Pgd en ivf/ icsi deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door meisje1977, 5 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dettine

    Dettine Lid

    9 sep 2020
    55
    24
    8
    Vrouw
    Gisteren weer om een echo geweest. 7 stuks sws goed voor een punctie. En nog 2 net iets kleinere. Daar verwachten ze van dat die donderdag ook mee gaan doen. Dus ongeveer 9 eitjes. Vanochtend de laatste decapeptyl en menopur gezet. Ze bellen vanmiddag met hoelaat ik vanavond de pregnyl moet spuiten. En dan donderdagochtend punctie....


    Heeel blij dat het allemaal zo goed ging. Maar nu de punctie er aan komt ook reuze spannend! Manlief kijkt er ook tegenop.

    Als ze de eitjes en uit hebben en het zaad van de man hebben.... hoor je dan tussen door nog hoe en wat? Of krijg je niet eerder dan die belafspraak te horen hoe en wat? Die staat bij ons op 13 oktober gepland....?
     
    Natascha33 en Clueless01 vinden dit leuk.
  2. Natascha33

    Natascha33 Actief lid

    20 aug 2020
    426
    623
    93
    Vrouw
    Wauw wat een mooie score met 9 eitjes. Ik had begrepen vanuit het ziekenhuis dat je nog wel hoort (mogelijk in mijnUMC) hoeveel van de 9 eitjes straks een embryo worden. Daarna is het denk ik wachten tot de belafspraak. Spannend!
     
    Dettine vindt dit leuk.
  3. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.522
    674
    113
    Vrouw
    @Dettine mooi aantal!
    ik kreeg na de punctie te horen hoeveel rijpe eicellen ze gevonden hadden. Het aantal bevruchtingen kreeg ik pas met de belafspraak te horen. Was UMCU
     
    Dettine vindt dit leuk.
  4. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Mooie score! Wij kregen meteen na de punctie te horen hoeveel eicellen er waren. Dag erna telefoontje hoeveel bevrucht en dan op dag 5 hoeveel er getest kunnen worden. En dan de uitslag een paar weken later.
     
    Dettine vindt dit leuk.
  5. Dettine

    Dettine Lid

    9 sep 2020
    55
    24
    8
    Vrouw
    Ben heeel benieuwd. Hoeveel het er gaan zijn uiteindelijk na de punctie. En dan hopelijk hoor je indd tussendoor nog wat. En dan wachten.... met de hoop op 1 of meer die goed zijn.

    Spannend hoor.....
     
    Happyhope vindt dit leuk.
  6. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.522
    674
    113
    Vrouw
    Hé je kan nog forummen haha ! Hoe gaat het met je? Al babynieuws ?? Zijn totaaaaal niet nieuwsgierig hoor :roflmao:
     
  7. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Nee het is 1 grote ramp, alsof ze ons niet al lang genoeg heeft laten wachten. Inleiden gaat echt niet, schiet niet op. Gister ballon gehad en nu pas 1 a 2 cm ontsluiting. Lang niet genoeg om door te pakken, dus een nieuwe ballon gehad. Ben gister hartstikke beroerd geworden van de 1e ballon. Echt uren staan janken en krampen, ze schrokken er nogal van. Bah bah. deze zit wat beter. Morgenochtend hopelijk meer ontsluiting en anders door op een soort gel. Maar dat schijnt rot spul te zijn en echt pijnstillers kan pas als de vliezen zijn gebroken (bij 3+cm en goed korte baarmoedermond, dat was ook nog niet).
     
    Dettine vindt dit leuk.
  8. Dettine

    Dettine Lid

    9 sep 2020
    55
    24
    8
    Vrouw

    Och jakkie.... ze weet de spanning er goed in te houden. Hopelijk meer succes met deze ballon! Good luck.
     
  9. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.522
    674
    113
    Vrouw
    Ah wat ontzettend rot zeg. Het zit je echt niet mee… blijf je in het ziekenhuis vanavond en vannacht?
    Gelukkig dat deze ballon iets beter zit. Ik hoop echt voor je dat het vanavond doorzet
     
    Dettine vindt dit leuk.
  10. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Ja ik ben sinds gister hier. Mijn vriend is vannacht blijven slapen omdat ik zo’n last had. Overdag ging goed dus toen is hij wel naar huis gegaan.
     
    Dettine vindt dit leuk.
  11. Dettine

    Dettine Lid

    9 sep 2020
    55
    24
    8
    Vrouw
    Zeker spannend.

    Hopelijk gaat het stimuleren bij jouw straks ook goed.
     
    Natascha33 vindt dit leuk.
  12. Natascha33

    Natascha33 Actief lid

    20 aug 2020
    426
    623
    93
    Vrouw
    Jeetje @xxmoixx vervelend dat je zo'n last had van het ballonnetje. Hopelijk zet het na dit ballonnetje wel door. Heel veel succes! Jullie kleine meisje is er bijna☺
     
  13. Dettine

    Dettine Lid

    9 sep 2020
    55
    24
    8
    Vrouw
    @xxmoixx al baby nieuws?

    Hier inmiddels punctie achter de rug. Er zijn 6 eicellen. Vanmiddag gaan ze ze bevruchten. Dinsdag/woensdag horen we hoeveel biopties er naar maastricht gaan. En 13 oktober krijgen we daar een telefoontje van.....
    Allemaal spannend en afwachten dus.
     
  14. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.522
    674
    113
    Vrouw
    Spannend hoor ! Is de punctie goed verlopen ?
     
    Dettine vindt dit leuk.
  15. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Even korte update. Ben vanochtend bevallen. Bevalling liep niet helemaal goed. Ze moest met de vacuüm pomp gehaald worden en heeft daar een flinke bult van. Ze wordt opgenomen voor een paar dagen :(
     
  16. Natascha33

    Natascha33 Actief lid

    20 aug 2020
    426
    623
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Eindelijk is ze er!♥️

    Jammer dat de bevalling moeizaam is gegaan. Hopelijk herstelt ze spoedig en kunnen jullie thuis genieten als gezin van 3!

    @Dettine mooi getal 6 eitjes! Ben heel benieuwd hoeveel biopten ze konden afnemen. Hoe is de punctie verlopen?
     
    Dettine vindt dit leuk.
  17. Dettine

    Dettine Lid

    9 sep 2020
    55
    24
    8
    Vrouw
    Jawel. Links had ik wel even goed last. Maar verder gaat het prima.

    Spannend kun je wel zeggen..... ben zo enorm benieuwd. Was het maar dinsdag of woensdag. En dat ze belde
     
    Happyhope vindt dit leuk.
  18. Dettine

    Dettine Lid

    9 sep 2020
    55
    24
    8
    Vrouw

    Och jakkie wat vervelend. Gefeliciteerd met jullie dochtertje. En hopelijk mag ze snel naar huis. En kunnen jullie genieten van jullie meisje! ❤
     
  19. Dettine

    Dettine Lid

    9 sep 2020
    55
    24
    8
    Vrouw
    Hihi, jij bent niet de enige. Ik ben zelf ook enorm benieuwd hoe en wat. Zo spannend dit. Hoop zo op goed nieuws.

    De punctie ging goed. Linkerkant had ik wel even goed last van. Na de tijd even lekker rustig op bed gelegen. En nu nog een beetje gevoelig maar goed te doen.
     
    Natascha33 vindt dit leuk.
  20. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Gefeliciteerd ❤️. Hopelijk mogen jullie snel naar huis met z’n drietjes.
     
    xxmoixx vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina