginnen, voor natuurlijke cyclus hoef je ook niet aan de pil, bij kunstmatig ook niet, maar als je dat fijner vindt qua planning kan het wel.
Hoe gaat het @xxmoixx ? Ik hoop dat als de inleiding nog niets plaats gevonden heeft deze vandaag plaats vind. Bijna jullie wondertje in je armen ♥️
Ik mag vanmiddag bellen of er plek is Heb al 2 dagen weeeen die niet goed doorzetten en vannacht de slijmprop verloren. Dus het begin is er! Lief dat je aan me denkt.
Oh wat fijn zeg! Begin is er dan echt inderdaad! Ik wens je een voorspoedige bevalling toe! Wij wachten hier met smart op baby nieuws hihi!