Zeer spannend. Ik hoop vandaag of morgen te horen hoeveel er naar maastricht gaan! Ben zo ontzettend benieuwd en hoop op goed nieuws! Donderdag punctie gehad dus je zou zeggen dat dinsdag dan de 5de dag is. Zodra ik het weet stel ik jullie ook op de hoogte.
Ja misschien wel! Alleen vaak wachten ze ook nog tot dag 6 om de iets langzamere nog een kans te geven, dus kan me ook voorstellen dat je morgen iets hoort
Er is net gebeld..... En waren van de 6 eitjes. 4 bevruchtingen. Waarvan dus 2 nu goed waren en in zijn gevroren. Van die 2 is dus een biopt naar Maastricht gegaan..... dus nu 3 weken wachten en dat weten of 1 of 2 of helemaal niet 1 goed is.......
Oh wat spannend zeg! En het is een cliché: maar je hebt er maar 1 nodig! En hoeveelheid zegt niet zoveel. Wij hadden 4 of 5 embryo’s en allemaal aangedaan destijds, terwijl er ook genoeg koppels zijn die 1 embryo hadden, die gezond is en waar een kindje uit ontstaan is! Ik stuur een hoop geluk jullie kant op!
Ja het zegt zo weinig.. Wij hadden er de eerste ronde maar 1 (niet gezond) op 8 eicellen. Tweede ronde 3 op 9 eicellen waarvan toch 1 gezond en die ligt nu naast me! Je hebt er nog niet zoveel aan, maar het kan dus makkelijk wel goed zijn In elk geval even spannende weken nog!
Oooh spannend zeg! Wat de meiden hier zeggen je hebt inderdaad maar 1 gezonde nodig maar jeetje wat een spanning de komende weken zeg! Ik duim voor je mee!
Hoe gaat het met iedereen? Wij inmiddels de belafspraak gehad en nu is het voor ons gelukkig stukken duidelijker. Voor de zekerheid gaan we in december naar curacao zodat we sowieso veilig zitten qua tijd☺. Hoe is het met de spanning @Dettine? En hoe gaat het lichamelijk met jullie @Clueless01 en @Happyhope? En hoe bevalt het nieuwe gezinsleven @xxmoixx?
Lief dat je het vraagt! Hier gaat het wel goed eigenlijk. Weinig klachten op af en toe wat bekkenklachten na, maar daarvoor loop ik bij de fysio en dat gaat nu ook heel goed wat fijn dat je meer duidelijkheid hebt! Wanneer begin je ook alweer met prikken?
wat fijn dat alles nu duidelijk is. Zal ook wel wat rust geven! hier gaat alles goed. Ben enorm aan het aftellen, mijn lichaam is wel echt op. Nog heel even ❤️❤️
Lekker hoor naar Curaçao! Hopelijk de laatste vakantie zonder baby hier gaat alles goed! Het is wel erg wennen en we komen wat slaap te kort. Maar het is best een makkelijke baby, dus mag niet klagen ❤️
Wat fijn dat het nu goed onder controle is met fysio! Wij dachten op 11 oktober te beginnen met prikken maar hebben een nieuwe test waardoor we de 15e beginnen. Ze willen minimaal 8 eiblaasjes en maximaal 20 dus ben benieuwd of ze zo'n aantal mogen halen hihi. Wel heel veel zin om echt te starten met het maken van hopelijk onze wonderbaby❤ Fijn dat het zo goed gaat met de kleine meid @xxmoixx ! Ben zo blij voor jullie! Laatste loodjes @Clueless01 en dan gewoon strakjes jullie kleine baby's in jullie armen. Echt een droom❤